A heggesztést nem fikázni, direkt nem csiszoltam le, h bírja a strapát
A festék kupakja valaha állvány szerepet töltött be, ezért kapott a festékből
Az olajpumpánál (1. generációs RG) van a karon egy jelölés, meg fentebb is, azok miket jelentenek? az a helyes alapjárati kenés?
Nem lehet , h csak a kezeddel mázgáltad össze egyszer véletlen? Ez a festék amit mindjárt meg is mutatok, nem viccelek, kb. a fújás után 1,5 perccel már nem ragad de ha egy kicsit sokáig fogod akkor felmelegedik, és a bőrödre rapad a festék
MadMind!
Mostanság tervezem lefújni a kipufogómat, eddig feketére szerettem volna, de most láttam,hogy azt írtad, h krómhatásúval fújod le. Esetleg tudnál abban segíteni, h melyik az a festék, amelyik krómhatású és hőálló, mert krómhatású festéket vettem már én is, de az pusztán tapintásra elbaXXódott(bármennyit is vártam a száradásával). Ja és ha már lefújtad feltölthetnél 1 képet az eredményről.
az rgn? ne akarj ilyet, szar volt nagyon, mitas, de nem tapadt semennyit, csúszott minden kanyarban... fújj de szar volt viszont mzsek akik azért eléggé küldik neki, meg még jópár embert beszélt olyanokról hogy a heidenau az elég jó, én mondjuk már este egy ilyen gumi miatt kétszer is, de az régi volt, kipróbálnék egyszer egy újat...
Húha, ügyes vagy bár lehet az a baj hogy nekünk egy nagydisznó hegesztőtrafó van kint... amúgy belinkelték már, a kipuff leömlőjében van egy gyűrű az a fojtás...
Kint kiégettem a rezó dobot, középen elvágtam (fűrész ruleZ! ) és nem volt benne folytás, ez a dob ezexerint gyárilag ilyen de volt benne majdnem 1 és majdnem még egy egész szemeteslapátnyi koksz , a leömlőből a belseje tök dúrva am., olyan anyag van belül a belső falán, mint a szúnyogháló, csak fémből van. Hálistennek akkor nem kellett elrontani a hangját
az olajpumpával kapcsolatban bizalmatlan vagyok , én nem mertem az alapján belőni
kiengedtem az összes olajat a tartályból, fél decinként visszaönöttem és kék-piros filcekkel jelöltem, aztán dobtam bele 5liter benyótés úgy lőttem be a masinát az fogyaszott értékekből kiszámolva, hogy olyan 1:45-48hoz lőttem be, de persze fullsynth olajjal megyek, lehet hogy pepecsmunka, de én így csináltam
a kuplungot meg sztem nyugodtan kapd szét, márcsak azér is hogy megmérd őket, és a rugó érelemszerűen elernyedt állapotban 29,9mm minimum!
Wow Sztem a lamella simán van annyi, aztán a "kapaszkodó" is gyári, a rugó meg teljesen összemegy amikor elernyedt állapotban van, köszi az infókat, egyébként az olaj pumpa karjánál lesz valami jelölés ugye, ami segít a pontos beállításban?
simán, kézzel fogod meg, nincs nagyon rátépve, már leszedtem énis...a szervízkönyvben vannak limit értékek leírva, sztem fogj egy súblert és mérd meg...
lamella vastagság:2,6
"kapaszkodó":11
rugó:29,9
Ha rakod össze figyelj majd arra hogy a villa és a tengely fogaskerekezése egybeessen
A folytással kapcs meg annyit, hogy a rezó elején és végén keresd , azaz leömőnél és koffúzornál(végén a szűkülő részben a vékony cső előtt), ezek mind a rezonátorra vonatkoznak, a dobban az elején vannak furulyák(4db külömböző hosszúságú cső
sok sikert, majd írj hogy mi lett érdekel hogy van-e benne folytás
Elkezdtem végig olvasni a fórumot, és megláttam, h a kipuffban valaki azt írta, h van valami folytás, vki szedte már szét? Hol vágjam majd ketté, pl. középen? holnap úgyis kimegyek a kertünkbe, gondoltam , h akkor viszem a kipuffot, kiégetem, meg akkor kiveszek egy két folytást, de szerintem nem mindet
A kuplung csodaszép megoldással van összefogatva, nem csavarokkal vagy ilyesmi, hanem rugóval és fém pálcikákkal a kuplung agyat, azt a nagy középső alu részt, hogyan lehet megfogni, h csavar lelazítás közben ne forogjon?
A festék kupakja valaha állvány szerepet töltött be, ezért kapott a festékből
Az olajpumpánál (1. generációs RG) van a karon egy jelölés, meg fentebb is, azok miket jelentenek? az a helyes alapjárati kenés?