Amikor legelőször megnéztem a mocit, ez nekem is eszembe jutott, el is kezdtem az eladó (aki nem egyezik a tulajjal) előtt kicsavarni a két anyát, ami a bowden végén van, mivel nem tudtam megállapítani a bowdenek alapján, mert nagyon szorosan passzolnak... Persze nem tudtam, mert szorult ahhoz hogy kézzel kicsavarjam...meg is ékrdezte hogy mit csinálok, mert teljesen sötét volt hozzá... Lehet viszek le egy csavarhúzót hozzá. Mondjuk az is gáz lenne,ha most mennék le 3x-ra, lóvéval együtt, és mégse veszem meg mert sz@r a power....
Ha valaki most megkérdezné vegyen-e RG-t lebeszélném róla Típushibás és kész.... csak sajnos RG mániás vagyok mert talán ennek a legszebb a formatervezése, a 2. meg a TZR... ...
A csonkba van belenyomva elméletileg a szűrő... ha nincs benne semmi lehet áll az aljában a dzsúva és ezért nem jön ki, tankot én mindenképpen kimosnám...
Amúgy ennek a tipusnak van az általam eddig látott leghülyébb benzincsapja... és igen ott a két csonkban van egy kis benzinszűrő, látszik a végüg, műanyagból vannak, ki kell őket húzni, megpucolni, és a tankot is kitakaríthatod... és ellenőrízd azt is hogy a tanksapkán nincs eltömődve a szuszogó... aztán figyelj még arra is hogy a csövek amik mennek le a csaphoz, aztán ami megy le a karbihoz megfelelő hosszúságuak legyenek, ha hosszú nem jó, ha rövid az se... Fú de nagyon útáltam, miért nem tudták a tankba raknia csapot ahogy azt kell?
Annyi a dolgod, hogy a motor jobb oldalán a powervezérlés fedelét lebontod (ahová megy a két power-bowden). A két 6-os anyát kell csak lecsavarni, nem nagy vasziszdasz.
Leveszed a fedelet, majd visszarögzíted a házat a két anyával. Mocit röffented, és figyelsz.
A vezérlőlapkán (amiben a két bowdenvég van rögzítve) van két vonás. Alaphelyzetben (mikor zárva a power) a balos vonás pontosan az alsó tőcsavar felé néz (amiről lecsavartad a 6-os anyát). Emeld a fordulatot egészen addig, amíg a tengely el nem fordul az óramutató járásával megegyezően. Mikor a jobbos vonás kerül függőbe a tőcsavarral, akkor van full nyitva a power. Ez kb. úgy 6-8e-nél szokott megtörténni. Ha ezek után visszaengeded a gázt ezen ford.sz. alá, akkor a tengelynek vissza kell állnia alaphelyzetbe.
Nagyon nagy szerelgetés nélkül ennyit tudsz tenni.
Ha meg mondjuk a fentiek stimmelnek, viszont mégis úgy érzed hogy gáz van a powerrel, akkor az is elképzelhető, hogy a szelepeknél, vagy az emelőkarnál van a bibi.
Az előző kérdéseimre is válaszolj kérlek
Tegnap pl. levettem az egyik csövet a b. csapról belefújtam, de nem történt semmi, ne hallottam tank felől sziszegést, hogy közlekedik benne a levegő, a másik csőbe belefújva, már jött a levegő akkor szerintem az van, hogy mivel így is kevés benzin van a tankba, a tartalék állásban nem tud lefolyni a dugulás vagy vmi ilyesmi miatt
igen nekem azon a két csonkon van egy-egy kis benzinszűrő és arra tekeredet rá valami fika de csak a tartalékra.
de mondom szed szét és nézd megnem nagy cucc szerintem
Hát szerintem kapjad ki a benzincsapot abból bajod nem lehet és nézd át a rendszert szög egyszerű
nekem a benzinszűrő volt eltömödve (rátekeredett valami takony azt néha amiatt ált le énmeg azt hittem h valami gyujtáshiba :S)
Skacok!
Ma levettem a tankot a moccról (rg 125 1990, nem az új fajta), és azt vettem észre, h a benzincsaptól felfelé, nem folyik a benzin, szívtam fújtam a csövet ami a csapra csatlakozik, de semmi egyszerűen nem folyik, le a benzin. Kizárt dolognak tartom azt, hogy a csap el lenne dugulva, valami speciális rendszer nincs véletlen a tankban, ami meggátolja, h kifollyon a benzin külömböző helyzetekben?
ennek a modellnek nincs véletlen valami típushibája ami a váltóval kapcsolatos? csak mert már alapból úgy vettem a motort, h csörgött benne vmi, meg karistol néha :S, nehéz a blokkot szétbontani? (van már ilyenben rutinom, és szaktudás is áll a háttérben )
Tleg, a vizet is elfelejtettem megnézni, hogy úszik-e benne olaj.... Most mennék le harmadszorra, már szerintem így is utál a tulaj, mert biztos valami balf...ra várt, aki csak azt látja, hogy szép piros, és megveszi.... mondjuk ezeknek a dolgoknak fogalmam nincs az áráról, hogy olaj, meg ilyenek...
Hát igen... ez nincsen áron alul, de nem próbálhattam ki, csak úgy , hogy mögém ült a kb. 60kilós eladója. Köszi a tippet, lehet majd megpróbálom a gyújtáslekapcsolásos dolgot...
Húzásnál egyáltalán nem ingadozott a teljesítmény, de hogy ketten ültünk rajta, elég gyengének tűnt. Mondjuk előtte 2 órával egy 600as Fazerrel mentem pár kört, lehet csak ahhoz képest... de ez egyáltalán nem biztos..
Ha nem nyit ki, akkor nem húz ott... mert szükebb a kipuff csatorna... nem tud kipörögni, akkor ki tudv ha nyitva van... de akkor alul erőtlen nagyon... amúgy meg talán ha húzol egy nagy gázt és kulcsal lekapcsolod, amikro még magas fordulaton van, aztán ha ráadod a gyujtást akkor hejre rakja a powert, annak van hangja... legalábbis nsrnél így vol, itt nem tudom... puding próbája az evés... máshogy nem lehet, úgy nem vesz az ember motort hogy nem próbálja ki, max ha nagyon nagyon áron alul van...
Nem tud valaki valami tippet, hogy hogyan tudom megállapítani az RG-nél, hogy biztos működik-e rajta a power, anélkül hogy szét lenne szedve, úgy hogy nem ismerem a motort?
(tehát nem kipróbálás alapján , mert amúgy is húzna a power-nyitás utáni fordulatszámtartományában, mivel oda vannak a motor arányai optimalizálva)?
Szia!
Nem tudom, lehet bontóba kéne leadnom annyi baja van.... sajnos nem motorozható állapotban van, tehát nem tudnám odavinni a 18.(?) kerbe... A kisbuszos meg utáfutós ismerőseim meg épp "kihaltak" sajnos...
Hello Kiskan!
Most olvastam a hozzászólásod, csak nem a Hartai Rg 200at akarod megvenni? Én kb. 2 hete agonizálok rajta, hogy megvegyem-e. Simmeringes a telója, nem beleillő hengerfejtömítés van a blokkban, meg össze van ragasztózva.Valószínű nem véletlen nics rajta műszaki.Mentem vele, de kapásból azt hitték el akarjuk lopni,tehát azt mondták, vagy lerakjuk a pénzt aztán kipróbálhatjuk (hogyne), ezért csak úgy próbálhattam ki, hogy mögém ült a fószer . Hát nem éreztem rajta azt a 35Le-t, és 2.9kg/m nyomatékot... mondhatni rohadt gyengének tűnt. Azt meg nem tudtam megállapítani, hogy a Powerje működik-e . (azt honnan tudom ?).
Szóval ha mondjuk 60ezret kellene rákölteni hogy jó legyen megvenném, de lehet hogy 150-et... ezt se tudom...
Ha valaki most megkérdezné vegyen-e RG-t lebeszélném róla Típushibás és kész.... csak sajnos RG mániás vagyok mert talán ennek a legszebb a formatervezése, a 2. meg a TZR... ...
Nem valószínű, hogy a tulaj hagyja majd szerelgetni a gépét, mégha csak két anyáról van is szó.
Így csak a Vdani 1482-es hsz-a alapján tudod nagyjából megállapítani, hogy műxik-e.
Leveszed a fedelet, majd visszarögzíted a házat a két anyával. Mocit röffented, és figyelsz.
A vezérlőlapkán (amiben a két bowdenvég van rögzítve) van két vonás. Alaphelyzetben (mikor zárva a power) a balos vonás pontosan az alsó tőcsavar felé néz (amiről lecsavartad a 6-os anyát). Emeld a fordulatot egészen addig, amíg a tengely el nem fordul az óramutató járásával megegyezően. Mikor a jobbos vonás kerül függőbe a tőcsavarral, akkor van full nyitva a power. Ez kb. úgy 6-8e-nél szokott megtörténni. Ha ezek után visszaengeded a gázt ezen ford.sz. alá, akkor a tengelynek vissza kell állnia alaphelyzetbe.
Nagyon nagy szerelgetés nélkül ennyit tudsz tenni.
Ha meg mondjuk a fentiek stimmelnek, viszont mégis úgy érzed hogy gáz van a powerrel, akkor az is elképzelhető, hogy a szelepeknél, vagy az emelőkarnál van a bibi.
Tegnap pl. levettem az egyik csövet a b. csapról belefújtam, de nem történt semmi, ne hallottam tank felől sziszegést, hogy közlekedik benne a levegő, a másik csőbe belefújva, már jött a levegő akkor szerintem az van, hogy mivel így is kevés benzin van a tankba, a tartalék állásban nem tud lefolyni a dugulás vagy vmi ilyesmi miatt
de mondom szed szét és nézd megnem nagy cucc szerintem
Nekem a tank aljából a benzintartályból 2 csonkáll, létezne, h beépített?!
nekem a benzinszűrő volt eltömödve (rátekeredett valami takony azt néha amiatt ált le énmeg azt hittem h valami gyujtáshiba :S)
Ma levettem a tankot a moccról (rg 125 1990, nem az új fajta), és azt vettem észre, h a benzincsaptól felfelé, nem folyik a benzin, szívtam fújtam a csövet ami a csapra csatlakozik, de semmi egyszerűen nem folyik, le a benzin. Kizárt dolognak tartom azt, hogy a csap el lenne dugulva, valami speciális rendszer nincs véletlen a tankban, ami meggátolja, h kifollyon a benzin külömböző helyzetekben?
ennek a modellnek nincs véletlen valami típushibája ami a váltóval kapcsolatos? csak mert már alapból úgy vettem a motort, h csörgött benne vmi, meg karistol néha :S, nehéz a blokkot szétbontani? (van már ilyenben rutinom, és szaktudás is áll a háttérben )
Az nagy baj...
Az nem sok pénz... bár ilyenkor azért gyertyacsere is illendő, meg olaj meg fékolaj, meg hűtővíz...
Húzásnál egyáltalán nem ingadozott a teljesítmény, de hogy ketten ültünk rajta, elég gyengének tűnt. Mondjuk előtte 2 órával egy 600as Fazerrel mentem pár kört, lehet csak ahhoz képest... de ez egyáltalán nem biztos..
(tehát nem kipróbálás alapján , mert amúgy is húzna a power-nyitás utáni fordulatszámtartományában, mivel oda vannak a motor arányai optimalizálva)?
Nem tudom, lehet bontóba kéne leadnom annyi baja van.... sajnos nem motorozható állapotban van, tehát nem tudnám odavinni a 18.(?) kerbe... A kisbuszos meg utáfutós ismerőseim meg épp "kihaltak" sajnos...
Most olvastam a hozzászólásod, csak nem a Hartai Rg 200at akarod megvenni? Én kb. 2 hete agonizálok rajta, hogy megvegyem-e. Simmeringes a telója, nem beleillő hengerfejtömítés van a blokkban, meg össze van ragasztózva.Valószínű nem véletlen nics rajta műszaki.Mentem vele, de kapásból azt hitték el akarjuk lopni,tehát azt mondták, vagy lerakjuk a pénzt aztán kipróbálhatjuk (hogyne), ezért csak úgy próbálhattam ki, hogy mögém ült a fószer . Hát nem éreztem rajta azt a 35Le-t, és 2.9kg/m nyomatékot... mondhatni rohadt gyengének tűnt. Azt meg nem tudtam megállapítani, hogy a Powerje működik-e . (azt honnan tudom ?).
Szóval ha mondjuk 60ezret kellene rákölteni hogy jó legyen megvenném, de lehet hogy 150-et... ezt se tudom...