Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és ez az a pici belső benzinszűrő, amiről tegnap beszéltem. Úgy kihajítottam belőle, mint annak a rendje...
Bali! Ígértem 1 videót a nyitott dobról, hát voálá itt van.

http://www.youtube.com/watch?v...

Elég fingutca2 olaj van benne, azért füstöl. Ma megyek a Repsol Competitionért, az majd megoldja a gondot.
valaki nem tud ötletet adni h hohy tegyek streetfighter kormányt az rg 125-ömre
átakarom alakítani de nem tom h h
esetleg nem lehet hozzá kapni olyan kormány kiflit ami megfelelne a célra
úúúú ez komoly, majd megnézem ez a kis szűrős cuccot...hát a power tényleg szopacs, elvileg holnap megyek anyagért, próbálok vmi kemény hőálló cuccost keresni
aztán remélem mostmár repeszt majd a vas:)
Szia!
Vázgeometria mérést az www.mforce.hu -n hirdetnek 12.500ft ért (bevallom őszintén oda jártam 2 évig, de részben az oktatás színvonalából, részben meg, hogy csak pihenni jártam be nem sok ragadt rám. .... Húz balra? az gáz... nem úgy nézted meg, hogy elengedett kormánynál? Úgy az enyém is balra húzott . Olvastam valahol, hogy a váz deformálódásánál már tizedmilliméterek is számítanak, és komoly balesetveszély, ha valaki komolyan nyomja...
A napokban valamikor hívni foglak! Köszi
Ha valakinek olyan baja van a géppel, hogy tartós 10.000 rpm feletti forgatás után leáll (úgy mint amikor elfelejted kinyitni a benzincsapot, akkor két dolog nagyon valószínű:

1. Alacsony a benzinszint

Beállítani a szervízkönyv szerint nekem nem igazán sikerült, valami 8 mm-t ír az úszó felső éle és a házperem között, ami az enyémnél marhára nem stimmel.

Úgyhogy én szemre állítottam be a következőképpen: kiszerelt állapotban a tankot és a karbit (az úszóház 4 csavarját előtte kicsavarozni) összeállítod, fontos, hogy a karbit saccra olyan szögben tartsd, ahogy az a motorodon van. Benzincsapot kinyitod, vársz, míg zár a tűszelep (5-10 mp), csapot zárod. Megnézed, hogy mennyi benzin folyt az úszóházba. Akkor jó, ha kb 3/4-ig telt benzinnel. Ha nem így van, akkor hajlítani kell egy fogóval középen azon a kis lemezkén (amihez csatlakozik a shúbertű) fel vagy le, attól függően hogy alacsony a benzinszint, vagy túlfolyt. Arra még figyelni kell, hogy a két úszó mindig vízszintben maradjon egymással. Elég sziszifuszi meló, türelem kell hozzá.

2. Eltömődött a karbi belső szűrője.

Háát jópár bazz, meg k. anyádat elszórtam, mikor megláttam. Ahol a tanktól jövő benzincsövet rá kell dugni a karbira, ott van egy fém-csonk. Az idióta japánja ebbe rakta azt a kis pöcs szűrőt, hogy b.szná meg a ^ˇ˘°|đ]đä^°{?!ADFg!

Még a szervízkönyv se említi sehol. Úgy el volt tömődve, hogy csoda, hogy egyáltalán beindult.
Az a gáz, hogy már összeraktam, és újra szét kéne kapnom ahhoz, hogy méreteket tudjak mondani.

De ha viszed mindkét szelepet az esztergályoshoz, azok alapján meg kell tudni csinálnia.
vázgeometriát felejtsd el...sztem aki csinál ilyet magyarországon horror pénz lehet, az enyém is kicsit húz balra...dehát ennyi baja legyen:)
hívj fel holnap valamikor 06302905415
De hogy megint ne érjem be azzal, hogy megpróbáltam egybe leírni, mégis kettő lett belőle, itt a harmadik : már mind a 2 oldalról kapott a kormány ütést, és már a bal oldalról is be van görbülve, visszakalapálni, vagy valami hasonló nem ajánlott, mert hajszálrepedések lehetnek rajta... és ilyen RG Wolf kormánytmár végképp nem tudom hol lehet szerezni.... nem hiszem hogy lenne bontva az országban RG U Wolf..
De itt a fórumban már részben leírtam... a 2.legfontosabb elektronikai, a vízhőfokmérő, a műszerfalvisszajelzők, aztán meg egy vázgeometria-mérés se ártana neki... aztán jön a kerékcsapágyak, stb....
Hát nézd meg, a www.suzukicycles.org-n! Angolul van a második bekezdésdnél elején!
2.kerület, Hűvösvölgyben lakom. Köszi, ha segítenél, hát egy csomó probléma van vele, talán a legfontosabbak, a teló, a power, a kormánycsapágy.
merre fele is laksz?
am az RG 125 u.a mint az 125 hülyeség ez az erősítettvázas duma stb, ha az lenne akkor miért nem vágátk volna be egy alu RGV vázba...nem értem, meg ha nincs is akkora eltérés a 2 masina között (125 - 200) miért erősítették volna meg a vázát, áh nem értem....aztért egy mágnessel rá kellene ellenőrizni a NiCaSilra...
www.racsidepo.hu-n láttam egy tankot, az RGddel kapcsolatban én szívesen segítek, ha elmondod milyen nyűgeid vannak, esetleg felhívsz megdumáljuk az egészet....
Na egy fontosabb: nem tudja innen valaki véletlenül hogy körülbelül mennyi lehet bontottan egy RG-tank?
Egy értelmesebb hozzászólásom máshol: "Egyébként ma voltam megnézni egy Suzuki RG 200at 250ezerért, gyönyörű gép , csak sajnos tönkre volt az is téve:( Ugyan ott tartanék vele mint az enyémmel, rengeteget kéne rákölteni:( Pedig nagyon szép volt, 35LE, 125kg piros, össz. 1 évig gyártották, az RG 125 re építették megerősített vázzal, futómüvel és telóval valamint nyomatékosabb teljesítményarányban mint a 25ös, 10.000et pörög:)
Csak a hülyegyerek még azt se engedte h kipróbáljam:( Meg csodálkozott mikor ránézésre felsoroltam a hibáit, abba nem gondolt bele hogy egy éve ilyenem van, elég mérgesnek tűnt.:) Sajnos teljesen odavagyok az RGkért." .
Bárcsak az enyém is így nézne ki Különben voltam RG200- at nézni, nagyon jó gép, teljesen beleestem . Miután a gyereknek felsoroltam mik a hibái, (szimmeringes volt, lógott a lánc, barmolva volt a blokk, nem illett bele a hengerfejtömítés, meg szerintem csörgött is, bár nekem nincs olyan "abszolút hallásom" hogy így meg tudjam állapítani a baját (valószínűleg a power, de ez csak találgatás)... stb), azt mondta nem próbálhatom ki, csak ha leteszem érte az előleget mert a haverjának is összetörték (persze).
Tehát sajnos azt az élményt nem tudom megosztani veletek... de külsőre a széria nagyon ígéretesnek tűnik, ha jó lett volna, biztos élmény lett volna vezetni. Tényleg bizonyos méretekben kissebb mint a 25ös, de a váz, első villa, hátsó kerék, hátsó rugóstag inkább már az rgv- féle. Nagyon komoly
Lenne egy nagy kérdésem hozzátok, főleg akik itt egyfolytában szerelnek
Szóval most következik az a rész, hogy 2 hónapja a garázsban porosodik az RG félig szétszedve és ez így is maradna....
-hacsak... el nem viszem szerelőhöz, akinek megint lehet gőze sincs a típusról, és tovább barmolná.
vagy valaki innét elvállalná nekem, és megcsinálná, persze nem ingyen munkadíjért stb, ki vállalná?
nah akció lefújva...elmentem az esztergályoshoz kiderült hogy nagyon fos fajta alcsit szeretem, szal hétfőn megyek vaskerbe vmi jófélét venni...hátsó, de nagy örömöm lett ígyis, a powerem a régi olajos fekete rektek helyett téglavörös színben pompázik hála a légszűrőcserének
cső, na esztergályoshoz holnap megyek , de a marós ember azt mondta h nem dolgozik hozott cuccból, csak ami neki van, mert h nem vállal olyan kockázatot hogyha tökre meg akkor az imidzse meg stb...
szóval az eszterga tutira meglesz holnap, viszont nagyon megkérlek hogy holnap de.-ig tudnál nekem nagyjából méreteket írni, csak h két számolásból csinálom meg csak az esztergához szükséges méreteket, lemérem énis csak biztosabban tudok 2 mérésből számolni köszi
Jaja, de nem flexxel, hanem a vágókorongot köszörűre szereltem. Ráhagytam mindenhol kb 1,5 mm-t, aztán meg reszeltem a berajzolásig.

Hajszálrepedés? Nem hiszem, hogy lenne. Ha nem kapja ki a kezedből a köszörű, akkor nem fog repedni.

Mondjuk a tiédet biztos nehezebb lesz megcsinálni, pl. ott van az alján az a bemarás, vagy a szelep középső részében (ennek még nem adtunk nevet ) lévő csap helyének kimarása...lesz dolga az esztergányosodnak....
vágókoronggal?
én attól félek h annyira megterheli a flex hogy hajszálrepedéseket kaphat
Hát ez az, a szelepemelő kar fixre oda van csavarozva a tengelyhez, a tengely meg enélkül se tudna se jobbra se balra elmozogni. Mindegy, biztos ami biztos én azért visszaraktam.

Amúgy gőzöm sincs hogy a bánatba tudott pont a felső eltörni, passz.

Ha kész lesz a te szeleped, raksz fel képet? Csak mert engem a marós elzavart a halál f.szára, mondván, hogy nem bírja a gépbe befogni. Úgyhogy ezt a részét a melónak én csináltam vágókoronggal meg reszelővel.
Jól van, bocs, igazad van, bunkóság volt az a Jawas dolog.
Én se szeretem, mikor lenéznek a Gsxr-esek. Csak kicsit felhúztam magam a beszólásodon...
alcsit már szereztem...elmentem a fémhulladékoshoz 500dugó között találtam egy jó darab öntvényt. nagyon remélem hogy alcsi ötvözetből van
ígyis legyártatom a szelepet ha minden jól megy hétvégére ELVILEG készen is lesz....
de néztem a képedet, nekem nincs is olyan kis távtartóm, ezért nem vágtam miről beszélsz...na szal akk azt is gyártattathatom le , bár a szerepét nem érem mert a tengelyre az a kart egy bemarásba csavarozzuk be
na mind1 szólok ha sikeredett
amúgy neked az hogy bírt tönkremenni? az nem is mozog
Amúgy igen jawam van, te látom nagyon nagyra vagy a gépeddel...