Te meg menj a picsába, amikor ezt írtad akkor még nem müködött, és ne ajánlgass valamit amit még ki sem próbáltál, szerintem...
Amúgy meg grat hozzá...
Uhh most nézem Te jobban megszívtad mint én. Bár én a nyelest is legyártanám valahogy.
Egyébként a titán ötvözet felesleges powernek, az AL-Cu-Ni tökéletesen megfelel.
Apropó, szerintem ez a távtartó tuti nem tart semmilyen távot, mivel kb. 2 mm-el rövidebb a kelleténél.
Megdöbbennél, hogy mennyivel jobb egy heidenau k63 mint egy bármilyen legolcsóbb "márkás" ami még mindíg drágább mint a heidenau.
A mitasról meg annyit, hogy az m06 os modellel egy simsonos kolega 54,5 et tud kakucson, ez az mz kupában a középmezőny vége volna!
ne vedd magadra, de a hozzá nemértőknek a kereskedők rettenetes hülyeségeket tudnak beadni, ilyen ez a gumi-sznobéria is. Nyilván,. a kereskedőnek az a jó, ha minél drágább gumit veszel...
Mellesleg az mz kupások kivétel nélkül k63-mal mennek.
Nekem most másfél hónapja áll a garázsban, hozzá se nyúltam, múltkor nézem, és megint elkezdett folyni a telóból az olaj . Valami nagyon furcsa dolgot csinálhatott vele az a jóember.
Szerdán megyek megnézni egy RG 200ast, ha tudtok róla valamo infót, kíváncsi vagyok mindenre.... a www.suzukicycles.org -n fura módon kissebbnek írják mint a 125öst.. 35Le , ugyan az a súly, és a furat/löket arányból ítélve nyomatékosabb . Már nagyon kíváncsi vagyok...
Arra viszont kíváncsi lennék h ilyeneket hogy: -milyen állapotban vannak a kerékcsapágyak - milyen állapotban van a hátsó rugóstag- és ki van-e kopva a hátsó lengővillának a csapágya vagy illesztése(ezt mondták hogy lehet, ki van kopva mikor egyszer kölcsönadtam) honnan lehet tudni
Suzuki RG 125 Gamma "amit mindenki egyfolytában szerel" topic Hát igen , van aki "csinálja" és van aki "szereli" Sajnos nekem az utóbbihoz nincs türelmem.....
Csak az egyiket csináltad meg? Lehet akkor még1x szedheted majd szét... Ezek egyszerre szoktak kikészülni, nekem eddig a kawánál is meg a suzukinál is pár hét eltolódással lett szimeringes a másik telószár is (asszem), úgy h csak az egyikből folyt olaj úgy még használtam. Nekem azt saccolták h a szerelő kb. 3x sűrűbb olajat rakott bele mint kellett volna, de lehet a szelepekkel van valami...
apropó dugós kép...szerencsére megúszta
kicsit karcos, de az már nem lesz soha sima...lehet látni hogy kicsit megfogta a power a perem, jobboldalt ki van járva...meg észre lehet venni hogy még elég jó az illesztése
nekem ez töröt el, a "nyeles" nem az ami neked, nah de milyen ötvözetet vegyek a srác nekem vmi titánt is mondott, dehát titándugó a holdon sincs:D
ezeknek a fémeknek az ox pontjuk kb 2500-3000fokon van, az alcsinak az olvadásija kicsi nagyon vmi 6-700körül...érdekes
Most nézem, Mitas első gumit már kb. 8000ért lehet kapni.... eddig azt hittem a Heidenau a legolcsóbb a 11000rel. Hátsó meg Mitas 11000körül, Heidenau 16.... képzelem milyen lehet . Nem tudom végülis milyen a Heidenau, talán ez is részben vezetőtől függ h mit hoz ki belőle, én többet nem veszek az biztos, nem éri meg. Hallottam már h nem rosszabb mint a többi, egyre jobban csinálják, de az ellenkezőjét is, h nagyon kemény a keverék, és rohadtul csúszik. Hát télen csúszott de ősszel is volt h kb.20fokban megcsúsztam vele kanyarban, úgy h nem döntöttem nagyon, csak kicsit pörgettem.... de eddig akár milyen mocit láttam ezzel szerelve, kezdve pár 125östöl egy GS500ig mindegyiken 3-4 centis paracsík volt....
az enyém is most nemrég lett simmeringes...tárcsa felöli oldala, és jah sztem nekemis a hideg baszta meg
de annyiban más hogy ezt nem vittem senkihez, felkötöttük a motort és én csináltam meg édesapám segítségével
15w-s olajat vettem bele, nem viccelek ezzel az olajjal mondom az hogy végre élvezhető a motorozás...
Mostmár csak egy maróst kell kerítenem és kész is van. Ahogy olvasgatom elég sokan küzdenek itt a fórumon hasonló problémával, ajánlom mindenkinek a receptet, így kell megspórolni 16 ropit.
Volt hát, csak nem mindig működött de ez megoldható végülis
Amúgy eladtam... aztán ő is összetörte... előzőtt valakit az meg lefordult balra, aztán tulajdonképpen ő lett a hibás is... pedig kúrházba került mert berepedt a feje, meg hasonló nyalánkságok
Motornál meg vízpumpa leszakadt, amit amúgy is én raktam össze darabokból mint a puzlet kipuff kettéhajlott, kormány is elhajlott, meg hasonlók, de most állítólag megint egyben van... de azóta én nem láttam... de majd megnézem egyszer
Ha meg akarod venni az anyagot hozzá, akkor Al - Cu - Ni ötvözetet kell kérned. (asszem a réz ötvözeteknek 2XXX a jelölésük). Én voltam nem egy színesfémboltban, valóban sokféle alut árulnak, de csak Al - Si ötvözeteket kínáltak.
MTZ-dugó? Háát az egyik haver dinnyézik, jó sok traktoros ismerőse van.
A tata, akitől kaptam valami tyúkól aljából kaparta elő....még pénzt se kért érte...
...úgyhogy a project költségvetése eddig 0-án áll...
Mi lett vele? Eladtad, vagy bontó? Fasza gép lehetett. Nem hiszem el, már azon is volt "TEMP", én meg egy évig azt hittem a wolfon nincs hűtővízmérő.....ááááááááá
Néztem a képeid, tleg nem rossz .Faszán nézett ki. Ahogy így elnézegetem, hát kedvem támad a végén megcsinálni az enyémet, de sajnos a kormány kiegyenesítését nem vállalták, mert keletkezhet hajszálrepedés az anyagban, a tankom meg most tették teljesen tönkre .Ahogy nézem az rg wolf kormányszöge, meg kiemelése is ugyan olyan mint a tiéden volt. Meg az első villa is. Csak a váz a tiéden még elég vékony.
Nekem 95ös RG Wolf-om van, csak leamortizáltam teljesen a télen, bontós állapotúra Szimeringes lett a teló, megcsináltattam , elbaszták, anyira nem csillapított h macskakövön azt hittem szétesik. Aztán én is kerek 100al előzés után rámentem egy hullámos részre, a sötétben. Nem futotta ki a teló, bepattogott aztán rögtön beszitált , teljesen beverődött a telószár, kissebb lett az utánfutás aztán már én se tudtam mit csinálni, kiszedtem valamennyire a szitálást erre egy rohadt bucka épp oldalról ütötte meg az első kereket aztán borultam, meg csúsztam, legalább 10 méterre lemaradt a motor mögöttem. Nekem a lábtartó tört ketté a váltóval együtt a 3szög alakú tartórésznél, meg ilyenek. Mondjuk én ott szívtam meg h vállra estem, pofára nem lett volna ajánlott mert rohambili- sisak volt rajtam . Hát nekem Heidenau gumi van fenn....
Hát én szálltam már el vele... de az én hibám volt, bementem este egy telepre, úgy emlékeztem fasza az út, hát az út másik oldalán egy kúrva nagy gödör volt... ami nem látszott... 100al száltam el, felcsapta első villát, aztán ki kerítésnek, onnan meg poros útra, esélyem se volt megfogni... persze semmi védőcucc... ja és melóhelyemen volt éppen szóval gáz volt, kormány kb 45 fokot hajlott el, mindekettő... villa is elhajlott, letört pár dolog, de még hazamentem a motorral
Hát kezdetleges... azért néz ki így mert kicsi a váz... az rg 250nek már jól áll... de egy jól festett 125ösnek is jól áll, csak valamelyik fényezéssel pocsékul néz ki, nekem amúgy naked volt egy első fejidom volt fent, azt csá, de jól nézett volna ki, ha befejezem
Amúgy én egy 20asért vettem a moccot...
Ha van rajta rendes gumi, telókba szimering és olaj, akkor fasza, nem szállsz el vele, és könnyű súlya miatt nagyon jól lehet vele kanyarogni mondjuk... meg elég jól gyorsul, pedig csak 25 paci, de 95 kilóhoz jó ez és így keveset is eszik...
ja, én is veszek az már tuti! Csak kicsit tartok tőle hogy milyen lesz... nagyon könnyű belenyúlni a szarba. Pl. nemrég hallottam, hogy ahhoiz hogy eladásnál jó hangja legyen a motornak, ha már csörög fűrészport szoktak az olajba rakni. Sajna annak hogy kicsi a súlya az a hátránya van, hogy nagy sebességnél, ha pl. úthiba van könnyebben elszáll vele az ember.
Szivacsot? Hova? az enyém mindíg 10et evett. Erre a Power-projectre kíváncsi vagyok . Ha sikerül nekem is csinálhatsz!
"Újat" akarok venni, asszem '91-'92 utáni külsejűt, a régebbi elég kezdetleges volt külsőre, mondjuk egy 10-13 éves is lehet rosszabb állapotban mint egy 18éves....
Amúgy meg grat hozzá...