Hát te tudod, a másik 80as 100, és kb ennyit ér...
Én tuti nem venném meg...
Amúgy meg még mindig biztos vagyok benne hogy 80as... 50est nem gyártották ezzel a vázzal... csak késöbb gyártottak 50es rgt más vázzal(meg elöbb is, de annak szintén más váza volt...)
Most akkor ha télleg 50es akkor rámegy az 50es hengere valaminek, vagy másik blokk van benne
Nekkem volt 80-as rg-m megváltam tőle (sajnos) neekm nagyon bejöttek de nekkm a Suzukinál sem todtak alvá motorszám alapján évjáratot és ccm mondani az enyémenk.90 valahányig a Suzuki nem tud alváz motrszám alapján cmm-it mondani.
A 25-ös meg a 80 as volt egyforma vázban,asszem az 50-esnek a váza is más, de a kasznija az tutira.
Ráadásul a vázszámból azonnal kiugrik, hogy 80 astipus, ha meg leszeded a váztáblát,akkor meg a blokkszámból.
Ha valami van,mindenképpen megdőlsz, ráadásul 2 év múlva jön a renccám a segédmotorokra,és ezt ugyan át nem tolod segédmotorként, nagymotornak meg zsintén nehéz volna, szal ezek a 80-as cccok 2 év múlva szart sem fognak érni.
Vdani666 a gyerek kűldöt képet és a hengeren 49cm van(nem vert szám mert öntve va)és nem ccm hanem cm3.Igy nem tom. Mert maga a motor tetszik.Gondolkodok rajta.
Ez a gyárilag 80as gép ugyanolyan gáz mint a 125/50... ugyanúgy kidojak zsaruk adatbázisa hogy hoppá ez 80as gép... ás ugyanannyit kapsz mintha 125/50et hajtanál... szóval csak a szívás van vele, a 125 legalább jól megy...
Hát nem tudom, egy 80as(mert ez 80as, 50esbe nem gyártották ezt a kasznit) nem hiszem hogy megér 160at... ennyiért 125ös kapsz rendszámmal... én max egy 120adnék érte ha télleg szép, de az a hátsó kipuff elég tipusidegennek tűnik nekem...
A Rg 125/50- (vámpapirok megvannak hozzá) eladom, akit érdekel irjon.
Árajánlatot is küldhettek, , lánc és lánckerekek, első gumi szinte 100 as a hátsó már kopottas, új dugó (prox)
Akkor az még a régi...
Akkor azt teljeséggel fölösleges 10 fölé forgatni... nem jó az neki, 10 ig forgasd és annyi...
Amúgy meg egyszer ilyen egyszer olyan az lehet valami tömítéshiba... valahol falsot szív... esteleg a szivatónál vagy karbitalpnál...
91-es a gép és mikor olyanja van akkor leforog olyan 11 ig is de néha meg 13 ig is
a multkor nem tom h mi volt vele de üresbe leforgott 15 ig de álltalába olan 10-nél nem forog többet
Azt hogy hova kell csavarni az teljs mértékben a motortól függ... egyedileg a mocihoz kell belőni...
Amúgy mikori gép?
Mert a régi 9500nál adja le a maxot....
hellosztok vki megtudná mondani h a karbimba(mikuni 30) a síbertű hol legyen,melyik kis jelzésnél legyen a kis gyűrű és h a levegőnek a csavarját mennyire csavarjam ki
meg h am sebességekbe mennyit kéne forognia ,mert az enyém(125 gamma f) 10ezernél nem forog többet sebességbe
vki mondja meg az infókat köszi
Hát én is mentem már mindegyik mocimmal dob nélkül, az hangtompításra való...
Sőt mtxemmel úgy jártam hogy teljesen üres volt a hátsó dob, egész poén hangja volt, de kiszedtem azt a lyukacsos csövet persze, az bezavart volna
Tényleg nincs fojtás a végdobban.
Nem szórakoztam vele, fogtam, kettévágtam, minden kacatot kihajítottam belőle.
Valószínű a közbenső dobból is kiszedte már valaki a felesleget, mert az is hegesztett.
Egyébként 0-6 ezerig nincs nagy különbség, viszont a fölött ordít rendesen. Talán valamicskét nyomatékosabb is lett. Emlékszek, előtte nem nagyon mertem darabolni a végdobot, sok okostól hallottam, hogy 100 km, és a nyitott dob 2T-nél csattravágja a főtengelyt, meg ilyenek. Hát én mentem azóta vele 3-4ezret és semmi. Szóval nyugodtan kapd elő a flexet:)
Nah, lényeg az, hogy nem mertem nekiálni a melónak, de csak b@szta a fantáziámat, úgyhogy végdob le, és én okosjancsi ráhúztam a végére egy 2l-es kilyukasztott kólásüveget...
...képzelheted, kerültem 1-et és a 2l-esből kb 2decis lett a nagy hő miatt...
...viszont olyan hangja lett fordulaton, hogy fülig ért a szám mikor leszálltam a kis szöcsiről.
Ja és videót azt nem tudok prezentálni, mivel még mindig erős powerszelephiánnyal küzdök!
A 80 -as vázszáma nc 11 xxxxx-el kezdődik, az 50-esé, meg ac 11 xxxx