dehogy, nem kell légteleníteni olyan vastagok benne a csövek minden hogy magátó feljön a levegő, víznél nem kell légteleníteni ha elég "vastag helyekre" meg be a víz, ellentétben az olajoknál(pl: fék vagy olajpumpa)
nem tudnád egybe leírni a dolgaidat ! ! !
amúgy a powermozgató egy tengelyre meg rá, amit nálad nem látok, szal most se a powered se a kifújása nincs megoldva, bazd retek egy szerelőd van....
Gondolom itt a rudazatnak egy rögzítője volt.... amit én még soha nem láttam.DE mielőtt a szerelőhöz vittem volna, még nem fújt itt ki a blokk, és azt a bizonyos dolgot nem kaptam tőle vissza.
Leszedtem és megtisztítottam. A hűtőt még nemtudom h leszedem-e, ha leengedem a hűtővizet visszaszerelésnél légteleníteni kell, meg nemtom mik, ahhoz már tleg láma vagyok...
Hát mérheti ha sehol nincs kijelezve.... ha lenne nem főztem volna meg a nyáron. Ezek szerint már így vettem h ki volt égve az a visszajelzőlámpa, én meg azt hittem ezen nincs.
lehet h neked nem a hengefejen hanem a hűtő alján méri a vízhőt, ez annyiből lehet jobb hogy nem befolyásolja annyira a mérést a henger által termelt hő, csak a vízhője
Mi az a pipa Ha leszedem, engedjem le a hűtőfolyadékot vagy mi ? (az már lehet meghaladja a hely és szerszámbeli adottságokat nálam...por, asztal nuku, stb.
le kell szedjed a hűtőt, 1-1 cső megy a vízpumpára ill a hengerfejre, 1-1csavar az oldalain fent, és egy pipa az elején...másképp nem férsz oda
az enyém anno gázolajban volt, szépen lemarta róla az égett olajat, de ahonnan nem akar lejönni ott kapargászhatod, az olajozásával nem kell foglalkoznod, úgy van kitalálva hogy 2 lyukacska van az alján hogy a kipuffgáz "kenje"
Én azt hallottam h több Suzukin is ez a típus van.. miután megvettem Multkor láttam egy Banditot, tleg olyan volt, csak nem tudtam oidamenni lemérni h 330mm(?)es-e.
Azon kívül észrevettem egy vékony kábelt a hűtőbordarész aljából ami a villamoshálózatba csatlakozik. Mivel a műszerfalamon egy visszajelző az index és a olajszintjelző között nem égett soha,(ha ott van mert sötétített az egész)lehet lenne egy hűtővíz-túlmelegedést jelző lámpám is Erről is rakok majd képet....
Elkezdtem felújítani a Suzukikámat a kezdet, leszedtem a tankot, 4500-ért kihúzzák a horpadást. Leszedtem a power-részét, ahol kifúj, megnézni mi van, de a faterom nem állt ki a garázsból , és tele lett baszva az udvaron az egész porral mert fújt a szél . lefújtam wd40nel, de nem jött le teljesen a homok(?), tehát ideiglenesen lazán visszaraktam. Az a hülye kérdésem lenne, h ilyenkor mivel lehet szakszerűen bekenni vagy valami? Műszerolaj? Ha leszedem a powert megnézni h mit berhelt a volt szerelőm, hogyan tegyem vissza, vagyis mivel tisztítsam le róla az égett olajat?Tényleg láma vagyok szerelésből, de ha már használni nemtudom, kissebb a veszély ha elrontom, tehát lehet nekikezdek a dolognak.... a power felső részéhez hogyan lehet hozzáférni? Útban van a hűtő. Rakok fel egy képet hogy hol fúj ki, mert fogalmam nincs mi hiányozhat onnan..
sztem a Holdon kaphatsz
és akk fizetsd ki az űrsétát is, hát sztem Suzuki kereskedés vagy vmi bontó...kereskedésből sztem lehet fogaskereket külön, bontóbal csak kompletten adják sztem
amúgy a powermozgató egy tengelyre meg rá, amit nálad nem látok, szal most se a powered se a kifújása nincs megoldva, bazd retek egy szerelőd van....
az enyém anno gázolajban volt, szépen lemarta róla az égett olajat, de ahonnan nem akar lejönni ott kapargászhatod, az olajozásával nem kell foglalkoznod, úgy van kitalálva hogy 2 lyukacska van az alján hogy a kipuffgáz "kenje"
http://www.youtube.com/watch?v...
Mármint ez nem az enyém...
http://www.youtube.com/watch?v...
A te mocban már nincs fojtás, igaz?
akkor várnék vmi videót hogy mit szól a tiéd
Ő mindent hoz a motorodhoz, egyenes japánból!
Csak győzd kifizetni...
és akk fizetsd ki az űrsétát is, hát sztem Suzuki kereskedés vagy vmi bontó...kereskedésből sztem lehet fogaskereket külön, bontóbal csak kompletten adják sztem
am mennyibe kerül egy olyan fogaskerék és hol?