I.J.S. meg a többiek.
Akkor ezek szerint jó a mi RGénkre a bandit elsőféktárcsája?
Mert az enyém úgy lötyög mint a fene meg érdekes hangokat is ad és nem igazán tudok benne megbizni. A tieteké nem kotyog?
Am a tököm tele van az RG-ék powerjével mia francért nem lehetett egyszerűbben kitalálni... mind1 nekem sem tökéletes.
ha csak egy power nyit, akkor az aktuális téma résztvevője vagy
törött power és tönkrement elektronika....
sztem keress vhol kipuffpasztát, vedd le a kipuffodat, és a hengernél a powermozgató mechanikát és kézzel tekergetsd meg, ha csak 1 megy akkor télleg törött
hát én már párszor szétkaptam az RGmet, szal ha erre fele jársz átjöhetsz és a powert összedobom neked, elhiheted párszor már az enyémet is szétszedtem
szal szívesen segítek
a power elektronika ügyében meg marad a töménytelen cigánykodás, de sztem lehet faragni rá vmit
vagy veszel egy elektronikát
hellosztok,van egy suzuki rg 125 gammám és az a bajom vele h 10 ezernél nem akar többet pörögni sebességben,de üresbe meg 13mat forog és úgy érzem h csak egy power nyit.
Mit tegyek,h jó legyen a mocc?
valaki segítsen!
De most meg szerelő kéne, mert a Gyökér elcseszte a teleszkópom is (és majdnem megölt), azóta látta más szerelő is de azt mondta ezt a motort már nem vállalja, és nem ajánlja h így ráüljek.
A powert is reklámszatyorban kaptam vissza mikor hozzányúlt h megnézi mi van vele... Tehát ha valaki tud Pesten egy normális szerelőt légyszi szóljon...
Azonkívül vettem 10.000ért szar bontós RG féktárcsát rá 2 hónapja, a gyökér szerelő tanácsára, (miután kitudakoltam " hét alatt az országban az egyetlen bontót ahol RG-t bontottak) erre 3 napja látom hogy AZ ÖSSZES BANDITON ILYEN tárcsa van
Köszi a szerelési könyvet, én letöltöttem. Olvasom a beszámolód, nem semmi, az enyém is NiCaSil-os ezt 1 hete tudtam meg . Enyém se megy 140.-nél többet, bár nincs benne power .
Én a füstölés okára kérdeztem rá egy "nagyokostól", más téma, de hátha segít valamicskét:
" A füstölésnél először is meg kell állapítani, hogy milyen színű a füst, ugyanis ettől függ, hogy tudjuk megszüntetni. Ha fekete a füst, akkor azt a dús benzin levegő keverék okozza, viszont ha kékes a füst, akkor az hengerbe kerülő olaj, ami nem feltétlen a keverékolaj tartályból került oda.
Vegyük az első esetet, mikor sok benzint kap a motor. A diagnózishoz el kellvégezni a gyertyaszín tesztet, hogy megállapítsuk mely tartományban kap sokat a motor. Ha teljes terhelésnél is sokat kap (a gyertya színe fekete, vagy nagyon sötét barna), akkor kisebb főfúvókára van szükség. Ha a gyertya színe őzbarna, viszont alcsony fordulaton füstöl, és egész középtartományban fulladozik, lassabban pörög fel, akkor a shúbertűn kell állítani (zárni, tehát lejjebb ereszteni a tűt).
Ha kizárólag alul, kis fordulaton fulladozik a motor (ilyenkor a gyertya középső elektródája általában megfelelő színű. viszont a pereme kormos) akkor, az alapjárati keverékcsavaron kell állítani, melyet a következőképpen javaslok: Elsőként emeld fel a motor alapjáratát, majd a keverékcsavart tekerd teljesen be! Ezután lassan kezd el kifelé tekerni, egészen addig, amíg a legmagasabb fordulatszámot éri el a motor. Mikor megtaláltad ezt a pontot, állítsd vissza az alapjáratot a megfelelő szintre! "
érdeklődnék! a régebbi 125 ös gammára nem lenne valakinek hengere? enyém dugótörést szenvedett és odalett picit!
email: gyorgydeakpeter@gmail.com
köszi
miután 2napja leírtam a powerjavítást
legalább egy és hogymegyamotorodremélemsűvítmár-os kérdést elfogadtam volna
érezhetően már nem fojtja vissza a mocit, most viszont karburálási segítésget kérnék....
HOGY KELL KARBRUÁLNI?
Sziasztok
Motor vásárlás ellőt állok.ediig volt egy Rg 80-om és szertnék nagyobb ccm-re váltani és az rg 125(régi) és a Régi Yamaha Tzr.en gondolkodok.Szerintetek meiket érdemesebb megvenni.Meik az Starapabíróbb végsebebeségre hogy mennek és mik azok a hibák amik ilyen tipuso motornál előjőhetnek.
hello srácok:)
ma szétkaptam a power elektronikát, nem tudom már kinek volt nyűge vele, de ha nagyon elakadt itt a megoldás
nekem is letörött pár fog a fogaskerékről
egykis instrukció:
Hogyan tudhatjuk meg h letörött pár kerék...ha kicsit megmozgatjuk a bowdent fogó alkatrészt, és kattogást érzünk darálós hang mellett, akkor ott nem jó valami ilyen trrrr-trrrr hang jön ki....
szedjük le a bowdeneket, és miközben stabilan fogjuk a bowdentartó\"kereket) egy imbusszal csavarjuk ki a csavart(ez akkor célszerű, ha nem akarunk a bowdenvégek kiszedésével szenvedni)
miután lehúztuk a kábeleket lesz 5 csavar, és 4 biztonsági pöcök, ezek kicsavarása és kipattintása után húzzuk le az az oldalát, amelyikről a tengely áll ki...
ez a látvány fogad majd minket:)(1.kép)
1.kép--Kontakt sprayvel és fültisztítóval pucoljuk meg a megjelölt részeket, legyünk óvatosak ne rontsunk el semmit se(még jobban)
2.kép--cseréljük fel az érintkezőket, a másik oldalról lehet kipattintani, óvatosan ittis, vékony és törékeny fém a réz...
3.zsírozzuk be a fehér fogaskerék ép fogati, lehtőleg az éléit, a többit majd a mogása intézi...
4.helyezzük vissza a fehér fogaskereket, de úgy hogy 180°-ban eltoltan legyen, a kopott rész a fekete fogaskerék ellenező oldalára kerüljön...ha megnézzük a fehér kerék fogait, a most a fekete keréhez érő rész, zsírtalan felület, ezért valószínűleg működni fog...csavarozzuk össze mind2 oldalt
5.kép--miután felraktuk a kábeleket, és a bowdenkereket, megintcsak erősen fogjuk meg a kereket, nehogymár kárba vesszen a munkánk:)
miután a kábelek és a bowdenvégek be vannak helyezve és meghúztuk a kereket, nem kell atomra tépni
gyújtást adunk a motornak és elvileg beáll a szerkezet a képen mutatott rész vmelyikére, ha nem a itt áll akkor bowdenfeszítőkkel beállíthatjuk ide
remélem tudtam segíteni annak aki elakadt, vagy többezer forintért kell újat vennie....
sok sikert, és csak óvatosan
én azt nem értem hogy MŰANYAG fogakerékkel van megolva a mozgatása
Akkor ezek szerint jó a mi RGénkre a bandit elsőféktárcsája?
Mert az enyém úgy lötyög mint a fene meg érdekes hangokat is ad és nem igazán tudok benne megbizni. A tieteké nem kotyog?
Am a tököm tele van az RG-ék powerjével mia francért nem lehetett egyszerűbben kitalálni... mind1 nekem sem tökéletes.
hát sztem oda nem mek el
szal marad az h megnézem én remélem sikerül jól összerakni a végén
de ha mégse akkor velkereshetlek h csináld meg?
törött power és tönkrement elektronika....
sztem keress vhol kipuffpasztát, vedd le a kipuffodat, és a hengernél a powermozgató mechanikát és kézzel tekergetsd meg, ha csak 1 megy akkor télleg törött
szal szívesen segítek
a power elektronika ügyében meg marad a töménytelen cigánykodás, de sztem lehet faragni rá vmit
vagy veszel egy elektronikát
Mit tegyek,h jó legyen a mocc?
valaki segítsen!
hátvégén neki is állok
A powert is reklámszatyorban kaptam vissza mikor hozzányúlt h megnézi mi van vele... Tehát ha valaki tud Pesten egy normális szerelőt légyszi szóljon...
Én a füstölés okára kérdeztem rá egy "nagyokostól", más téma, de hátha segít valamicskét:
" A füstölésnél először is meg kell állapítani, hogy milyen színű a füst, ugyanis ettől függ, hogy tudjuk megszüntetni. Ha fekete a füst, akkor azt a dús benzin levegő keverék okozza, viszont ha kékes a füst, akkor az hengerbe kerülő olaj, ami nem feltétlen a keverékolaj tartályból került oda.
Vegyük az első esetet, mikor sok benzint kap a motor. A diagnózishoz el kellvégezni a gyertyaszín tesztet, hogy megállapítsuk mely tartományban kap sokat a motor. Ha teljes terhelésnél is sokat kap (a gyertya színe fekete, vagy nagyon sötét barna), akkor kisebb főfúvókára van szükség. Ha a gyertya színe őzbarna, viszont alcsony fordulaton füstöl, és egész középtartományban fulladozik, lassabban pörög fel, akkor a shúbertűn kell állítani (zárni, tehát lejjebb ereszteni a tűt).
Ha kizárólag alul, kis fordulaton fulladozik a motor (ilyenkor a gyertya középső elektródája általában megfelelő színű. viszont a pereme kormos) akkor, az alapjárati keverékcsavaron kell állítani, melyet a következőképpen javaslok: Elsőként emeld fel a motor alapjáratát, majd a keverékcsavart tekerd teljesen be! Ezután lassan kezd el kifelé tekerni, egészen addig, amíg a legmagasabb fordulatszámot éri el a motor. Mikor megtaláltad ezt a pontot, állítsd vissza az alapjáratot a megfelelő szintre! "
email: gyorgydeakpeter@gmail.com
köszi
legalább egy és hogymegyamotorodremélemsűvítmár-os kérdést elfogadtam volna
érezhetően már nem fojtja vissza a mocit, most viszont karburálási segítésget kérnék....
HOGY KELL KARBRUÁLNI?
Motor vásárlás ellőt állok.ediig volt egy Rg 80-om és szertnék nagyobb ccm-re váltani és az rg 125(régi) és a Régi Yamaha Tzr.en gondolkodok.Szerintetek meiket érdemesebb megvenni.Meik az Starapabíróbb végsebebeségre hogy mennek és mik azok a hibák amik ilyen tipuso motornál előjőhetnek.
Ellőre is köszi a választ.
ma szétkaptam a power elektronikát, nem tudom már kinek volt nyűge vele, de ha nagyon elakadt itt a megoldás
nekem is letörött pár fog a fogaskerékről
egykis instrukció:
Hogyan tudhatjuk meg h letörött pár kerék...ha kicsit megmozgatjuk a bowdent fogó alkatrészt, és kattogást érzünk darálós hang mellett, akkor ott nem jó valami ilyen trrrr-trrrr hang jön ki....
szedjük le a bowdeneket, és miközben stabilan fogjuk a bowdentartó\"kereket) egy imbusszal csavarjuk ki a csavart(ez akkor célszerű, ha nem akarunk a bowdenvégek kiszedésével szenvedni)
miután lehúztuk a kábeleket lesz 5 csavar, és 4 biztonsági pöcök, ezek kicsavarása és kipattintása után húzzuk le az az oldalát, amelyikről a tengely áll ki...
ez a látvány fogad majd minket:)(1.kép)
1.kép--Kontakt sprayvel és fültisztítóval pucoljuk meg a megjelölt részeket, legyünk óvatosak ne rontsunk el semmit se(még jobban)
2.kép--cseréljük fel az érintkezőket, a másik oldalról lehet kipattintani, óvatosan ittis, vékony és törékeny fém a réz...
3.zsírozzuk be a fehér fogaskerék ép fogati, lehtőleg az éléit, a többit majd a mogása intézi...
4.helyezzük vissza a fehér fogaskereket, de úgy hogy 180°-ban eltoltan legyen, a kopott rész a fekete fogaskerék ellenező oldalára kerüljön...ha megnézzük a fehér kerék fogait, a most a fekete keréhez érő rész, zsírtalan felület, ezért valószínűleg működni fog...csavarozzuk össze mind2 oldalt
5.kép--miután felraktuk a kábeleket, és a bowdenkereket, megintcsak erősen fogjuk meg a kereket, nehogymár kárba vesszen a munkánk:)
miután a kábelek és a bowdenvégek be vannak helyezve és meghúztuk a kereket, nem kell atomra tépni
gyújtást adunk a motornak és elvileg beáll a szerkezet a képen mutatott rész vmelyikére, ha nem a itt áll akkor bowdenfeszítőkkel beállíthatjuk ide
remélem tudtam segíteni annak aki elakadt, vagy többezer forintért kell újat vennie....
sok sikert, és csak óvatosan
Suzuki Rg 125 Gamma gyári javítási kézikönyv pdf-ben --- http://www.4shared.com/file/44...
Egy thx-et azért értékelnék attól aki letölti, elég sokat x@r@kodtam vele, mire összeállt...
kész lett a plexim polírozása nagyopn jó lett
majd holnap feltolok képet