Valaki nem tudja véletlenül, hogy a benzinszintet pontosan hogyan kell beállítani az úszóházban? Mert én csak saccra állítgattam a shubertet, de sehogy se akar igazán jó lenni.
hali!
ahogy így olvasgattam nagyon DEJAVU-m lett .
De hát téged is csak sajnálni tudlak, ez a legrosszabb, amikor egész nap csak céltalanúl csavarokat húzogatsz...hát nem tudok mit mondani, nekem már haladgat a motorom....
még olyan 1 hónap és jó állapotban lesz már, remélem
Nna végre, mostanra sikerült végigolvasnom 1-52-ig a fórumot (1000 thnx a kapcsolási rajzért!)
Nekem is ilyen kis szúnyogom van lassan 4 éve, az „alkatrészes emberkétől” vettem anno (én csak így hívom). Bár ne tettem volna.
Bali! Azt hiszem kezet foghatnánk, szerintem én is legalább annyit szívtam vele mint te. Szóval kezdődött mindjárt a vásárlás után. Mentem vele kb. 100 Km-t, beállt a főtengelycsapágy (utóbb kiderült frissen volt perselyezve) + a dugó is belevert a hengerfejbe (csodák csodájára a NiCaSil megúszta. Reklamáltam is nagy bőszen az eladónál, mire annyi volt a válasz, hogy biztos belecsöppent a gyertya... Ja mondom persze... Egyébként azt is ő rakta bele, de mindegy... Garanciába kapott egy bontott főtengelyt hajtókarral, ami már tuti nem szorult volna meg a büd.s életbe se, mivel úgy kopogott, mint a szomszéd Marinéni a partfissal, mikor rámjön a djz-hetnék...
Ekkor a dugót is kicserélte az „alkatrészes” (ezt már persze én fizettem), de tuti valami kanálból öntött szutykot rakott bele, mert fél szezont se bírt, összetört a gyűrű is, úgyhogy ennek sikerült kinyírni a hengerfalat is. Ezt már jómagam javítottam (-tattam részben), nosza gyári dugó bele gyűrűstől, igaz a henger acélperselyes lett, de le van tojva. Na így már bírta jó darabig, egész pontosan múlt őszig, mikoris gondolt egyet a power és bekukucskált a hengerbe. Ismét 1000 szerencse, mivel asszem minden megúszta kivéve a powert. Azóta garázsos, mivel már a t.köm tele van vele.
Ja és az ilyen apróságokról már nem is beszélek, hogy hidegen úgy kojtol, hogy szerintem a pesti rokonok vennék a füstjeleket (mióta megvan nem jövök rá miért), aztán 135-nél se NiCaSil-lal se acélpersellyel nem megy jobban (én egyébként semmi különbséget nem vettem észre a kettő között).
Úgyhogy túl sok jót nem tudok mondani a gépről azon kívül, hogy a korabeli 125-ösök közt sztem ez a legszebb (különösen ebben a fekete-ciklámenben), persze az is lehet, hogy csak az enyém ennyire beteges...
Az enyémnek csak az a baja, hogy a fehér fogaskeréknek kitörtek a fogai! -esetleg még a kis elektromotort leelenőrizhetem benne, de nem mertem rárakni a 12V akkutöltőre.
hát figyi ha müködik akkor beüzletelhetnénk mert nem tudom mi a baja az enyémnek
Nem nyittja ki hanem gyorsan akarja ki-be.... És néha gyujtáskor van powerhang néha nem szal nem vágom ehez nem értek
Suzuki Rg 80-hoz keresek gépkönyvet, műszaki leírást, robbantott ábrát vagy bármi hasonlót. Akinek van valami, legyen szíves megosztani velem, előre is nagyon köszönöm!
Hali! Sztem ha a jelzőcsavarnál vízszintes állapotban már folyik, akkor ok, nekem is addig van a váltóolaj, de a "hivatalos"-at nemtom..Ha gyorsabb indulásnál fullad, akkor vagy hideg még a motor kicsit, ha meg meleg motornál is, akkor biztos kevés üzemanyaot kap, tehát a karbi beállítása rossz, de esetleg gyújtáshiba vagyis kihagyás is lehet. . viszont várd meg még más is válaszol mert ez nem tuti, vannak akik nálam jobban értenek hozzá ezen a topicon..
Sziasztok lenne 1 kérdésem vettem a blokkba olajat de nem vagyok biztos hogy meddig kell önteni, eddig öntöttem bele kb 4dl, meg már a jelzőcsavarnál folyt ki, annyi elég bele?
Meg olyant csinál a gép,amikor elindulok vele (gyorsan),befullad, vagy légszürő vagy karburátor problémára gyanakszom, az lehet?
Csak azért mert ha kicserélgetéses módsszerrel kísérletezni akarsz a javításával, ha kell oddaadom . Mivel nekem az egész hiányzik nem jutok vele messzire..
Hát én is mennék, remélem akkorra már jól leszek meg a moci is. Most még szarul vagyok, tegnap el voltam motorozni, a teló ugyan olyan szar, meg a vállam is szétrázta, főleg igy hogy a pesti forgalomban egyfolytában meg akartak ölni és volt egy pár vészfékezésem is... így még nem megy. Nekem viszont van egy szétkapott power elektronikám(a szerelő szétbuherálta az egészet) , amiben csak a fogaskerék a törött. Bontóban csak egyben lehet kapni . Mi a rossz benne?
én is szeretnék de nem hiszem h össze tudom hozni.
Am nekem heidenau van hátul, és nem a legjobb szerintem.
Ja! nem tudtok valakit aki tud power elektronikát javitani? mert müködik a motorja csak nem jól
Van valakinek innét rajtam kívül Heidenau gumija? Azt hittem jó, (bmw gyári) de miután mostanság egymás után 4 motort láttam azzal szerelve és mindegyiknek durvább majrécsíkja volt mint az enyém + egy superbike-os újságíró srác azt mondta a motorboltban a múltkor h túl kemény és csúszik, már nem vagyok benne biztos...
(Mikuni 30 mm)
Főfúvóka: 200
Alapjárati: 17,5
Gyertya: Ngk BR9ECM, Champion R2NC
Valaki nem tudja véletlenül, hogy a benzinszintet pontosan hogyan kell beállítani az úszóházban? Mert én csak saccra állítgattam a shubertet, de sehogy se akar igazán jó lenni.