Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Kösz a választ, de ahogy nézem a 250-esé nekem nagy lenne:( De azért köszi!
hello hirdettem a cucot nézd meg van rola tőbb kép is a felni meg a felső munka henger már el kelt. tárcsák, tello szárak be fogokkal, kormány csuttkák, fék nyergek 70 százalékos pofákal. fékcsővek sárhányo még meg van. az ára igy ahogy van 40000 ha kell hivj vagy írj egy pontos cimet és postázom
Engem érdekelne!
tamasitibor95@citromail.hu
Tudsz egy árat mondani és képet küldeni?
suzuki rgv vj21 első futó mű eladó ólcson hibátlan álapot. darabokban is el adom ha valakinek valami kell azt jeleze
http://bikebreakers.ie/rg-125-... Ezt a linket nézd meg.Itt van.
Mikorm megvettem nem volt rajt, milyen névvel v rövidítéssel kerested?
Mért veszel másikat? A tiéd elromlott?Vagy úgy jártál mint én, megvettem a motrot és nem volt rajta egy évembe telt mire szereztem egyet az ebay ról.
Aloha!
Suzuki RG 125 Gammához (87-es évj.) kellene POWER ELEKTRONIKA vagy valami ötlet, h esetleg másik motorból bontott jó hozzá vagy egy KAPCSOLÁSI RAJZ is sokat segítene!
Előre is köszönöm!
hello meg kaptad a cucot?
Cseréljen gyertyát. Takarítsa ki a légszűrőt (ezt olajozza is be) és a karburátort(főleg ha túlfolyik), ha ez nem segít, vigye el valakihez, aki szakszerűen beállítja, átfúvókázza a karburátort, szinteket beállítja, illetve átnézi, hogy az egyes alkatrészek mennyire amortizálódtak le, gyújtás megfelelő-e. Ha nem akar rá költeni egy vagon pénzt, akkor más nem marad. Más motorokra is értve: kipufogórendszert is lehet nem ártana megszabadítania lerakódásoktól, a reed-szelepet ellenőrizni, "power szelepet" beállítani, ellenőrizni. A legfontosabb: csuklóra figyelni, a motort ott használni, ahol elkezd húzni, és kicsit felette csak. Motorféket kerülni! Megfelelő minőségű üzemanyagot biztosítani, láncot rendesen beállítani, ne legyen túl feszes. Guminyomást beállítani helyesen. Generátor terhelést ellenőrizni. Stb. Sajna nem működik minden olyan egyszerűen, hogy csak egy csavaron lazítsunk... kivéve, ha tudjuk, melyiken kell, és mennyit. Ahhoz meg érteni kell.
azért még te egyenlőre egy ötlettel sem álltál elő ,inkább segítenél az okoskodásod helyett!
Igen arra gondolok.Köszi a gyors választ ma még ki is próbálom.
Lehet, hogy elállítottál párat, de én legalább tudom, hogy miért nem szegényítjük el a keveréket, csak azért, hogy kevesebbet egyen a motor, ahelyett, hogy kisebb gázt húzunk. Amikor én még nem születtem meg tanították már az iskolában a szúrólángot vagy a lambda arányt? Az égési csúcshőmérsékletet? Légfelesleggel való benzines 2T üzemeltetés hátrányait?
Hali ha a levegő csavarra gondolsz akkor tekerd be teljesen és másfél menetet vissza.Nekem igy lett jó
Esetleg nem tudod hogy a karburátoron a menetirány szerinti jobb oldalon található csavarnak a szívató mellett mi a gyári beállítása?
okos vagy,még meg se születtél mikor én már egy pár karburátort beállítottam!
Ja... b.ssza el a motorját mégjobban. A karbinak EGY, azaz 1 jó beállítása van, attól eltérve csak rosszabb lesz, minden tekintetben.
szia tiszavárkony somogyi béla 36 helle zsolt
hello ha kell akkor már ma. csak adj egy nevet is
A karburátorban a súbertűt rakd lejebb,de nem fog olyan jól menni!
helo tiszavárkony somogyi béla ut 38 mielőt küldöd irj hogy mikor teszed postára köszi
Hello! 94-es évjáratú (trapézlámpás) RG-m 6-7 litert ZABÁL, úgy gondolom ez nagyon sok. Blokkfelújításra (dugó stb...) most nincs pénzem. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek mit lehetne csinálni vele hogy kicsit lejjeb menjen a fogyasztása? Illetve nektek mennyit eszik?
A válasz sürgős lenne, lassan már a gatyám is rámegy.
Segítség!
Előre is köszi!
Hali erre a cimre küld légyszi avenszisz@gmail.com és egy árat is irj rá
Hello!

Még megvan, igen.
E-mailben tudok küldeni képet, ha érdekel! :)
hali meg van még a karbid?