Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy van egy suzuki rg80 tipusú motorom és tanácsot szeretnék kérni hogy akármelyik fokozatba hétezres fordulatól elfogy az erő. Ez csak karburátor beállítás kérdése vagy mi csinálhatja?
Esetleg valakinek nincsen 89-es évjáratú rg 125-höz pówer elektronikája ha rossz az is jó.
Sziasztok ! RGV-250 esbe 1994 évj C-s dugó kellene 2 db+ 2db jó pover ! Ha valaki tud valamit kérem szóljon ! KÖSZI!
Nem.
Biztos nem a powerszelep játszik közre a végsebességet illetően....sőt még a köhögésébe se vagyok biztos.....de a 1-esbe a köhögés legyen a legnagyobb gondom.
Kipufogón például jól látható hogy hegesztette már valaki, és nem gyári varrás az...kb nagymamám tudna így hegeszteni. Ja hát meg a gyári van "kókányolva" Végülis...... kap idén egy új nyitott kipuff rendszert, remélem hogy érezhető lesz a hatás. Majd amikor a dugó cserés lesz lehet kap egy 150-es hengert is.
Kicsit zavaros ez a téma, már az előzmények miatt is leginkább. Magyarán, hogy addig sem ment másképp, és azóta sem. Háromállású power volt benne eredetileg? Mert ha az általam gyártatott lett beletéve, akkor a középső nyitási ceremónia hiányától csinálhatja ezt a megtántorodást, de a végsebességre ennek nincs hatása. Szóval,,, marad talány.
Annak meg csak örülni tudok, hogy végre valaki megírja a pozitív véleményét is, mert sajna, manapság az a természetes, hogy, ha veszel valamit, és szar, rögtön jön a telefon, hogy hulladék volt a cucc, de, ha jó, az a világ legtermészetesebb dolga. Pedig...
Hááát kipörögni kipörög 1-4-ig 12ezerig, 5. be asszem 11-ezerig forog,de lehet csak 10 ezerig. Nem sűrűn végelem le és nem emlékszek már pontosan. 6.-ba meg ilyen 9 ezer környéke ami stagnál.6.-ba 129-ről felkúszik 135-re és bezárt a bazár. Erről az illeszkedésről meg nem tudok nyilatkozni mert 2x volt szétszedve és előtte is ennyit ment. Ja 1-esbe csinálja azt hogy powerszelep nyitásánál köhécsel, de aztis csak először csinálja. ha kipörgetés után rögtön olyan kanyar jön ahol megint 1-est követel és meghuzatom neki nemcsinálja onnantól, de ha hagyom és félóra múlva játszom el ugyan ezt akkor is köhécsel. Am a powerszelep tőled van Zoli. Köszi szépen faszán üzemelnek.
Ez vagy valami elektronika hibája, vagy rohadtul keveset kap, bááár,,, akkor járatás közben már meg kellett volna szorulnia.
Amúgy,,, fordulatszám? Meddig pörög ki kisebb, és nagyobb fokozatokban? Esetleg egy kompresszió mérés, hogy nem e b@szták el az illesztésedet, mert esetleg még az is benne lehet a pakliban...
Üdv!
Igazából nem is gondom lenne...hanem tapasztalatom.
1995-ös RG 125-el járkálok, amit az előző tulaj jóóól helybenhagyott. Egy elég nagyszabású felújítása volt de egyszerűen 135-nél jobban neeeeeeeem akar menni! Ezt a 130 köüli tempót 5. be éri el és 6. be semmi. Hallottam olyat hogy ez az utazója neki.
Jelenleg még a gyári kipufogó rendszer van rajta amit ha tehetem cserélek lefele mert...szerintem egy hulladék. A hengerből a Nicasil hüvely kikerült mert olyan mértékbe elvolt repedve hogy kuka. Jelenleg vas hüvely dolgozik benne. proxy dugó és hajtókar, főtengely frissen felújítotttank mondható, fogaskerék elöl-hátul a gyári áttétellel van. Kb a bejáratás vége fele tartok vele.
Valakinek valami tipp esetleg?
Szia meg van érdekel még?
Nobassz, nagyon nézegtem errefelé az utóbbi időben. Küldök mailt.
Hali!

kissadamvikt kukac freemail pont hu címre küldj már egy mailt és ott megbeszéljük a többit!
karburátor 12 000Ft
power motor 5000FT
posta 1770FT
Nekem van mindkettő. Hamarosan teszek fel képet.
Suzuki RG 125 GAMMA 87es évjáratú motorhoz keresek jó állapotú power motort és gyári karburátort. FONTOS!
Hello!

Engem egy első sárvédő, láncvédő műanyag, és a kipufogó meg a hengert összekötő rész érdekelne. Meg vannak e még és mennyi lenne az áruk?
igen gyári van rajta .
Köszönöm a segítséget:)
Gyári légszűrő van rajta?Mert az enyém is ezt csinálta mikor sport légszűrő volt rajta.
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hátha tud nekem valaki segíteni van egy suzuki rg 80 om és mostanába menet közbe ledadog és nem veszi fel a fordultatott és egy kis idő után ujra megy.
A karburátort szétszedtem és nem ládtam benne semmit. ? :(
és amióta megvettem kb másfél éve 6-7 fordulat között megdadog és mintha nem lenne több erő benne de ha visszáb vettem a gázt max 8 e fordulatig kipörgöt.
Ha valakinek lenne valami jó ötlete és megosztaná velem megköszönném.
A sagítségeteket előre is köszönöm.
94-es évjáratú 125 rg-hez keresnék karburátort! 32 mikuni!
Első plexi nincs meg, az indexek megvannak de a képen nincsenek rajta (újabbat szeretnék rá), nemrég lett felújítva (dugó, gyűrű, teleszkópszimering, fékbetét stb. ) új fényezést is kapott metál fekete.
Ha egy 110 körül nem viszik el inkább elhasználom és valami mást adok el:)
Mennyiért adod?
Esetleg nincs valakinek 98-es 125-ös RG hez rossz pówer elektronikája?
Eladó:)
Kellene egy nekem ha eladod jakabracing@gmail.com ra küldj légyszi árat köszi!
Kinek van itt 92es vagy fiatalabb,rg125,lenne egy pár kérdésem.
Valaki segítsen.