Köszönöm ,és sajnálom ...
Sosem voltam nagy fórumozó :S Igazán azt sem tudtam hogy működik :S ... Már mindenki olyanokkal ijesztgetett hogy legalább vagy 40 ezer ft-omba fog fájni :S
Első körben mondjuk kivehetnéd a gyertyát miután megállt (mielőtt még tologatni meg rugdalni kezded) hogy megnézzedmiylen üzemállapotban állt meg.
Ha tök száraz, világos színű a gyertya, akkor nem kap nyálat (az a valószínű) ha meg tocsog és sötét színű, akkor egyéb hasfájása van.
Persze ehhez az kellene, hogy TNYLEG ne kezd el megállás után tologatni, rugdalni, megállás közben, hagyni fordulatról lefulladni.
Ha megállt ki kell kuplungolni had álljon le, és meglesni e gyertyát.
Kb inenn lehetne elindulni.
Választ meg azért nem kaptál egyrészt, mert nem adtál értékelhető információt , másrészt a "választ mailba" stílusu kéréseket senki nem szereti.
Ha segítséget kérsz, legalább annyi fáradságot vegyél, hogy vsszanézel ide...
NAdemost, akor megkptd az irányt, ha elgközelebb megáll, vedd ki a gyertyát, az sem baj, ha lefényképezed.
A motorszerelő az, aki megcsinálja a motorodat, és nem az, akinél voltál...
Vagy pedig,,, neki túl kis költségvetésű projekt volt a vasad, és inkább hagyta a picsába.
A videó amúgy kevés,,,ez annál összetettebb dolog, hogy az alapján bizonyosan lehetne véleményt mondani...
Köszönöm a válaszod :)
Csak a gondom az hogy motor szerelő látta,tapasztalta a problémát és nem tudott megoldást találni rá :S Esetleg készítenék egy videót úgy közelebb lennénk a dologhoz?
Nem egyszerű problémád van, ezt távgyógyítással nem igazán lehet helyrehozni annak tükrében, amiket már csináltál vele...
Én azért mindenesetre még megnézném a tanksapkát, vagy, ha nem ott szívja a levegőt a kiürült benzin helyére, akkor azt a helyet, ahol ezt teszi...
Gyertyát is kipróbálhatsz egy másikat, hátha üzemmeleg állapotban kezd el haldokolni...
Ha meg valaki nem ír,,, azt nem azért teszi, mert nem ért hozzá,,, hanem azért, mert látni,hallani,tapasztalni kéne a problémát.
Hát igen,az ár általában tükrözi a keserű valóságot! Miskolc nagyon messze van nekem.(Aszód,Hatvan)A mai benzinárak nem nagyon engedik a hosszú utazásokat.
Miskolcon van egy öreg esztergályos,,, aki bőven 10 alatt javít egy felnit, és hibátlanul dolgozik, ezt nagyon sok motorostársam alátámasztotta már.
Amúgy meg,,, egy Suzuki nem hal meg,,,csak, ha kettétöröd.
Én, mikor megvettem az RGV-t, (130-ért,,, gondolhatod, milyen állapotban) elkezdtem kísérletezgetni a karburátorokkal, az eredmény az lett, egyszer, viszonylag nagy fordulaton valami percenő zaj, aztán ment tovább...
Mikor felújításra került a sor,,, egyik dugattyúból annyi volt, hogy tető, meg két nyúlvány a csapszegekhez...
Viszont addig is folyamatosan működött, és lövésem nem volt róla, hogy a kis percenés egy fél dugót eltüntetett.
Szia!Ez nagyon szép,csak összement a mosásban! Nekiláttam"felújitani".Vagy inkább csak működésre bírni.Majd mindene megvan.A kerekek elégé megvannak ütve,10/dbpénzért javítják! Kb. 8éve áll,de átfordul,remélem nincs baja.
Majdenem azt írtam, hogy keresd mazsolm...
Aztán látom, hogy te magad vagy az...
Itt szerintem nem lesz senkinek rajtad kívül.
Egy van eladó Használtautón, de az meg annyit nem ér,,, kicsit el van árazva...
Ezt viszont ma lőttem a Miskolci Kawasaki boltban,,, aranyos...
üdv,
Olyan gondom lenne a vasparipámmal (Suzuki RG 80 Gamma) hogy 6. ba nem akar menni mert kigyorsul és egy kis idő után mintha kifogyna a benzin :S lefullad / "lehőköl" de ha picit kisebb fordulaton megyek vele akkor ilyen 6 km után csinálja ... Tank,karburátor, ki lett takarítva illetve új benzincsapot kapott a kicsike ... mi lehet még a gond?
Ha lehet a válaszokat üzenetben a szkrisz15@gmail.hu e-mail címemre várnám
Hali
Suzuki RG125 F Gammámhoz (1995) keresek működő powermotort (Enyémbe a műanyag fogaskerék elhalálozott)
Akinek van bontottan, vagy tud segíteni az érdekembe az írjon itt vagy erre a mail címre: icemanslipknot@citromail.hu
Fontos lenne!
Előre is köszi
Sosem voltam nagy fórumozó :S Igazán azt sem tudtam hogy működik :S ... Már mindenki olyanokkal ijesztgetett hogy legalább vagy 40 ezer ft-omba fog fájni :S
Ha tök száraz, világos színű a gyertya, akkor nem kap nyálat (az a valószínű) ha meg tocsog és sötét színű, akkor egyéb hasfájása van.
Persze ehhez az kellene, hogy TNYLEG ne kezd el megállás után tologatni, rugdalni, megállás közben, hagyni fordulatról lefulladni.
Ha megállt ki kell kuplungolni had álljon le, és meglesni e gyertyát.
Kb inenn lehetne elindulni.
Választ meg azért nem kaptál egyrészt, mert nem adtál értékelhető információt , másrészt a "választ mailba" stílusu kéréseket senki nem szereti.
Ha segítséget kérsz, legalább annyi fáradságot vegyél, hogy vsszanézel ide...
NAdemost, akor megkptd az irányt, ha elgközelebb megáll, vedd ki a gyertyát, az sem baj, ha lefényképezed.
Vagy pedig,,, neki túl kis költségvetésű projekt volt a vasad, és inkább hagyta a picsába.
A videó amúgy kevés,,,ez annál összetettebb dolog, hogy az alapján bizonyosan lehetne véleményt mondani...
Csak a gondom az hogy motor szerelő látta,tapasztalta a problémát és nem tudott megoldást találni rá :S Esetleg készítenék egy videót úgy közelebb lennénk a dologhoz?
Én azért mindenesetre még megnézném a tanksapkát, vagy, ha nem ott szívja a levegőt a kiürült benzin helyére, akkor azt a helyet, ahol ezt teszi...
Gyertyát is kipróbálhatsz egy másikat, hátha üzemmeleg állapotban kezd el haldokolni...
Ha meg valaki nem ír,,, azt nem azért teszi, mert nem ért hozzá,,, hanem azért, mert látni,hallani,tapasztalni kéne a problémát.
Amúgy meg,,, egy Suzuki nem hal meg,,,csak, ha kettétöröd.
Én, mikor megvettem az RGV-t, (130-ért,,, gondolhatod, milyen állapotban) elkezdtem kísérletezgetni a karburátorokkal, az eredmény az lett, egyszer, viszonylag nagy fordulaton valami percenő zaj, aztán ment tovább...
Mikor felújításra került a sor,,, egyik dugattyúból annyi volt, hogy tető, meg két nyúlvány a csapszegekhez...
Viszont addig is folyamatosan működött, és lövésem nem volt róla, hogy a kis percenés egy fél dugót eltüntetett.
Aztán látom, hogy te magad vagy az...
Itt szerintem nem lesz senkinek rajtad kívül.
Egy van eladó Használtautón, de az meg annyit nem ér,,, kicsit el van árazva...
Ezt viszont ma lőttem a Miskolci Kawasaki boltban,,, aranyos...
Fékcsövem maradt, 2500Ft plusz postaköltségért odaadom!
Olyan gondom lenne a vasparipámmal (Suzuki RG 80 Gamma) hogy 6. ba nem akar menni mert kigyorsul és egy kis idő után mintha kifogyna a benzin :S lefullad / "lehőköl" de ha picit kisebb fordulaton megyek vele akkor ilyen 6 km után csinálja ... Tank,karburátor, ki lett takarítva illetve új benzincsapot kapott a kicsike ... mi lehet még a gond?
Ha lehet a válaszokat üzenetben a szkrisz15@gmail.hu e-mail címemre várnám
Suzuki RG125 F Gammámhoz (1995) keresek működő powermotort (Enyémbe a műanyag fogaskerék elhalálozott)
Akinek van bontottan, vagy tud segíteni az érdekembe az írjon itt vagy erre a mail címre: icemanslipknot@citromail.hu
Fontos lenne!
Előre is köszi
Ha átalakítom a 125-ös rgmnek a hátulját, ami től egyszemélyes lesz az gondot fog okozni műszakinál, vagy egy esetleges eladáskor eredetiségvizsgán?
Keresek Szuzuki RG első felnit,lehetőleg gumival,féktárácsval,fékmunkagengerrekel. Első teló is jó lenne,tehát ha van valakinek ne tartsa magában!
Ide,vagy írjon emailt: szotyilow@gmail.hu