szia érdekelne az első fék kar és a fékolajcső és még olyan érdekelne kilométeróra spirál és fordulatmérő spirál a féktárcsa nem kellene menyibe adnád köszi
kis nyomógombra gondoltam, megnéztem a vezetékeket, egyik a gyújtáselektronikából, tekercsektől, aztán a másik kettő megy a kis forgató motorra.
ötlet, hogy mit hogyan kéne? esetleg másik motor elektronikája, nem lenne jó?
Tényleg a legjobb szándék vezérel amikor ezt mondom(írom)."Kesztyűbe a kapcsolót"Nagyon rosszul, és főleg VESZÉLYESEN! hangzik.És akkor majd a kesztyűből lóg ki a vezeték?Ami végül is bármibe beleakadhat és akadályozhat téged akár a kormányzásban?Szerintem ezt a vonalat a kesztyűset tényleg ne erőltesd.Persze lehet csak én értettem félre.Egyébként ha már tényleg nem tudsz bontottan szerezni és nyomógombozni akarsz,akkor inkább áldozd fel a fénykürtkapcsolódat.Kösd oda be.Mert végül is az a kis motor csak nyitja ,zárja a a hengert.(persze nem mindegy,hogy mikor és meddig.)Ezeknél a régebbi gépeknél.Meg nem annyira fog zavarni a vezetésben.5-6 ezer környékén nyomod és tartod addig amíg repeszteni akarsz.Végül is úgy fog működni mint a KNIGHT RIDER-ben KITT-nél a Turbo Boost gomb. Csak vigyázz hogy el ne szállj.Mert azért ez nagyon nem játék
első rész:
A fordulatszám általában csak az 1. fokozba való váltásnál kellene, hogy beleszóljon... A váltóban ami valószínűleg okozhatja a jelenséget: kopott kukachenger, váltóvilla
második rész:
Oka lehetett, hogy nem használta, lehet nincs is már benne a pumpa, vagy pont hogy tönkrement. Ha benne van és valóban nem működik, viszont te használni szeretnéd akkor nézzél egyet bontottan.
Van egy 87-es rg 125-m, jól megy stb viszont 2 problémája van, álló helyzetben járómotornál az 0. nem akarja bevenni (ha felpörgetem akkor többnyire sikerül berakni 0. ba de akkor se mindig), és a leváltásnál is néha az 1-2 t nehezen veszi, a kar többszöri lenyomására (2-4x) veszi csak be.
Másik kisebb problémám, a motort úgy vettem, hogy a tulaj nem használta a különolajozást, én meg a bejáratás miatt nem akartam akkor még használni, most viszont szivesen használnám, azonban tartályba töltöttem 1 dl olajat de a csövön már nem jön, ilyenkor mi lehet a probléma? olaj nélkül elkopott olajpumpa?
Pár órája keresem már a bontott elektronikát, de semmi..
Úgyhogy most az jön, h megpróbálom összerakok egyet, hátha jó lesz..
Úgy gondoltam a kapcsolót, h akár a kesztyűbe is bele tudnám tenni és csak egy kis mozdulat kellene hozzá, kicsit összenyomom az ujjaim aztán bekapcsol, v ilyesmi..
Nagyon szépen köszönöm a segítséged! A képeket is köszönöm!
Szerintem nem lehet olyan bonyolult kapcsolása, egy kis relé és fordulatszámmérő áramkör. De kipróbálom milyen ha nyomógombosra alakítom
csak azt kéne tudni, h kb mekkora fordulatnál kapcsol és tényleg ilyen egyszerű lehet a kapcsolása?
Az első lámpa alatt felfogatva lenni kellene egy fekete kis műanyag doboznak.Nos az a vezérlő elektronika.Jó irányban vagy.Az a csatlakozó amit nem tudsz hova való....Oda.Abba a kis műanyag dobozba.Ha az nincs ott akkor nem is fog működni a "power" részleg.
A segítségeteket szeretném kérni, mert használtan szeretnék venni egy Suzuki RG 80-ast és az lenne a kérdésem, hogy mik azok a tipushibák amelyekre odakell figyelni
sikerült nagy nehezen acél lapot hajlítanom bele, ez a probléma megoldva.
de egyből jön a következő, kipróbáltam 12v-al működött a relé, elfordította ezt a csapot, de mikor megyek vele nem venni észre, mintha meg se mozdulna.
Alapállapotba a mozgató relének behúzva kell lennie, és aztán mikor elérte a bizonyos fordulatszámát a motor akkor kell kikapcsolnia?
Mi vezérli a relét?
Van valakinek normális kapcsolási rajza suzuki rg-125 gammáról? (87es évj.)
Van a motor elejénél egy 4vezetékes csatlakozó: narancssárga, kék-sárga csíkkal, fehér-kék csíkkal, fekete-fehér csíkkal; a csatlakozó pedig fekete, ez a csatlakozó nekem nincs bedugva sehova, ez lehet a probléma, vagy az valami máshoz kell?
köszönöm szépen a segítséget!
Udv.Cdi van e 125hoz?Nem porog ki a mocim csak csattog 7000-korul,fel lett ujitva minden benne,ment is jol csak egyszer elkezdte ezt a hujeseget.Ha van,mennyit kostal?
Van egy 87-es rg 125-m, jól megy stb viszont 2 problémája van, álló helyzetben járómotornál az 0. nem akarja bevenni (ha felpörgetem akkor többnyire sikerül berakni 0. ba de akkor se mindig), és a leváltásnál is néha az 1-2 t nehezen veszi, a kar többszöri lenyomására (2-4x) veszi csak be.
Másik kisebb problémám, a motort úgy vettem, hogy a tulaj nem használta a különolajozást, én meg a bejáratás miatt nem akartam akkor még használni, most viszont szivesen használnám, azonban tartályba töltöttem 1 dl olajat de a csövön már nem jön, ilyenkor mi lehet a probléma? olaj nélkül elkopott olajpumpa?
ötlet, hogy mit hogyan kéne? esetleg másik motor elektronikája, nem lenne jó?
A fordulatszám általában csak az 1. fokozba való váltásnál kellene, hogy beleszóljon... A váltóban ami valószínűleg okozhatja a jelenséget: kopott kukachenger, váltóvilla
második rész:
Oka lehetett, hogy nem használta, lehet nincs is már benne a pumpa, vagy pont hogy tönkrement. Ha benne van és valóban nem működik, viszont te használni szeretnéd akkor nézzél egyet bontottan.
Van egy 87-es rg 125-m, jól megy stb viszont 2 problémája van, álló helyzetben járómotornál az 0. nem akarja bevenni (ha felpörgetem akkor többnyire sikerül berakni 0. ba de akkor se mindig), és a leváltásnál is néha az 1-2 t nehezen veszi, a kar többszöri lenyomására (2-4x) veszi csak be.
Másik kisebb problémám, a motort úgy vettem, hogy a tulaj nem használta a különolajozást, én meg a bejáratás miatt nem akartam akkor még használni, most viszont szivesen használnám, azonban tartályba töltöttem 1 dl olajat de a csövön már nem jön, ilyenkor mi lehet a probléma? olaj nélkül elkopott olajpumpa?
Úgyhogy most az jön, h megpróbálom összerakok egyet, hátha jó lesz..
Úgy gondoltam a kapcsolót, h akár a kesztyűbe is bele tudnám tenni és csak egy kis mozdulat kellene hozzá, kicsit összenyomom az ujjaim aztán bekapcsol, v ilyesmi..
Szerintem nem lehet olyan bonyolult kapcsolása, egy kis relé és fordulatszámmérő áramkör. De kipróbálom milyen ha nyomógombosra alakítom
csak azt kéne tudni, h kb mekkora fordulatnál kapcsol és tényleg ilyen egyszerű lehet a kapcsolása?
A segítségeteket szeretném kérni, mert használtan szeretnék venni egy Suzuki RG 80-ast és az lenne a kérdésem, hogy mik azok a tipushibák amelyekre odakell figyelni
a választ előre is köszönöm
de egyből jön a következő, kipróbáltam 12v-al működött a relé, elfordította ezt a csapot, de mikor megyek vele nem venni észre, mintha meg se mozdulna.
Alapállapotba a mozgató relének behúzva kell lennie, és aztán mikor elérte a bizonyos fordulatszámát a motor akkor kell kikapcsolnia?
Mi vezérli a relét?
Van valakinek normális kapcsolási rajza suzuki rg-125 gammáról? (87es évj.)
Van a motor elejénél egy 4vezetékes csatlakozó: narancssárga, kék-sárga csíkkal, fehér-kék csíkkal, fekete-fehér csíkkal; a csatlakozó pedig fekete, ez a csatlakozó nekem nincs bedugva sehova, ez lehet a probléma, vagy az valami máshoz kell?
köszönöm szépen a segítséget!
Van egy 87-es rg 125-m, jól megy stb viszont 2 problémája van, álló helyzetben járómotornál az 0. nem akarja bevenni (ha felpörgetem akkor többnyire sikerül berakni 0. ba de akkor se mindig), és a leváltásnál is néha az 1-2 t nehezen veszi, a kar többszöri lenyomására (2-4x) veszi csak be.
Másik kisebb problémám, a motort úgy vettem, hogy a tulaj nem használta a különolajozást, én meg a bejáratás miatt nem akartam akkor még használni, most viszont szivesen használnám, azonban tartályba töltöttem 1 dl olajat de a csövön már nem jön, ilyenkor mi lehet a probléma? olaj nélkül elkopott olajpumpa?
Üdv Sz.M.
Power szelep.
Sok ötletem sajnos nincs :/
Hengerszett 2 hónapos dugatyúval Daróczy motornál felújítva.
22 000FT
Kormány kapcsoló 3000Ft
Hátsó lámpa 3000Ft
Gázbovden 3000Ft
Farok idom (gyári festés) 2500Ft
oldal idomok 3000Ft/db
Hátsó fék kapcsoló 1000Ft
Hűtő 5000Ft
Láncvédő 2000Ft
Kipufogó komplett szép festés 15 000Ft
Vízpumpa 5000Ft
Hasidom 4000Ft
Első oldal idomok 3000FT/db
Tank (gyári festés)15 000FT
Kerekek 5000Ft/db gumik nlkül gumikkal 10 000FT/db (Csak a gumi ér ennyit rajta 90 %)
Váz 10 000Ft (külföldi papirokkal)
Motorblokk alkatrészei:
Deklik 4000Ft/db
Váltó 15 000FT
Kuplungszett 8000FT
Blokkfelek 5000FT/db
Új Lánckerekek és lánc 10 000Ft
Hásó lengéscsillapító 4000Ft
Első sárvédő 4000Ft
Első féknyereg + fékkar + tárcsa 10 000Ft
Hátsófék 4000Ft
Ülés gyári kék 6000FT
4000Ft+posta 1525Ft
A 80asnak aszem Ac
Lényeg hogy a 80 ason van e bármilyen jelzés a cm3 vonatkozóan ?
Ill igazoltattak e titeket már és mennyire nézték mekkora cm3?