H más gyújtást teszel rá, akkor pláne hótmindegy, hogy mit ajánlott a gyár, mindenképpen kisárletezni kell, mert az tutkó frutics, hogy az iedgen gyújtás más gürbét ad mint az eredeti.
(ami egyébbként egy meglehetősen primitív jeladó nélküli cucc:)
MAnuál?
(Abból kiindulhatsz, hogy 18fok alatt lesz. mondjuk 15 fokkal nem nyúlsz nagyon mellé. Ha nagyonnem megy alul, akkor mondjuk 2 fokot mág adjál neki.)
http://kelemenmotor.gportal.hu... a dugót nem kifejezetten ehez a motorhoz gyártják de adnak hozzá dugót amit ők egyedileg alakítják át úgy hogy passzoljon a hengerbe( a régi dugót csapszeget tűgörgőt érdemes vinni)
Dugót nem nagyon lehet hozzá venii most vittem föl a hengert pestre ahol fúrják tömítést csinálnak, dugót,csapszeget,tűgörgőt(teljes dugókészlet) és így lesz kb: 20.000
A neten utána néztem és 3200+postaköltség-ért már lehet kapni!
Én 4500 Ft-ot tudnék érte adni postaköltséggel együtt!
Ha megfelel akkor várom válaszod és megbeszéljük a a részleteket!
Nincs mit, egy próbát mindenképp megér. Kuplung rendesen kiemel? Ha állsz és sebességben van, nem akar elindulni a gép? Illetve, amikor berakod nagy nehezen egyesbe, akkor nem esik le az alapjárat nagyon? Kuplungkarnak mekkora a holtjátéka? Meddig kell kiengedni, hogy elinduljon?
Háát, ez a te nézeted,az enyémmeg az, hogy legalább aki ért hozzá, az hazsnljon értlemes szakszerű meghatározáskat, mert ha nem, akkor terjed a hülyeség, és lesz lemkerék meg triplisztor meg anternátor:)
Köszi, akkor ezt megteszem. A váltón nincs távtartó, a blokkból kijövő váltótengelyen van a kar is. Múltkor jobban megfigyeltem a viselkedését. ha gurulok (járó motornál akkor is belehet rakni az üreset, de amikor megálltam esélytelen mert nem lehet megmozdítani fölfelé a kart.
Próbáltam már. Egy párszor megesett, hogy légtelenítettem, bár én nem várom meg, míg feltolja a membránig, inkább egy fecskendővel telenyomom azt a csövet is. Tudom, hogy szúrja a szemet, de ismeretlennek sose mondok ilyen szavakat, hogy kereszthornyos, meg nem szaknyelven magyarázok, mert általában újra el kell mondani laikus nyelven is,(nem bántásból mondom, csak tapasztalat) azért az idézőjel. Próbáltam már a tranzisztor működését is magyarázni valakinek, aki a létezéséről se tudott korábban.
Lehet más nem így szokta, én kitekerem a KERESZTHORNYOS (merthogy csillag az égen van D:) csavart, összedugom a rendszert, és kissé olajos benzinnel hagyom hogy kicsurogjon alapjáraton a csavar helyén az olaj. Ha már csurog(csöpög leginkább) akkor visszacsavarod, és megvárod míg felnyomja a membránig, oszt kész is. Látványosabb, ha kipróbálod átlátszó csővel.
Sajnos nem ismerem a típust, a 80asom is nem rég került hozzám, azon van egy kis "csillag" csavar, ami láthatóan nem tart semmit, és tömítés van alatta. Szerintem minden pumpán van ilyen. Ha kitekered, le tud folyni az olaj a pumpába, mert ha csak a levegőt szipákolja, évek alatt se ér le semmi.
A váltó, ha ott is kis távtartós erőtovábbító megoldás van, mint a 80-asnál, akkor lehet úgy jártál, mint én. Nem volt elég hosszú a távtartó, amit rátettek, ezért a váltó tengelyen a kar már majdnem vízszintesen állt alapból a függőleges helyett, ezért hiába tapostam, alig tudott erőt kifejteni a tengelyre, inkább csak oldalra akarta kitépni. Kicseréltem, beállítottam, hogy merőleges legyen az erőkar, és mint a vaj, olyan lett.
(ami egyébbként egy meglehetősen primitív jeladó nélküli cucc:)