Üdv! De tényleg úgy van ahogy mondod.Semmi mozgás még itt a fórumon sem Én erőltetném a járatást,a maival együtt már 39 km-t tettem bele a gépbe.Nagyon nehezen viselem a holt időt..
Január van. Nagy a halálság ilyentájt. Velem is csak annyi történt az elmúlt napokban, hogy a Gixxert elvittem szerelőhöz, hogy, mire kitavaszodik, kidobálja a szar dolgokat belőle...
Ha valakit érdekel, eladó a motorom. Amit érdemes róla tudni: tavaly februárban újítottam fel (új dugó, új főtengely, új főtengely szimeringek, új csapágyak, új kuplung), 2013 áprilisig van rajta műszaki.Felújítás óta 300 km-t ment.1992-es évjáratú.Nekem már nagyon sokba benne van, de most már kijelenthetem, hogy teljesen megbízható. Akit érdekel az adatalapomon talál róla egy képet, de ha kell adok róla bővebb leírást. Irányár: 250.000 de ha nem megy el májusig, akkor szétbontom.
Hosszabb is a Wolf-é nem? (vagy a 200-asomnak alacsony az építése)
Anno nagyon tetszett, hogy berugókarosak , még az enyémen is gondolkodtam, hogy teszek.
Egy valami játszott bele. Konkrétan az, hogy a Wolfoknak az első telója egy nagy rakás szar. 30 éves motoros múltamnak nagy érdeme volt abban, hogy nem takaróztam be valahol, ahogy te is. Az enyémet nem is mertem meghirdetni az eredetijével, amikor meg beletettem az idomos fajtának az első villáját, már sajnáltam eladni, olyan fasza lett vele. Előtte meg... Nagyon sok kellemetlen pillanatot szerzett, és 160-180 körül, mikor egyszer egyszer megcsóválta magát, az minden volt, csak örömteli nem.
Én csak annyit tudok, hogy anno egy szerelő, mikor még a 125ös rg(Wolf) -t használtam, úgy csinálta meg a teleszkópom, mivel szimmeringes volt, hogy úgy éreztem kemény, az eleje, nem csillapít eléggé. Azt mondta, csak bebeszélem stb. Aztán 90-100nál beszitált meg pattogott egy hullámos úton, és egy rohadt nagyot estem vele. Nem tudom, hogy sok, vagy sűrű volt az olaj... vagy kormánycsapágy vagy mi játszott még bele, de tuti volt valami.
Értem és még egyszer köszönöm a mindenre kiterjedő részletes tájékoztatást.De ismételten hangsúlyozom,én csak példálóztam a simsonnal és az a tény hogy nem pontosan tudom,hogy végül is mennyi olaj kell most már a simsonba sem.Én mindig 0,5dl-t öntöttem a simson telóba az megfelelőlnek bizonyult.Nekem ezt valaki már nem tudom,hogy ki,(mert eredetileg nem is az a lényeg)nagyon régen így mondta.Azt azért remélem nem nézed ki belőlem(ámbár ki tudja mert nem ismersz),hogy valami diesel motorolajat használok a telókba.Természetesen nem kérdeztem meg a japánoktól,hogy végül is milyen olaj kell a suzuki rg125 telójába,de úgy gondolom amit magyar kereskedelmi forgalomban lehet kapni,mint teleszkóp olaj az megteszi.Tudom abból is van többfajta.Ha meg nem akkor így jártam.A lényeg az,hogy egy márkatárs feltett egy ártatlan kérdést,miszerint mennyi olaj is kell az rg-nek az első telójába,és mivel a kérdésére nem igazán ugrott senki sem,hogy legalább egy pár mondatban segítsen neki,ezért én úgy gondoltam talán segíthetek neki azzal ,hogy megosztom vele az én tapasztalatomat,vagyis inkább az "elméletem",miszerint én sem tudtam pontosan és a rendelkezésemre álló dokumentáció nem volt jó legalább is nem a mi fajtánkhoz való ,mi több nekem sem tudta még idáig megmondani senki sem azt az egyszerű tényt,hogy végül is tényleg mennyi olaj kell az rg első telójába.Pedig régebben én is megkérdeztem ugyanezt ezen a fórumon.Egy választ sem kaptam rá.Ötleteket és találgatásokat na meg viszonyításokat persze én is kaptam kiindulási pontként.De én a saját elméletem után mentem(amit most már ugye tudok tőled,hogy nem jó)de a végeredmény úgy néz ki megfelelő.Legalább is kielégítő.Én csak ezt szerettem volna neki leírni válaszként.Talán segít neki valamicskét.De már látom hiba volt és ez a beszélgetés kettőnk között tanulságként ott fog lebegni a szemem előtt akkor is amikor kérdez valaki valamit.Tehát megtartom magamnak a véleményem és a tapasztalatom leírását.Csak még annyit,azt hogy nem megbántani szerettél volna azt én maradéktalanul elhiszem.Csak ha egy fórumon valamit nagybetűvel írunk ki különösen egy nyomatékosító szót akkor azt általában pl kiabálásnak szánjuk.Mivel te pont így írtad ezért én már odaolvastam a nemlévő folytatást is a mondatod végére.No ennyit erről.Ezt kibeszéltük rendesen remélem.Remélem nem haragszol rám a hibás adatok miatt amit nem félrevezetési szándékkal osztottam meg egy"kollégának".Szép napot!
Igazán nem bántásból írtam..
(más téveds is van az írásodban, jelesül, hogy a simson telóba nem annyi olaj kell amiennyit mondasz, de ez lényegtelen is.:)
Ami viszont lkényeges, hogy a két cucc nem összehísonlítható, mivel a simson eleje gyári állapotában egy nem csillapított rugózó elem, szinte mindegy, hogymennyi olajat töltesz bele, fél decit vagy 1 litert, ha sok legfelejebb felül kifolyik, viszont a mozgásán gyakorlatilag nem változtat érdemben.
A huszonötös rg (és az 50-80-as is) egyszerű csöves csillapítású, abban már tényleg nem mindegy mennyi és miyéen olaj kerül.
Köszönöm a helyreigazítást,összekevertem.De én csak úgymond az"elméletemre"szerettem volna rámutatni,amikor konkrét számokat említettem méghozzá segítő szándékkal,nem pedig észosztással.Igen a simson szár kicsit több mint 28 majdnem 30-as.Nem sok különbség van közöttük.De a végeredményen nem változtat semmit sem.Nem akartam félrevezető infót adni senkinek sem.De inkább ezután csendben maradok és bölcsebb leszek.
Normálisabb aluötvözetből. Amiket nekem szokott csinálni haverom, azt egy Certal nevű ötvözetből, amiből például rallyeautók alkatrészeit, csavarjait szokták csinálni. Drága, de nagyon jó cucc...
Én egy rg leírás alapján 1,25dl-t tettem bele.Na azzal olyan kemény lett,hogy meg sem mozdult illetve kb 1-2cm-t mozdult.Utána (ezért lehet sokan kinevetnek) de hozzámértem a simson teleszkóphoz és annyi a különbség a kettő között,hogy a simonak a szára 25-ös,az rg-é pedig 30-as egyébként pedig méretre nagyjából azonos és mivel azt tudom,hogy a simoba kell 0,5dl,de azért az rg mégiscsak nehezebb,ezért abba öntöttem0,7dl-t.A végeredmény pedig az lett,hogy tök jól dolgozik a teló.Szerintem megfelelő a csillapítása.Nem mondom ,hogy így csináld,de én így oldottam meg mivel nem találtam megfelelő dokumentációt,ill ami van az sztem nem az én fajtámhoz (rg125 1987)való.
Üdv mindenkinek!Az a fura helyzet állt elő,hogy idő előtt el kellene adnom az rg-met.Teljesen jó szerkezeti állapotban van egy rahedli pénzt költöttem rá,indul megy,szép hangja van.Viszont a külsejét még meg kell csinálni,tehát esztétikailag van még tennivaló rajta.Minden idom megvan hozzá,de van rajtuk javítanivaló bőven.De jelenleg is rárakhatóak az idomok.Ha valakit esetleg érdekel annak részletesebb tájékoztatást tudok képekkel nyújtani a felújítással kapcsolatban.Tehát akkor most a sablon szöveg:Eladó egy csaknem teljesen felújított RG125 motor Érdeklődni itt a fórumon vagy: matejanko@freemail.hu
Üdvözletem!
Ha valakit érdekel, van használt, de jó állapotú dugattyúm RG125-öshöz. (RGV 250-be is ilyen megy) Érdeklődni az rgv@mailbox.hu mailcímen lehet.
Valakinek esetleg nincs 1 eladó kilóméter óra spirálja 250 es RG-hez ?
Üdv.:Bence.
Anno nagyon tetszett, hogy berugókarosak , még az enyémen is gondolkodtam, hogy teszek.
(más téveds is van az írásodban, jelesül, hogy a simson telóba nem annyi olaj kell amiennyit mondasz, de ez lényegtelen is.:)
Ami viszont lkényeges, hogy a két cucc nem összehísonlítható, mivel a simson eleje gyári állapotában egy nem csillapított rugózó elem, szinte mindegy, hogymennyi olajat töltesz bele, fél decit vagy 1 litert, ha sok legfelejebb felül kifolyik, viszont a mozgásán gyakorlatilag nem változtat érdemben.
A huszonötös rg (és az 50-80-as is) egyszerű csöves csillapítású, abban már tényleg nem mindegy mennyi és miyéen olaj kerül.
mekkora a dugattyú mérete?
engem érdekelne!
Ha valakit érdekel, van használt, de jó állapotú dugattyúm RG125-öshöz. (RGV 250-be is ilyen megy) Érdeklődni az rgv@mailbox.hu mailcímen lehet.