az a nagy baj hogy a hengert leadtam fúratni és egyszerűen eltünt és ere a motora amúgy is sok minden kellene mert hiányos igy még ez is elveszet elment tőle akedvem
Ez az csak így tovább! De benne van az "élet" abban a szegény motorban...... Lesz(van) vele munkád rendesen. Egyébként azzal a hengerfejtömítéssel raktad össze ami a képen látszik?Mert én úgy látom mintha a tűzkarika szélétől el lenne repedve egész a víztérig.Az nagy valószínűséggel megadja majd magát az első erőltetésnél.Így tudja megismerni a saját gépét az ember fia .Amikor a saját két kezével rakja(javítja). Bontásból biztos lehet szerezni cuccokat hozzá olcsón.
Működik a motor(rg 125 gamma), egyedül raktam össze/javítottam.
A következő problémák vannak még:
Az elektronika, nem jöttem rá, hogy miért lehet az, hogy nagyobb fordulaton kevésbé világítanak a lámpák.
Tanksapka kell egy, mert ami van azzal már nem lehet mit kezdeni szerintem.
Valami jól kinéző első lámpás idom kell vagy csak lámpa, indexek hozzá és tükrök.
Ha ezek megvannak+index kapcsoló+ első fék féktelenítése akkor már menetkész a motor :D
Sziasztok!
Engem Rg80-hoz kellene sok alkatrész. Ha valakinek van fordulatszám-mérő spirálja, első féknyerge, hátsó lámpája, berúgó tengelye, stb. az írjon mindenképp! Előre is köszönöm!
Ma lomoltam a fiókomban, találtam egy olyan írományt, miszerint 1982 májusában, akkor 14 évesen kaptam (örököltem) meg az első motoromat, egy (szívtankos) 350-es Jawát, úgy hogy májusban jubilálok.
Ahány hengert leszedtem és felraktam azóta...
Igen tökéletesen igazad van.Legalább ugyanakkora odafigyelést igényel,ha nem nagyobbat.De hát sajnos azt kell mondani valahol el kell kezdeni.Szerintem mindenki aki többé kevésbé foglalkozik ilyesmivel,még ha csak a sajátjával is megfizette már a "tanulópénzt". Ezért is jó dolog egy ilyen fórum ahol meg lehet vitatni dolgokat,segíteni tippekkel,trükkökkel, tapasztalatokkal egymást.És rámutatni építő jelleggel egymás hibáira,hiányosságaira a szerelgetések folyamán.
Nem tudom, időben írok e még, de én több gyűrűt törtem el a henger felrakásánál, mint maga, a gyűrű dugóra való ráhúzásánál.
Sőt... Ami eltört, az csak előzőek miatt.
Elfordult a gyűrű a stifttől, és nem zárt rá a horonyra, vagy kilógott a vége a dugó túloldalán a horonyból,(mert ugye, egyszerre mindkét oldalát nem látod)és elhajlott, vagy eltört.
Igaz, ez már a múlt, de előfordult...
Eladó RG 250 400 500 motort keresek. Minden online hirdetést végignéztem, de nem találtam semmit. Valaki tudna segíteni?
Ennek az okára kéne rájönni és a megoldására
http://youtu.be/_3htXng5BPM
A következő problémák vannak még:
Az elektronika, nem jöttem rá, hogy miért lehet az, hogy nagyobb fordulaton kevésbé világítanak a lámpák.
Tanksapka kell egy, mert ami van azzal már nem lehet mit kezdeni szerintem.
Valami jól kinéző első lámpás idom kell vagy csak lámpa, indexek hozzá és tükrök.
Ha ezek megvannak+index kapcsoló+ első fék féktelenítése akkor már menetkész a motor :D
Facen van róla egy kép ha kivàncsi vagy rà:-)
Az első érdeklödő el is vitte:-)
MÁR CSAK A BLOKK ELADÓ!
Jah meg egy zsír új NGK platinum gyertya és egy új indexrelé!
Van egy komplett blokkom
Engem Rg80-hoz kellene sok alkatrész. Ha valakinek van fordulatszám-mérő spirálja, első féknyerge, hátsó lámpája, berúgó tengelye, stb. az írjon mindenképp! Előre is köszönöm!
Kellene nekem Rg125höz Cdi és gyújtáskapcsoló(lehetőleg kulccsal)
pepeboy10@citromail.hu
Csak telefonon.
30-25-62-333
Ahány hengert leszedtem és felraktam azóta...
Sőt... Ami eltört, az csak előzőek miatt.
Elfordult a gyűrű a stifttől, és nem zárt rá a horonyra, vagy kilógott a vége a dugó túloldalán a horonyból,(mert ugye, egyszerre mindkét oldalát nem látod)és elhajlott, vagy eltört.
Igaz, ez már a múlt, de előfordult...
Sikerült rátennem :)
Most megyek ki és összerakom a blokkot