Nem fog zavarni,mivel épp az volt a cél,h olyan szám ne legyen rajta egy rendszám nélküli motoron ami nagyon nem illik oda(160) .Egyébként arra próbáltam ügyelni,h valamiféle lekövethetőség legyen ezért a valós sebességadatok így alakulnak:amikor 60-at mutat az óra,akkor 75, 65=85,70=100,80=120,90=140 100=160 .Viszont a fordulatszmérő az hiteles lesz.
Hát ez baszott jól nézz ki!
Amúgy tényleg csak egy baj van vele:D
Nem az igazat mutatja
Amúgy mennyi a matrica?
Egy ilyen nekem is kéne,de 120-ig órázva:D
Emailben áttudod küldeni a képeket meg a progi nevét?
Egy ilyen nekem is kell.
Sziasztok! Megérkezett a blokk,holnap meg lesz takarítva a retektől aztán henger le hogy szétnézzek odabent!:D
Na most az a helyzet hogy nem volt még dolgom hasonló blokkal sem,így lenne pár kérdésem.
A henger levételéhez a 6db csavaron(4 tőcsavar,és a két pici a membránház szélén)kívül mást kell még megbontani,esetleg blokkon belül lazítani,kivenni hogy a henger lehúzható legyen?
A másik dolog a gyújtás,ennek elég hiányos ez a része a dolognak,az érdekelne hogy esetleg melyik típus gyújtása kompatibilis vele! Azt el is felejtettem mondani hogy rg 50-ről van szó!
Esetleg valami leírást,ábrákat,szerelési,használati útmutatót szívesen fogadnék!
Előre is köszönöm a segítséget,minden jót!
Azt ne feledd hogy nem kerek az óra .Az alja lapított,tehát az az üresség nem lesz ott mert a km/h felirat alatt középen már ott a km számláló...és nincs tovább.Tehát nem kerek az alja az órának csak most ezt látjuk.Nézd vissza az első képet és érted h mit mondok.
Üdv!Nem.Nem 120ig skálázom...csak 100ig...direkt.Az eredeti az egyébként 160ig van vásároltam matricapapírt.és majd az lesz a végleges ,mert az eredeti csak egy festett műanyaglap.Arról leszedem a festést és a feliratot és csak pontosan ráragasztom az én kókányomat.De nekem akkor is tetszik.Nem csak azért mert az én művem(DE!) hanem azért mert sztem nem is annyira látszik majd ,h "kokec".Egyébként olyan háttérszínt tehetek neki amilyet csak akarok.Még a szgép vágóasztalán van a "project. Ezt az egyet csak azért nyomtattam ki mert már nagyon kíváncsi voltam. Meg persze közel sem ez a végleges verzió.Még korrigálni is kell a pl:a 0 és a 100helyzetét mert pont benne vannak a felfogató csavar furatában.De sztem a végeredmény mindenképp jobb lesz(és kulturáltabb) mint az a összefestegetett és kapargatott eredeti számsor.
Amúgy tényleg csak egy baj van vele:D
Nem az igazat mutatja
Amúgy mennyi a matrica?
Egy ilyen nekem is kéne,de 120-ig órázva:D
Emailben áttudod küldeni a képeket meg a progi nevét?
Egy ilyen nekem is kell.
Ha magas fordulatnál elmegy a lámpa fénye, alacsonynál pedig erősebben világít akkor hol keressem az elkötést? :/
[ Rg 125 gamma ]
Na most az a helyzet hogy nem volt még dolgom hasonló blokkal sem,így lenne pár kérdésem.
A henger levételéhez a 6db csavaron(4 tőcsavar,és a két pici a membránház szélén)kívül mást kell még megbontani,esetleg blokkon belül lazítani,kivenni hogy a henger lehúzható legyen?
A másik dolog a gyújtás,ennek elég hiányos ez a része a dolognak,az érdekelne hogy esetleg melyik típus gyújtása kompatibilis vele! Azt el is felejtettem mondani hogy rg 50-ről van szó!
Esetleg valami leírást,ábrákat,szerelési,használati útmutatót szívesen fogadnék!
Előre is köszönöm a segítséget,minden jót!
Kíváncsi vagyok a végeredményre:)
De kiváncsi lennék , hogy milyen fehérben:D
Esetleg olyan képet nem tudsz csinálni PrintScreennel?
Amúgy karton lesz a végleges is?
Nem is olyan rossz.
Bár fehérben megnézném
Tudna valaki linkelni nekem vagy küldeni Suzuki GT 125/2 höz bekötési rajzot? Mert sajnos nem találtam internetországban.
Üdv:Márk
Én meg a manuált idéztem, legflejebb több valamivel.
full gyári