Üdv! Lent a henger,habár ennyit még életembe nem szívtam ilyesmivel. Van benne egy "kis"bibi remélem a képen kivehető!
És egy kérdés! Osztott szívó,és az egyik ablak magasabban van mint a másik! Ez gyárilag ilyen vagy már valami háztáji maszekolás? És végül a képek
Örülök, hogy örömet okozhattam vele. Tavasszal, mire teljesen 100-as lesz a piros is, teszek fel másikat, amin már Ő lesz a főszereplő. Addig is a legfrissebb képek egyike, múlt vasárnap készült.
Engem nem szokott érdekelni a helyi menő emberkék dumája.Én már kinőttem abból a korból.Nem is szoktam bandázni sem.Nem az én stílusom.Én inkább csak motorozom azért mert szeretek motorozni.De azért nem csak mert fényezni akarom.A 110kg-os motorsúlyhoz kapcsolódik egy 27LE-s motorblokk.Erre még rájön az a tény,hogy hihetetlen agresszióval reagál a hirtelen gázadásra.Vadállat.De félre ne érts.Ezt én nem neked akarom bizonygatni(RGV). A te géped az enyémtől 2szer v 3szor olyan agresszívebben viselkedik(gondolom én).De amikor csak haladok az úton nyugodtan és bekóstol egy kis ...most hogy nevezzem.Mindegy.Bekóstol mert nem tudja,h mi is ez.Mert nem ért hozzá.Csak apuci megvette.A pl CBR125-öt.Félreértés ne essék.Nincs bajom a CBR-el.Csak nem az RG125 kategóriája.De ő nem tudja.Mert menő....és ha mégis bekóstol..onnantól kezdve csak a kipufból érkező motul olaj jellegzetes szagát érezheti,már ha tudja.Milyen is az.De nem tudja.Mert MENŐ.. és én csak egy kis távolodó pont maradok neki és úgy égek bele az emlékezetébe.Örökre...Utána többé nem akar bekóstolni... .Erre képes a jelenlegi motorom.Akkor az RGV MIRE KÉPES?
125-össel még csak egyszer mentem, az egy viszonylag új TZR volt, egyértelmű csalódás, azt hittem, jobb lesz. Ezek a kis dögök (250) ugyanazt a súlyt "cipelik" ,mint 125-ös tesóik, csak kicsit jobban el vannak engedve LE dolgában. Akik meg lefikázzák, mert hogy "ezen még nincs önindító?" , szánalmasak...
Nekem RGV kell... ..és mindent elkövetek az ügy érdekében.A "számlával" is tisztában vagyok.Két lábbal a földön állok a témakörben.De most ha csak ebből indulok ki,hogy mi mennyibe kerül akkor a jelenlegi motorom is az enyészet karmaiba kerülne.....A lényeg:Nekem RGV kell.. A jelenlegivel is akkorát lehet motorozni,hogy eldurran a pöcsöm tőle .Itt most nem csak a sebességre gondolok.Mindenre. A 2T hangra.A lenéző pillantásokra amikor meglátják a menő "apuci megvette a születésnapomra"csillogó villogó hmcs motorosokra.Aztán a kerekedő szemekre. Mert nem tudják sokan,hogy mi is ez. De főleg az a gyorsulás amit produkálni tud.Mit gyorsulás..RAKÉTA üzemmód Már az enyém is..Hát akkor egy RGV250? .
Hát ezen végképp nem gondolkodtam még.Nem tudom.Lövésem sincs róla még egyenlőre.Amit tudok,ha sikerül eladni,nagyon jól fog vele járni aki megveszi.Mert tényleg becsülettel meg lesz csinálva(újítva). De mindenáron nem fogom odaadni most nem azt mondom,hogy kitartom majd az árát,de valami nevetséges összegért nem adom.Meg még azt sem tudom mennyibe fog pontosan megállni a project.Ha megmarad se leszek öngyi .
Mert szeretem ezt a motort és tudom,h megvan csinálva rendesen.
Valóban durva..és ami még durvább,ha kész lesz és bejáratom frankón,a tavasszal el szeretném adni.Tudom hogy ez hülyeség de szeretnék venni egy RGV250-et.Márpedig én úgy akarom eladni,h hozzám ne hozzák vissza azzal mert pl átvágtam őket mert szart adtam el .De ha megmarad sem lesz baj.Mert ezt a pénzt amit ráköltök nem egyszerre tolom(toltam)rá.A cél az ,hogy tavaszra,szezonra kész legyen.Én szeretem ezt a motort.Sok nagyon jó pillanatot okozott nekem az elmúlt időkben.És még több meglepetést egy-két menő motoros emberkének.Még a kicsit nagyobb motoroknak is..
Az új évre sikerült végre kicsit nagyobb gépre ülni