Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, mert ezeket a powereket nem bowden hajtja, mint a Yamahákét, ezek meckanikus 3 fokozatú poweresek:)! Nézzetek után a neten, ha nem hisztek nekem:).
nem mind! nálam volt mind 2 fajta, ugyanaz a blokk csak nem volt power, illetve magyaráztak nekem valamit hogy belső power? vagy mi a szösz, de én meg ilyenről nem hallottam
a lilás volt a nem poweres a többi poweres
http://www.suzukicycles.org/RG...

Fiúk, ne csináljátok, mind poweres, különben nem lenne 45 lóerő:). Ha az 1983-ason van powerem, akkor ezen is van:)!
szia, nagyon egyszerű hengernél, kipuff leömlő előtt vana power tengely, ha a henger oldalán van egy kis "kerék" amiből bovdenek jönnek ki akkor poweres, és onnan megy a power motor felé ami mozgatja a bovdent, de ez a konstrukció elvileg nem poweres, a poweresből több van, meg ugye van benne power motor, power elektronika, ami alkatrész terén azért keresettebb, kerekei már 3 küllősek, más faridom, nem ez a rakéta faridom, ilyesmikben tér el.
Ha nem tudod eladni bontsd szét, ha van kedved vele bajlódni, az ár amit kérsz érte az bejön, kb pár hónap alatt, de nagy haszon nem igazán várható rajta szerintem.
Poweres persze! 1983-tól 1987-ig gyártották és mind poweres volt:)!
Fogalmam sincs,hogy poweres-e,mert én így vettem,de ha leírod mit nézzek meg rajta akkor azt szivesen megnézem,és válaszolok
Gondolom, hogy annyiért szeretnéd eladni, ebben egyetértek veled, csak nem fogod, tapasztalatból tudom :/ ! Az az igazság, ha valaki meg akarja csinálni és felújítani az legalább 120e Ft és akkor még nem beszéltük az átírásról meg aforgalomba helyezésről, biztosítás stb.m az még vagy 50e pénz. Ha alkatrésznek kell, akkor is sok, mert ez a motor elék öreg és ritka is, tehát nekem is csak egy pár cucc kellene, pl a dobok, meg max a gyújtás. tehát felesleges élenne megvennem 70.ért. A pláne meg az, hogy Baján lakom ami 240 km Nógrád-megyétől és az oda vissza 500 Km, ami 6 lieres fogyasztással 14-15 ropi csak a benzin és akkor még az utánfutóról nem is beszéltem:). De persze nem kell megvennem az igaz, de azért teszek egy ajánlatot és ha benne vagy, akkor akár a jövő héten is elmegyek érte, ha nem akkor nem:D!
szia, nézegettem én is a tiédet, én alkatrészbe gondoltam de az a baj hogy ez még a régebbi verzió, "fa" kerék, meg ha a gyári blokk van benne ez nem poweres, a blokknak pontosan mi a baja?
és valamennyire alkuképes, vagy ez az alja?
Üdv:Márk
Nógrád-megyében
Igen,főtengelyes,hiányzik a lendkerék,meg a dugattyúk,ezért árulom alkatrészként.Lehet,hogy sok érte,de sajna én ennyiért vettemígy hát ennyiért szeretném eladni,anélkül , hogy buknék rajta.
És merre laksz, ha szabad kérdeznem:)?
..mert 70 ruppó nagyon sok érte és ezt nem rosszból mondom. Amúgy mi a baja a motorjának....széthajtották? :)
Egybe?....nekem alkatrésznek kellene, tehát ha meg is venném, akkor valami normális összegért, de lehet róla szó! stillnes@freemail.hu -ra külgy egy árat, mire gondoltál?
Szia.Nekem van egy eladó rg 250 ha érdekel,de sajnos én így egyben szeretném eladni.http://vateraauto.hu/hirdetes/...
Köszönöm a válaszod, majd még meglátom pontosan mi fog kelleni:).
szia, sajnos szinte semmi, van egy első lámpa, egy trafó, egy víztartály, ezek maradtak meg csak, ha netán érdekel egy jelképes összegért vihető, mert csak itt rugdosom.
Heló cosmo01!
Tudom régen volt, már több mint 1 éve mikor felraktad a fórumra aképeket, de érdekelne, hogy meg van e még a Suzuki RG Gamma 250-esed vagy van e még belőle alkatrész!
van kontakt spray is
Szívesen.De én kontakt spray-t írtam nem wd40-t mert a kettő az nem ugyanaz.
köszi

Ezeket majd megnézem.
wd40-el körbe fújkáltam már
Lehetne egy olyat is csinálni,átfújkálni kontatk spay-el az elektromos csatlakozásokat(széthúzol egyet befújod összedugod)gyújtáskapcsolót is.Azt a karbit meg próbáld meg kitakarítani mert az a tuti amit te csinálsz mert,nem akarok senkit sem megbántani,de mondani lehet bármit is.Én pl jártam már úgy,h van a motor baloldalán az idom alatt ahol a indexrelé van pont mellette egy kis zárt műanyag doboz és abban van biztosíték.Na most az úgy volt megszakadva,h nem elégve volt csak megszakadva.Amikor ráadtam a gyújtást minden ok volt de amikor rúgtam a mocit a mozgásra meg reagált és nem érintkezett.Olyankor sem indul.Nem volt egyszerű mire így megtaláltam a hibát.Nézz körül ott is.
Szívató nélkül.
Ha beindul akkor már nem áll le, csak ha leállitom.
Szikra az van.
A régi és az új gyertya is szikrázik.
Hát lehet jó lenne egy karbi tisztitás.
Csak a szerelő azt mondta, hogy mindent átnézett és jó...
Olyan mintha nem lenne gyújtáson és egyszer csak beindul.
Amúgy nem csörög nem zörög vagy ilyesmi.
És ha beindul akkor hibátlan.
Ami fent van itt videó az az első inditása volt és első rugásra indult.
Nem értem én ezt az egészet
és hogy indul?csak szívatóval,vagy amikor beindul lefullad szívató nélkül vagy nem?és a benzinpumpa alatt mit értesz(ejtőtartály) Próbálj egyszerű dolgokat,dugulás,karbitisztítás,gyújtás(szikra)lendkerékék a helyén van nem nyírta el,ilyesmik