Egy agyhalott szart csinál a motorodból, ami 9-10.000 alatt egyszerűen használhatatlan. Kb ennyi. Ez nem powerszelep, hanem egy olyan alakú alumíniumdarab. Funkciója meg,,, kb semmi. (lyukat betömi, és annyi)
Rég voltam már itt, de ha jól emlékszem volt itt néhány 2t szaki. Szóval a minap bukkantam ebay-en ezekre a power szelepekre, tudja valaki, h mitől verseny szelepek ezek?
Egyáltalán miért áll 3 darabból a gyári, és miért 1 darabból a racing változat? Előbbi nyilván nem törik egykönnyen, és így nem is rondít bele a hengerbe.
Csak mert tavalyelőtt nekem az egyik megadta magát, gyártottam bele egy felső részt. Ment is egy évet gond nélkül, de tavaly szezon elején meg a másik kukucskált be a dugó fölé. Akkor berágtam, úh több mint 1 éve a garázsban áll.
Azon gondolkoztam ilyen racing verziót gyártok bele. Szakik, vélemény?
Az újat most felejtsd el. Kb annyiban volna, mint amennyit a motorod ér. A felújítás meg... TKR hajtókar egy tizes alatt van, az értelmesebbek már drágábbak. Gépműhely meg sok van, ahol megcsinálják a felújítást. Főtengelycsapágyról meg nyilatkozzon valami 125-ös kolléga, mert az enyémre speciális gyári 12 volt...
Úgy döntöttem,h ha nem találok árban megfelelő blokkot akkor nem érdemes költeni rá. Ki kellene cserélni a főtengelyt, dugót, hengert, hajtókar, meg még kitudja milyen problémái lehetnek... :(
Hát, basszus, nem volt hosszú életű a járgányod. Báááár... Azért, ha hidegen(de akár melegen is) csak 30 m tolás után gerjedt csak be, azért az már sejtetett valamit. Gyógyulást neki.
Én meg már itt morfondíroztam magamban, hogy nem ír, nem hív ez a csákó, hogy jó lett e a cucc, vagy ment a szezon a kukába. De így már ok. Örülök, hogy segíthettem.
megvan mi a baj, nem kicsi, levettem a kipufogót mert a tiszta olaj volt. Belenéztem a dugóhoz és 1gyűrű van rajt plusz a dugó széléből le van törve egy darab.
Most akkor a termosztát ára érdekel, vagy a hőgombáé? Mert ezekből csak a hőgombáét tudom. Küldd el a címedet, és elküldöm neked valami levélben. Ára? 00.00ft
Cső haver! Képzeld,most jövök haza mondom megnézem az elmult pár nap termését !: Áramszünet! Kb 4-5 10emeletes lakóházban! Fasza! Viszont a termosztátot kérdezem neked! Bocska! Mennyi forint a termosztát?
Csövi! Bassszki, téged megtalálni... Múltkorában kérdeztem ad-vesz topikban, szét szedődött e már az a Gixxer, de nem válaszoltál. Kellene nekem hozzá termosztát. Amúgy meg nekem van hőgombám. Igaz, a kani saru le tört már róla, de az enyéimen is a megmaradt peremre van rátolva a saru.
Üdv
Nekem egy 1995-ös RG-m van ami most lett felújítva (power szelep, dugó, henger perselyezés, megy még egy pár apróság) Amikor megvettem elég betegesen ment mert levolt hajtva. Kb 15 km-ért mentem vele szervíz előtt. Most elkészült, de 4-7 ezres fordulat körül olyan nehezen megy. Lehet én vagyok a béna hozzá, 50-esről ültem át erre és még nemszoktam meg hogy lehet húzni kéne neki. Ráadásul előtjött valami csúnya érdes hang is 4-7 ezer körül. Valaki tipp? Ez a kis fordulaton való gyengélkedés alap dolog neki vagy esetleg probléma van? Várom a javaslatokat.
a linkelt képen lévő törik nehezebben
Rég voltam már itt, de ha jól emlékszem volt itt néhány 2t szaki. Szóval a minap bukkantam ebay-en ezekre a power szelepekre, tudja valaki, h mitől verseny szelepek ezek?
Egyáltalán miért áll 3 darabból a gyári, és miért 1 darabból a racing változat? Előbbi nyilván nem törik egykönnyen, és így nem is rondít bele a hengerbe.
Csak mert tavalyelőtt nekem az egyik megadta magát, gyártottam bele egy felső részt. Ment is egy évet gond nélkül, de tavaly szezon elején meg a másik kukucskált be a dugó fölé. Akkor berágtam, úh több mint 1 éve a garázsban áll.
Azon gondolkoztam ilyen racing verziót gyártok bele. Szakik, vélemény?
Érdeklődnék hogy Suzuki rg 125 gammához mennyi egy új főtengely, vagy a régi felújítása?
Egyik pillanatról a másikra elveszett a kompresszió az RG 125ösömből, mi lehet a probléma?:S
Mennyiért adod el és hol laksz, hogy lehet megoldani a szállítást?
Nekem egy 1995-ös RG-m van ami most lett felújítva (power szelep, dugó, henger perselyezés, megy még egy pár apróság) Amikor megvettem elég betegesen ment mert levolt hajtva. Kb 15 km-ért mentem vele szervíz előtt. Most elkészült, de 4-7 ezres fordulat körül olyan nehezen megy. Lehet én vagyok a béna hozzá, 50-esről ültem át erre és még nemszoktam meg hogy lehet húzni kéne neki. Ráadásul előtjött valami csúnya érdes hang is 4-7 ezer körül. Valaki tipp? Ez a kis fordulaton való gyengélkedés alap dolog neki vagy esetleg probléma van? Várom a javaslatokat.