Háj!
Valaki alakította már át úgy az RG-t, hogy nem rakta rá a fejidomot?
naked kinézetű-re gondoltam, aki megcsinálta tegyen fel képet róla legyenszives!
Sziasztok!
Suzuki RGV 250-hez keresem az alábbi alkatrészeket:
-első lámpa
-km óra+bowden+meghajtó
-tükrök
-indexek
-rendszám tábla tartó+világítása
-utasnak a lábtartója
Esetleg ami nem pont RGV-é de jó az enyémhez olyan is érdekel.
Köszönöm előre is!
Email: birosheep@freemail.hu
Szeva!
Örömmel látom a fejleményeket. Termosztátot úgyis inkább újat kéne kerítenem, féktárcsákból a jobbik pár érdekelne, ha nem csilliókba van. Kormánygátlója nem jó, vagy nem volt? Végre lassan itthon lesz az én RGV-m is. Már nagyon kíváncsi vagyok rá. A CDI csere meghozta a várt eredményt. Szépen be lett járatva fékpadon, majd újra széttúrták a blokkot, leellenőrizendő, hogy minden ok e. Minden fasza, úgy hogy nemsokára itthon lesz.
Hali! Tegnap sikerült eljutni az emberhez, van neki egy pár aminek van egy kicsi válla annak a vastagsága 4 mm. a másik párnak nincs válla az 4.5 mm. a szegecsek nem lötyögnek egyiken sem! termosztát nincs neki!
Elvileg a gyári beállításra van minden állítva. Olajat picivel többet kap(na) mert csak járatós. A hangja az elején olyan csúnya érdes hangja volt, most viszont meg valami csörgése is van baloldalt. Ezt igazán akkor hallom mikor alapjáraton jár. Azért gondoltam főtengelyre mert az nemvolt újítva, és ahogy tapasztaltam mindent lepusztított az előző tulaj. Főtengelyhez meg nem nyúltunk. Igazából nagyon hajtva nincsen, de ezt a fogyasztást nem tudom hova tenni. Jaaaaa meg még valami. Felújítás előttis ezt csinálta de most is hogy 4.-be még döngicsél szépen, még 5.-be is kiforog de mikor a 6.-at elváltom szépen lassan visszaesik a fordulat. pedig én húzom neki.7000 körüli fordulatra. Friss felújítással nem húzattam még ki de semmivel nem megy jobban mint a ráköltés előtt, ebből meg gondolom hogy most se menne normálisan. Hirtelen ennyi jutott eszembe most. Jöhetnek továbbra is az ötletek.
Borzalmas hang... Kerregés? Berregés? Zúgás? Zakatolás? Kattogás? Visítás? Csörgés? Csattogás? Ezek alapján, amit leírtál, kb Uri Gerer fogja megmondani neked, mi kínja a motorodnak. Egy biztos, ha a henger, dugó újítva volt,( és jól ) akkor erőnek mindenképp lennie kéne benne. Ha mindenből sokat eszik, akkor minden el is van tekergetve rajta. Karburátort, olajszivattyút be kéne állítgatni rajta, (ahogy Te írtad) egy hozzáértőnek. CDI-t ki kéne méretned műszerrel, és mire mindezen túl vagy, a kezedben lesz a megoldás. Egy valamitől nyugodt lehetsz. Ha a főtengelyed szar, az nem 4000-nél kezdi el megfogni, hanem 10 fölött, és a csörgésen kívül annyiban nyilvánul meg,hogy nem engedi maxra leforogni.
Üdv.
Többször is írtam már ide de nem jött válasz
Rg 125-ösöm 4-ezres fordulatól borzalmas hangot ad ki magából, és olyan érzésem is van mintha lefogná valami.7800-nál megindul már ahol a power nyit de addig haláltusa. Mellesleg borzalmasan füstöl, rengeteget kajál, olajat is benyeli egy-kettő. Elvileg főtengely fel lesz újítva a télen. henger dugó power most lett felújítva. a főtengely miatt vannak ezek a gondjaim? PLS egy hozzáértő válaszoljon ha tud
Nem tudna nekem valaki segíteni? Vettem egy Suzuki RG 125-ös motort ami elvileg csak vezeték hibás volt, de mint kiderült kompresszió sajnos csak 5-ös kompressziója van. Utána kérdeztem az enyém újabb fajta 16-os csapszegű ezért 30 ezer bele a legolcsóbb dugó, sajnos nekem meg ennyi pénzem nincs. Nem tudna nekem valaki valami költségkímélőbb megoldást javasolni, mert már szeretnék vele menni :) Előre is köszi
80-as mocit le kell rendszámoztatni vagy mi,mert 50cc-nél nagyobb de ugye a 125cc-t nem éri el?
Ha úgy írjuk meg az adásvételit hogy 80 cc-s de 4 kw-os akkor az még segédmotornak minősül?
Hát igen. Konkrétan tőlem. Nem én gyártom, egyik barátom faragott nekem két hengerre valót, és akkor jött az ötlet, hogy valami (még) megfizethető áron piacképesek is lehetnének ezek a cuccok. Eddig 10-12 db ment el, és egy helyről sem jött panasz rá. Jelenleg egy db balos van,(menetirány felé balos!) de nagyjából egy munkahét alatt megvan a párja is. A srác reggel 7-től este 8-ig dolgozik, és ezekkel a dolgokkal csak meló után tud foglalkozni, úgyhogy sürgetni épp lehet, dehát akiben van egy kis belátás, az úgyis tudja, még, ha egy hét múltán is, de legalább nem százvalahányezerért kap egy pár új powert.
Nekem már sulyosodott a hiba mert összeraktam elöször mentem vele 5 km-t és el kezdett ragadi vagyis olyan érzés volt! Másnap szétszetem sehol 1 radadás nyom a henger tökéletes könnyen forgott minden patatnt vol öszeraktam másodszor is meindítottam ugyon az a ragados látcat volt de modt fordult párat aztán durrant 1 et aztán leált! ezt meg csináltam vagy 5 ször nagynehezen bemelegitettem aztán tartottama gázt 3 ezres fordulaton és lehetett hallani hogy nem mindig akkor gyujt mint amikor kéne meg ki is hagyott! most ugy néz ki hogy a gyujtásvezérlö a baja!
Üdv.
Írtam már ebbe a fórumba a főtengelyem miatt de eszembe jutott még valami.
Mikor tavasszal mentem az RG-vel akkor 5.-ba kipörgött még de mikor a 6.-at elváltottam szépen visszaesett a fordulat 7. környékére. Olyan 9-10 ezerről.
Időközbe lett bele új dugó, a henger meglett persejezve, új powerszelep mert a másik kettő ocsmány állapotban volt. Még ami nem lett felújítva az a főtengelyem meg a kuplungom mert 2-ból 3.-ba váltás közbe megcsúszik. Miért lehet ez a fordulatszám visszaesés 6.-ba? a főtengely haldoklása? Bocsi ha marhaságot kérdezek....nem szakértem annyira a témát.
Nade, rájöttem mért füstöl ész nélkül hidegen a gammám, főleg ha előtte sokáig nem volt járatva.
A gond az, hogy átfolyik az olaj a szivattyún. Konkrétan állt a 2t olaj a forgattyúsházban, mikor szétszedtem. Igen ám, de a szivattyú nem szétszedhető ahogy néztem
Valaki alakította már át úgy az RG-t, hogy nem rakta rá a fejidomot?
naked kinézetű-re gondoltam, aki megcsinálta tegyen fel képet róla legyenszives!
Suzuki RGV 250-hez keresem az alábbi alkatrészeket:
-első lámpa
-km óra+bowden+meghajtó
-tükrök
-indexek
-rendszám tábla tartó+világítása
-utasnak a lábtartója
Esetleg ami nem pont RGV-é de jó az enyémhez olyan is érdekel.
Köszönöm előre is!
Email: birosheep@freemail.hu
Örömmel látom a fejleményeket. Termosztátot úgyis inkább újat kéne kerítenem, féktárcsákból a jobbik pár érdekelne, ha nem csilliókba van. Kormánygátlója nem jó, vagy nem volt? Végre lassan itthon lesz az én RGV-m is. Már nagyon kíváncsi vagyok rá. A CDI csere meghozta a várt eredményt. Szépen be lett járatva fékpadon, majd újra széttúrták a blokkot, leellenőrizendő, hogy minden ok e. Minden fasza, úgy hogy nemsokára itthon lesz.
Többször is írtam már ide de nem jött válasz
Rg 125-ösöm 4-ezres fordulatól borzalmas hangot ad ki magából, és olyan érzésem is van mintha lefogná valami.7800-nál megindul már ahol a power nyit de addig haláltusa. Mellesleg borzalmasan füstöl, rengeteget kajál, olajat is benyeli egy-kettő. Elvileg főtengely fel lesz újítva a télen. henger dugó power most lett felújítva. a főtengely miatt vannak ezek a gondjaim? PLS egy hozzáértő válaszoljon ha tud
Nem tudna nekem valaki segíteni? Vettem egy Suzuki RG 125-ös motort ami elvileg csak vezeték hibás volt, de mint kiderült kompresszió sajnos csak 5-ös kompressziója van. Utána kérdeztem az enyém újabb fajta 16-os csapszegű ezért 30 ezer bele a legolcsóbb dugó, sajnos nekem meg ennyi pénzem nincs. Nem tudna nekem valaki valami költségkímélőbb megoldást javasolni, mert már szeretnék vele menni :) Előre is köszi
80-as mocit le kell rendszámoztatni vagy mi,mert 50cc-nél nagyobb de ugye a 125cc-t nem éri el?
Ha úgy írjuk meg az adásvételit hogy 80 cc-s de 4 kw-os akkor az még segédmotornak minősül?
Tessék itt a link:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
név: Geregúr Zoltán
megye/város: Kondó
mobil: 06-30-421-1474
Írtam már ebbe a fórumba a főtengelyem miatt de eszembe jutott még valami.
Mikor tavasszal mentem az RG-vel akkor 5.-ba kipörgött még de mikor a 6.-at elváltottam szépen visszaesett a fordulat 7. környékére. Olyan 9-10 ezerről.
Időközbe lett bele új dugó, a henger meglett persejezve, új powerszelep mert a másik kettő ocsmány állapotban volt. Még ami nem lett felújítva az a főtengelyem meg a kuplungom mert 2-ból 3.-ba váltás közbe megcsúszik. Miért lehet ez a fordulatszám visszaesés 6.-ba? a főtengely haldoklása? Bocsi ha marhaságot kérdezek....nem szakértem annyira a témát.
Valakinek C.D.I gyujtása eladó van? 87 évjáratuhoz! Lécci sürgös lenne!
Nade, rájöttem mért füstöl ész nélkül hidegen a gammám, főleg ha előtte sokáig nem volt járatva.
A gond az, hogy átfolyik az olaj a szivattyún. Konkrétan állt a 2t olaj a forgattyúsházban, mikor szétszedtem. Igen ám, de a szivattyú nem szétszedhető ahogy néztem