Helló
Sokba: Teljesen állítható húzó nyomó első+hátsó felfüggesztés,szárazkuplung,hossz 1-s szűk osztású váltó,központi gyertyás hengerfej,dióhéjba ennyi :)
ja és jóval ritkább :))
hello mindenki!
van eladó indexem rg-re,meg óracsoportom kék ledvilágítással.+egy yamaha dt 80-ashoz egy kuplung felöli deknim mindennel eggyütt!
egyben
csere éedekel 125-ös rghez való dugyttíú 56-os méretű asszem 89-es évjárathoz!
ha érdekel írj!
rycsy1994@gmail.com
halli mindenki 250-es rgv-hez keresek far idomot lámpával.
Nekem egy 89-es van ami egy kocka foncsoros. De nekem olyan kel aminek 2 foncsora látszik. De itt van a képen az ami nekem van meg az is ami kéne.
Ha esetleg van valakinek egy és cserélne vagy eladná azt kérem jelezze. Ja elnézést hogy fel raktam más motorjának a képét(dupla foncsoros) de job hiján ezt találtam.
Igen ez az!
Nem sok 250-es 2t maradt.Szét csapják a pályákon v. az országuton ölik szét!Nem a takarékos motorok közzül valók és az alkatrész sem olcsóbb mint egy 4t-é.Csak nekünk nem kell vezérmüvel töketlenkedni, viszont gyakrabban cserélgetjük a dugót,többet költünk olajra ecetera...de nekem megéri.Ilyenek nem jönnek szembe 3-asával.Nem úgy mint SV650,GSX-R 600,CBR600F
ezek tömegével integetnek de RGV,TZR,NSR 250-es nem sok van!
Nem is baj ez. Így legalább felélednek az eddig mellőzött, pincékben porosodó fajtársak is. Másrészt meg... Vegyél egyet! Ilyen érzelmi indíttatású motorválasztást az anyagiak nem tarthatnak vissza.
Nagyon szép! Gratula hozzá! Próbáld egyben megőrizni a múló időtől az utókornak. Kevés olyan példány van már csak a piacon, amelyiket nem zúztak már le előző gazdái többszörösen, és ez pont egy olyan. A legnagyobb veszélyt Te magad jelented rá, és persze Ő is önmagára, mert amikor 8000 utún elkezd menni, egyszerűen nem akaródzik elvenni a gázt kanyar előtt, mert még mindig csak menne, csak menne, de egyszer el kell kezdeni fékezni is...
Ha bejön valami esősebb idő, és nem tudok menni az erdőre, minden további nélkül. Nem vagyok tanult szerelő, csak ami az elmúlt 29 évben rám ragadt, azt használom. És persze nemutolsósorban van, akit hívhatok, ha elakadok. (havonta kb egyszer előfordul) Anyagiakat meg mailban megtárgyalhatjuk. Van miből élnem, és nem a motorszerelés az. Valami sporttársit kitalálunk.
Van +1-es is, és+2-es is, de, mivel én mostanság a nagyobbat használom, abból nem ártana, ha nekem is maradna egy 600 km-t futott. A +1-es ugyanennyit ment járatásban, tehát gyakorlatilag még mindig járatós +800 km-ig... Ha nem vagy megijedve egy kis precíziós polírozgatástól, a hengeredet nem kell fúrni, csak a rányalt alut leszedni polírpapírral. Én sem fúrattam meg e-miatt, kb 3 órányi munkával eredetire hoztam vissza az állapotát. Ha esetleg ez a kissé csíkos +2-es dugó érdekelne, (szintén rendbehozható) jelezd. Előző oldalon ott van a Crovás dobozon a két új, meg a két használt, látod, milyen, de, ha kell róla másik kép, csinálok, és felrakom neked.
hello mindenki:)
érdekelne engem egy 125ös rg-hez való 56-os méretű dugattyú gyűrűkkel eggyütt.
ha vkinek van és esetleg csere is érdekli vagy olcsón adja szóljon és egyeztettünk:rycsy1994@gmail.com vagy 06206109358
előre is köszönöm:)
Elsöre lehet az is de a kábel is csinálhat ilyet.Nekem is volt ilyen gond mikor 2hónapig nem volt beröfögtetve.De 30-perc járatás után csak megindult!
1 képet dobhatnál a vasról!
Sokba: Teljesen állítható húzó nyomó első+hátsó felfüggesztés,szárazkuplung,hossz 1-s szűk osztású váltó,központi gyertyás hengerfej,dióhéjba ennyi :)
ja és jóval ritkább :))