hello nekem egy osztott műszerfal kellene!adnék érte egy gyári műszerfalat,egy szintén rg-hez való olajtartályt érzékelőszenzorral eggyütt.(a műszerfalban kék ledvilágítás van ,az olajtartály és a szenzor hibátlan állapotú)!ha valakit érdekel írjon e-mailben:rycsy1994@gmail.com
üdv mindenkinek rg125--höz keresek alkatrészeket kilométer és fordmérőt tank alá 2tének olaj tartályt és még gyújtás kapcsolót ja és még kuplung kart kompletten ha valakinek lenének kérem írjon ez egy 86-91 közötti évjárat lehet alkat részhez árajánlatot is kérnék előre is köszönöm
Hello. Láttam visszább hogy kellene első lámpa nekem van bontottan + van még 1 pár alkatrész (1995-ös suzuki Rg). Első teleszkóp (az alja meg hajolt de a benne lévő rugók stb még jók) + fék + első kerék+tükör stb...
Szia mindenkinek!Kérdésem a következő lenne főtengely csapágy méretet valaki esetleg nem tudna nekem mondani 1987-es suzuki rg gamma 125-ös mocihoz?Előre is kösz.Üdv
Sziasztok! Eladó egy 1992-es Suzuki Rg 125 Gamma típusú motor. Amit a motorról érdemes tudni: februárban kapott új dugót, főtengelyt, főtengely szimeringet, az összes csapágy kilett cserélve a blokkban, hengert. Az alkatrészek 90%-a Japánból jött, tehát nem ilyen utángyártott szar. Friss műszaki van rajta. 30.000 km van benne. Elől- hátul michelin gumi van rajta, első olyan 90-95 %-os hátsó 85-90 %-os. Elől fém fékcsöves. Még bejáratós a motor. Ha valakit érdekelne a motor akkor írjon és rakok fel róla képet.
Amire figyelni kell nicasil-kontra-hüvelyes henger esetében, az az illesztés. Nicasilnál 0,03mm, hüvelyesnél 0,04-0,05mm. Ha ezt betartod, nem lesz gondod vele. Már pedig gyanítom, be fogod tartani, mivel a dugó méretét nem te fogod megválasztani, hanem a gépműhely hozzáértő dolgozója. Szóval,,, no para... Én is sok "ilyen" megszorulás sztorit hallottam régebben,de nekem ilyen bajom nem volt még, pedig mindkét motornak az összes (4) hengere második éve így megy... Amiben a kritizálóknak igaza van, az az, hogy a nicasilos hengernek a hőtágulása olyan, mint a dugónak, hisz gyakorlatilag az alu hengerről beszélünk egy vékony keményfémréteggel bevonva, míg a hüvely azért csak acél, és nincs olyan tágulása mint az alunak. No, de ezért van a nagyobb illesztése,és ez azért jó pár évtizeden keresztül működött így, miért pont a te motorod volna a kivétel...?
Ja!A lényeget meg elfelejtem..A te véleményedre lennék még kíváncsi(pusztán kíváncsiság),ha meghüvelyezik a hengert akkor nem lesz vele bonyodalom,mert ma délután beszéltem itt egy helyi figurával ,aki mellesleg a subimotornál motorszerelő itt helyben(állítólag jó),és az mondta , ha meghüvelyezik utána idézem: "nyúlik majd(nem tom mire gondolt)és megragad.Szóval nem lesz jó csak gondok lesznek vele.Inkább keressek használt rg hengert.Csak nem értem ,h mivel lennék jobb egy szintén használt hengerrel....Nekem olyan meggyőző az ,hogy tesznek bele hüvelyt.Tehát a hüvelyezés elméletet fogom alkalmazni.Az ünnepek után "megkezdem" a projectet.
Szia.Az tényleg nagyon jó ár sztem is,persze gondolom már nem annyi mivel minden drágább.De ma meló után levettem a deknit(baloldal)kíváncsiságból.A csapágy a lendkerék alatt...az....az szinte hihetetlen! ...én nem értem,h pl miért nem szorult még meg.Azt sem értem h, hogy van az még a helyén(golyók).Nem is láttam még ilyet.Úgy lóg a lendkerék...azta****..Büszke lehetek most magamra.. Nagyon úgy fest a dolog,h nem is a főtengely kopog.De persze ha már a csapágyak ilyen állapotban vannak akkor milyen lehet a főtengely állapota.... A legnagyobb baj ,h muszály volt még ma használnom és már nem is kopog hanem recseg ropog.No mindegy.Ez most nem kevés korpába fog kerülni.De csak magamnak köszönhetem Ez van.Most akkor főtengely csapágy méretet is kell valahogy kerítenem.Szép estét.Hali
Szia!Értem és köszönöm a bővebb infót.Az a helyzet sajna,h csapágyaznom is kell,mert teljesen kész vannak(igaz az én trehányságom miatt)mert igaz tudtam a csapágy gondjaimról és több mint valószínű,h ők "nyírták"ki a főtengelyt(ill én)mert nem foglalkoztam azzal a ténnyel,h cserések lettek volna már rég.Kolompoltak már rendesen....és valamelyik délután melóból hazafele egy "aranyos"tempó" után bekoppant a hajtókar.Most pedig olyan mint egy diesel .Hengert is fúratni szeretném vagy nem vágom ,hogy javítják ezeket a nicasilos cuccokat mert már ráfér arra is.Mégegyszer köszönöm ,h szántál rám időt és segítettél.Megkeresem őket és konzultálok velük.Szép napot.Hali.
És ugyanitt eladó:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Nincs már meg!
Megvan még az rg-80-as esetleg tudnál róla képet küldeni? Az e-mail cimem:laci7137@gmail.com helyileg hol található a motor?