Nos, a rángatást ne úgy képzeld el hogy ész nélkül elkezdem rángatni mint a hülye!
Oda is írtam hogy egy (PICIT) tehát megmozgattam..
Azért köszönöm a segítséged!
Ezzel a távgyógyítással többet ártasz neki, mint amit használsz. Addig rángatod a csoportkábelt, hogy valamit kitépsz, ami sokkal fontosabb, mint az irányjelző, és aztán már tényleg vakargathatod a fejedet, miért nem indul... Erre találták ki az autóvillamossági szerelőket.
Sziasztok!
Nos az indexek még nem működnek!
A tank alatt van 5 csatlakozó.
Bekapcsoltam az indexszett és a tank alatti kábeleket picit megrángattam, és hallottam a relé nagyon gyorsan recsegett!
És volt egy pont amikor jól ment az index!
Kihúztam mind az 5 csatlakozót és átecseteltem 20%-os ecet és só keverékével, utána Nitro Hígítóval. Hagytam száradni,és 15 perc elteltével összedugtam mindet! Bekapcsoltam az indexet és nem csinált semmit! Sőt most hiába rángatom( picit) a kábelcsomókat nem recseg a relé és fel se villan az index!
Ha valaki tud segíteni kérem segítsen!
Előre is köszönöm!
Nekem szándékomban van lecserélni, mivel dupla tárcsa ment a Wolfra, és ez a szimplához való eléggé bent fog. Ha nem sürgős, egy hónapon belül megkapod.
Én itt a butításról inkább azt mondanám, hogy népbutítás. Tény, hogy kevesebbet megyen végre, de, ha ezt is fel idomoznád, nagyjából ugyanazt tudná. Mondjuk, annyi külömbséggel, hogy 34-es karbik a 91 utáni egyoldalt kipuffogósokon vannak, én úgy intéztem őket a pirosra. Lényeg. Wolf: 185-190,,, RGV: 215. De, amint írtam, itt legtöbb jelentőssége a légellenállásnak van. Viszont van egy jó hír is. Bükkben ez nem igazán volt hátrány. Inkáb csak a bratyóm óvatossága miatt maradt le a kék.
Ahha értem:D Mondjuk ilyen benzinárak mellett nem öröm a tankolása:D Mennyivel gyengébb mint a piros? mert ugye a wolf "butított" verzió. Végre menyit megy?
Ezen két 32-es karburátor van, ezekkel olyan 8-9 körül kajál nálam, de én általában azon a fordulaton is használom,amire kitalálták őket. A piroson 34-esek vannak, az már 10-11 körül bevesz. De amit nyújt érte... Olaj... Ez kicsit többet eszik olajból, mint a másik, ez kb 600 km-t megy el egy literrel, a piros 750-800-at. Lánckerék mögött van az olajszivattyú, lehet kísérletezni vele, ott az állító csavar. mondjuk, én még nem nyúltam hozzá. Megbízhatatlan? Minden az, amiből kisajnálják a pénzt. Engem Tokaji találkozóról törött powerral is hazahozott több, mint 100 km-ről. Mivel már perselyes, csak a power maradványát, meg a dugót kellett kidobni, a hengerben semmi kárt nem tett.Kis ízelítő:)
Elhiszem, hogy kemény...:) Mesélnél pár dolgot a motorról? Mert szóbeszédben sok minden terjed pl.: hogy borzalmas a fenntartása fogyasztásban, olajban, megbízhatatlan, stb.. Bár nekem 1 hengerrel kevesebb van sosincs baja.
Az erdő egy borzalmas kemény meló. Amíg bírom magam, szeretném még élvezni az életet. Az ár meg... van ennél olcsóbb is fenn a használtautón, de ahhoz tőlem vittek egy használt hengert, meg dugót. Szerinted? Én próbálok nem kimondottan Magyar stílusban üzletelni.
Sziasztok!Esetleg nem érdekel valakit egy RG125 ?Eladnám az enyémet 50es papírokkal egyedi hátsó kinézettel.Kérésre küldök képet.Köszönöm.Üdv mindenkinek!
Attól függ, elsőgumi, hátsó fékbetét, egyik lyukas kipuffogó projektet átvállalod, vagy kb 100 %-os állapotban érdekel csak. Motor, futómű,első fék,így is ok...
Problémám a lejjebb található :4794
Oda is írtam hogy egy (PICIT) tehát megmozgattam..
Azért köszönöm a segítséged!
Nos az indexek még nem működnek!
A tank alatt van 5 csatlakozó.
Bekapcsoltam az indexszett és a tank alatti kábeleket picit megrángattam, és hallottam a relé nagyon gyorsan recsegett!
És volt egy pont amikor jól ment az index!
Kihúztam mind az 5 csatlakozót és átecseteltem 20%-os ecet és só keverékével, utána Nitro Hígítóval. Hagytam száradni,és 15 perc elteltével összedugtam mindet! Bekapcsoltam az indexet és nem csinált semmit! Sőt most hiába rángatom( picit) a kábelcsomókat nem recseg a relé és fel se villan az index!
Ha valaki tud segíteni kérem segítsen!
Előre is köszönöm!
Eladom a mocim!RG 80.
Ha valakit érdekelne,elérhetőség a hírdetésben.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Üdv