Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ!Te vállalsz motorszerelést?Nem csak úgy,barátságból,hanem némi anyagiakért?Persze azért ne kelljen eladni kocsit,lovat,házat!
Helló tegnap vettem egy rgv 250-et és az egyik henger nem jár csak ugy mint ha nem mindig adna szikrát a gyertya vagya más baja lehet?
Helló
Eladó lenne a motorom autó vásárlás miatt.Ha valakit érdekel szóljon!
tehát +1es kéne esetleg nagyobb és hozzáfúrni a hengert... ha lenne valami megköszönném
ugyan ott csináltattam a hüvelyezést mint te, nekem is van alatta alátét és 1szer volt már fúrva
Nézek neked valami épet az alaposokból, mert nekem ez már +2-nél tart, de, ha nagyobb kéne, az is van, az viszont már TZR dugó, amihez kell egy alátétlemez a henger talpához, ezt leszámítva ugyanaz.
10W40-es motorolaj kell bele gyárilag, nekem spec, Castrol Magnatech van benne, a váltója meg, mint a vaj. Újabban már vannak kimondottan motorba való hajtóműolajok is, azt is tehetsz bele, csak nehogy a 90-es viszkozitású autóba való hajtóműolajat tedd, mert azt nem köszönné meg.
A hüvelyes hengereket nagyobb hézaggal illesztik, mint a bevonatosokat, pont a rosszabb hőtágulási tényező miatt. Ez nem azt jelenti, hogy ez egy elvetendő megoldás, csak értelmes minőségű alkatrészekkel kell összerakni. Járatás alatt (ha működik még a szivattyúd) egy tankhoz legalább még plusz 1-1,5 dl olajat kell rakni, a súbeltűn pedig eggyel dúsabb keveréket beállítani, és ezt minimum a járatás végéig így is használni. No, akkor, és persze, ha tartod magad a 800km-ig 6000f/p, 800-1600 km-ig 8000f/p-es max fordulathoz,akkor szerintem nagyon jó motort lehet kihozni a hüvelyes hengerrel szereltekből is. Türelem, és sok odafigyelés. Ha mindezek ellenére is megszorulna, mihamarabb kuplung, várni egy-két percet, párszor óvatosan átforgatni, aztán nagyon lábbujjhegyen elmenni hazáig, és elgondolkodni, hogy mi lehet még azokon felül, amiket én ide most nem írtam le.
jaaa és azt el felejtetem mondani hogy a hengernek nem lett nagy baja csak a felömlőnek a széle le van verve hogy az még helyre hozható-e egy fúrással
hali nekem olyan kérdésem lenne hogy nekem most halt meg szegény kis rg-m mert meg adta magát a felső hézagolás bele mart a csapszegbe meg a forgatyús házba van valami szardarab ami nem engedi át forgatni teljesen a főtengőt menyibe fájna egy blokk felújítás és meg lehet-e oldani hogy alul ki hézagolni vagy felejtős a téma meg milyen dugót ajánlotok bele amúgy 125cc 87-es évjárat előre is köszönöm a választ
Üdv!Csak komplett blokk van sajna nincs hengerem külön.De a blokkot is kéri most jelenleg egy illető csak még nem gyűlt össze a "korpa"rá neki.Mi a baja a tiédnek?Nem lehet javítani?Hüvelyezni,vagy esetleg más baja van?Hali.
helló a régi dugód milyen méretű? nem adod el? az enyém kicsit megolvadt
halli a multkor elírtam ugyanis a mocim 89-es kiadásu bocsi ha tud valaki segiteni azt meg köszöném
Sziasztok 2T fan-ok!
Zoli, miért a tzr dugattyút kellett beleraknod?
halli minden RGV-és kollégának azt szeretném meg kérdezni hogy olaj csere elöt álok és hogy segitség kéne hogy a blokba milyet vegyek és hogy menyi kell belle? 250es röl lenne szo ami 98-as ki adásu
Oké!Én is igy értettem!De azért a hűvelyezés már egész más mint az eredeti megoldás.Úgyanúgy elforgott?Nem ragadt?Milyen gyűrűvel raktad össze?Bocs a sok kérdésért!Lehet mindez előttem van,amin te már túl vagy!
Azért én elmondhatom, két ilyen motort mentettem meg attól, hogy alkatrész ként éljen tovább az összes többi megmaradt RGV-ben. És plusz öröm, hogy ma már a másik volt motorommal (és persze a mostani gazdijával) egyetemben róttuk a Bükköt.
Szerintem enyhe félreértés alakult ki köztünk. Amit te hüvelynek titulálsz, az maga, a henger. A Wiseco hüvelyt az alu hengertömbbe rakták bele, mivel a nicasil gallyra ment benne, egy új bevonat meg 50 rúgó lett volna. Így 2db hüvely,(vagy persely, kinek mi ismerősebb, beépítve) meg 2 db TKR dugó kijött ebből a pénzből... Remélem, most már érted, miről van szó.
Köszi az infót a gyertyáról meg az aluról!Amit irtam egymás között dicséret mások szerint meg ...... kít érdekelnek mások!
Az a lényeg,hogy ezek a 250-es csodák még nagyon sok örömöt tudnak okzni azoknak akik foglalkoznak velük!
Figyi hengered van esteleg engem érdekelne?
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérné.
Rg 125 régebbi évjárat keresek hengert.
Ha vkinek van vagy esetleg megtudná mondani hol érdemes keresni az szóljon legyen szíves. Köszönöm:)
Üdv!Nekem rg 250-es van,a tied más is,jobb is,szerintem újabb is.Az általad használt hüvely nem nikaszilos?A fúrás után csak egy darab vas,mint bármelyik hűvely?Gondolkodom az rg felélesztésén.
Ezek a gyertyák nekem már nem újkeletűek. Most két vadiúj került bele, de tavaly is ilyeneket használtam. Nem szeretik a járatást, a hosszú bemelegítéssel járó agyonkajáltatást, sikerült a tavalyiakat párszor "beköpetni". Idén nem volt ilyen, valahogy minden jobban alakult, mint a tavalyi évben. Másik motort ennek a 2000 km-es gyertyájával adtam el, az szerette, 12,500-nál állt meg, (no, nem úgy ) Előzővel 12 000 fölé soha nem ment. A csapágyról, így, hogy már benne van, fogalmam sincs, milyen volt. Kivettem az SGP-s dobozból, és felraktam a helyére. A powereket pedig egy Certál nevű nagyon kemény aluötvözetből gyártja a haverom. Rallyeautókon például csavarokat csinálnak belőle súlycsökkentés okán. (és bírják ) Elvileg eloxáltatni is tudna, de még plusszba ennek az ára valószínűleg már eladhatatlanná tenné őket. A dícsérő szavakat meg köszi. Ehhez, hogy ennyi lóvét, és időt belenyomjon az ember egy ezeréves mások által százszor lezúzott kis járgányba, kicsit ,tudom, őrültnek kell lenni. dehát mi lenne a világgal, ha csupa normális ember élne benne. Unalmas hely volna. .
Wiseco hüvelyek kerültek bele tavaly. Sajna az alternatív megoldás ként alkalmazott TZR125 dugók elsőre komoly kárt okoztak, úgy hogy 800 km után fúrással folytatódott a történet. Mint kiderült, 3, vagy 4 mm-el szélesebben volt stiftelve, és ez épp az első powernyitásig bírta . A következő dugógarnitúra már átstiftelve érkezett. Valami itt sem stimmelt, többször megszorult. Szétszedéskor kiderült, hogy egy kb 1 mm-es gyűrűdarabot sikerült benne hagyni a forgattyúsházban. Onnan ugyan nem jött fel, de csinált némi alureszeléket, az feljött, és feltapadt a hengerre, meg a dugóra. Ez volt a tavalyi két dugógarnitúra sorsa. Az idén újra belefogtam. A tavalyi főtengelycsapágyakon nem voltak elfordulás elleni stiftek, a hosszanti nútot pedig nem igazán jól esztergálták bele, ezért ragaszkodtam a gyárihoz. Megint két dugó, és most itt tartok.