Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem biztos, hogy könnyebben, mint ha mindkét cucc benne volna,de, hogy így jobban megfeszül a tengely,mivel csak egyik oldalról kapja a terhelést, az biztos... Nyugi......
Mennyi lesz az ára ha szabad kérdezni?
köszi a választ!
akkor igy egy darab powerrel elég könnyen besszakadhat a hengerbe a nyelv?
Érdemi változásra ne nagyon számíts, ha viszont még azt is sikerül beletörni, akkor jobb esetben a dugód, rosszabban meg a hengered is gatya lesz. Várd ki a sorodat,a türelemmel jobban jársz, mint a kapkodással. Tudom... Én is voltam fiatal...
Helló
Úgynézki hogy elég sokat kell várnom a power nyelvre mire készlessz de viszont igy eléggé monoton a motorozás szerintetek ha visszatenném az 1db jó powernyelvet akkor lenne valami változás vagy csak rosszab lenne?
Lassan megyen hirdetésbe, gondoltam, előtte még berakom ide... A dugók még most érkeztek meg, amint látszik is, egy gyűrűs verseny dugók, Angliából... A berakásukról is lesznek dátumos képek, nehogy szédítésnek látsszon a dolog.
Pár idevágó póló.
engem érdekelne a karbi és a kuplung oldali dekli
heló érdekelne igy ahogy van ha még megvan meg az is érdekelne hogy menyi?
heló engem a kuplung oldali dekli érdekelne meg a kuplung rész
Szia!
Ha arra a fehér folt közepén lévő repedésre gondolsz, akkor azt kell mondanom hogy NEM használható tovább!
Az oka: A dugattyún lévő gyűrűk beleakadnak ,és a repedés alatt illetve fölött szétkarcolódik a henger!
Üdv
Olyan kérdésem lenne hogy a képen látható kis nicasil repedéstől a henger tovább használható- e?
93-as 125 ös rg-be mekkora főfúvókát ajánlotok?
Köszönöm
köszi,kemény 6,5 van benne bár lehet az órával nem stimmel valami mert megy 160at olyan mint a rakéta csak kicsit érdekesnek találom a dolgot
Ohh köszönöm! És az a kapcsolónál van? (gondolom)
Ez csak egy kontakt hiba az index áramkörében.
Legalább 8 bar...
Hali!
Januárba vettem egy RG 80-ast!
Azóta csak állt a garázsba, de most elővettem és nem működik az index+a relé se kattog.. De amikor megvettem januárban TÖKÉLETESEN működöt!
Az aksi jó,hisz minden lámpa ég!
Mi lehet a baj?
valaki tudja rg 125 be mekkora kompressziónak kell hogy legyen?
Még valami amiben talán tudnátok segíteni.. első telót töltött fel valaki? Ennek hogy van a menete? Kissé meg van ereszkedve és arra gondoltam ki kellene cserélni az olajat benne. Előre is köszi.
Üdv! Van egy RG80 motorom felújítva-fúrás,dugó stb.. most 6000km van benne kb és nem egészen megy úgy mint előtte..8000-nél többet nem nagyon akar pörögni. Szerintetek elég lenne behangolni a karburátort rendesen, kipucolni a légszűrőt, vagy érdemes a kipufogóval is foglalkozni? 30E körül láttam neten hozzá kipufogót de ez kicsit sok nekem.. azt hallottam azzal sokkal jobban menne.
hali mindenkinek. lenne egy rg125ös blokk el adom a számom 06303193132
Köszi szépen még aznap felöntöttük 3dl 10W-t tettünk bele.
Remélem az a fél deci nem sokat számít.
Szép napot urak! Van egy eladó RG-m! 80-as 50-es papírokkal! Jó állapotban nem leharcolva! Ha valakit érdekel akkor írjon egy e-mailt a dawe10000@freemail.hu-ra vagy hívjon a 30/3036452-es számon. Széles utat!
Volt és lett! Pont szezon elejére elkészült a gép! Olcso benzint és széles utat kívánok minden motorosnak! Ja szebbjövöt!
Hali! Nyugodtan használhatod power nélkül a motort, gond nélkül be is fog indulni rendesen. A fedelet és azt a hosszú tengelyt tényleg hagyd benne, mert így zárt lesz a rendszer és nem olyan, mint ha lyukas lenne a kipufogód(de szerintem ez egyértelmű). Én mentem így egy pár 100 km-t. az a legnagyobb probléma, hogy nem mehetsz mindig 8 ezer felett és ha beszeretnél állni egy jó 5-6-7 ezres utazóra azt el lehet felejteni. tehát pörgetni kell, mint az állat, ha kimész a városból. a fogyasztás felmegy 10 liter köré, ami a mostani benzinárakkal nem fasza, és az olajat is elég rendesen zabálja. sajna nekem kb. fél évig kellett így használni a gépet de ne izgulj, motorikusan nem károsodott semmi.