hello.
Rg 125-m van és a power szelep bekötéséhez kérnék segitségek képpel, vagy rajzal. Az a fajta powerem van ahol egy vízszintes henger van.
email cím: apaati.b@windowslive.com
előre is köszi!
Megmondom őszintén, nem éreztem akkora külömbséget, az RGV, és ez közt, mint amikor 350-es Czetkáról átültem az RGV-re. Volt, hogy a kis piszokja kitépte a kezemből a kormányt, mikor 3.-kal elkezdtem húzatni. Gixer meg... Nehéz, az biztos,(+100kg) nyomatékot, motorféket igencsak szokni kell, és iszonyú hosszan folyamatosan húz. Ezeket leszámítva nagyjából ugyanazt kell vele csinálni, mint a kicsivel...
Azok is nagyon bejönnek, de az én 60 kilómmal elég gyenge lenne a tapadás, ha odébb kéne tolni. A garázsból eleve mindig úgy kell kihátrálni, aztán ezzel is igen csak sercegnek az apró kavicsok a lábam alatt, hát még egy 30-40 kilóval nehezebb jószágnál. Az illegalitásról meg annyit, nekem bukóm ugyan volt ilyenbe, de hogy egy motor... Bakker... Te sem vagy egyszerű eset.
Uh de be néztem!Tényleg a 400-asra gondoltam.Én is próbáltam tavaj egy 750w-t de végül nem vettem meg.Nekem tul nagynak tünt sok lenne az a 250 után.Bár többen mondták,hogy megszoknám,inkább nem válaltam be.Azóta meg se lóvé se motiváció a 4t után!
Azért had gratuláljak: szíp nagy vasad van!Sok baleset mentes km-t!
Szia!Az asszonyoknak nem kell mindent tudniuk.Kicsit muszáj ködösiteni.Nekem lég-olajos 1100 van,olyan mint Ságvári Endre,Illegalitásban van!(otthon nem tudnak róla)
Nem kavartad el, az én hsz-emre írtál. Amúgy meg már megírtam az előbb, 750-es. Vagy egy VFR, vagy egy ilyen, estleg egy YZF750R volt betervezve, végül ez lett belőle... VFR-re nem volt elég pénzem, a Yamaha annyira nem tetszett, mint ez, úgyhogy, mikor megláttam, mennyiért van, azonnal lecsaptam rá. Igaz, az asszony felhúzta az orrát, de majd megbékél. Sokkal rosszabb lett volna, ha tudom, hogy el tudtam volna érni ezt a motort, de a békesség kedvéért kihagytam. Az sem lett volna béke...
Köszi kollega! Szavadon foglak majd a bontott motor ügyében, pár dolog elférne jobb állapotúban. Kormánygátló, meg termosztát, az biztos, hogy szar, de a lista még bővülni fog...
hello mindenki!
eladóvá vált idomszett csere miatt a következő pár apróság:)
jobb oldali idom,bal oldali idom,farokidom,ülés,hátsólámpa,két darab sötétített index.a bal idomon található egy kis repedés de egyébként frissen lett fújva eredeti repsol narancssárgára.
a lámpák tökéletesek!nem matt,nem repedt.
ugyanitt van még hátsó dob szintén suzuki rg 125-öshöz.
20000ft(csak egyben)
ha valakit érdekel csak telefonon ér el!
06 20 610 76 66.
Amikor vettem a motort, nekem is ez volt. Szó szerint kávédaráló hangja volt. Kicseréltem a csapágyakat (meg szimeringeket, ette az olajat) és megszűnt a hang.
Hali.Próbáld ki.Járatod alapjáraton,behúzod a kuplungot és,h változik vagy megszűnik e a morgás.Mert lehet akár a kuplungnak is a hangja(csapágyak).Üdv
Rg 125-m van és a power szelep bekötéséhez kérnék segitségek képpel, vagy rajzal. Az a fajta powerem van ahol egy vízszintes henger van.
email cím: apaati.b@windowslive.com
előre is köszi!
Azért had gratuláljak: szíp nagy vasad van!Sok baleset mentes km-t!
mail: suzuki.rgv@vipmail.hu
adok még a 20000ftos keretbe kipufogó dobot,és egy óra csoportot
eladóvá vált idomszett csere miatt a következő pár apróság:)
jobb oldali idom,bal oldali idom,farokidom,ülés,hátsólámpa,két darab sötétített index.a bal idomon található egy kis repedés de egyébként frissen lett fújva eredeti repsol narancssárgára.
a lámpák tökéletesek!nem matt,nem repedt.
ugyanitt van még hátsó dob szintén suzuki rg 125-öshöz.
20000ft(csak egyben)
ha valakit érdekel csak telefonon ér el!
06 20 610 76 66.
Ma már így nézett ki...
Keresek Suzuki RG 80-hoz eladó első féknyerget.
Akkor ebből motorszétszedés lesz.