Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, trehány voltam visszaolvasni. Köszönöm. Attilával már értekeztem én is.
Ezelőtt vagy 10-12 hsz-al említettem a nevet és ott van a száma is. Daróczi motor... Egyébiránt ezek nem RGV dugók,hanem TZR 125-ösé. az alakja ugyanaz,annyi külömbséggel, hogy ennek a csapszege vagy két mm-el lejjebb van,ezért már eleve úgy küldték, hogy valami távtartó lemezt készítettek a henger alá,így már ok a távolság. A héten beszéltem az Attilával,a tényleges RGV dugók így mennek most. Prox-25500, Wössner- kb 28, Wiseco-32... Ezek a TKR-ek tavaly 11500-ban voltak...
ilyet keresnék:

km óra körül lévő műanyag tartó, index, féklámpa búra, esetleg fejidom illetve plexi!


Aki tud valamiben segíteni hol lelhetnék ilyen alkatrészekre kérem jelezze!

zsolt.biel@freemail.hu vagy itt
Hello!

Te kitől vetted annak idején a TKRJ dugókat és mennyiért? RGV250-esbe.
Nem volt még membrán problémám, így nem is tudok ez ügyben tanácsot adni...
Hihetetlen! Tőled CSAK tőled kaptam értelmes választ! Köszönöm!
Am az a legegyszerűbb ha mérsz kompressziót!11-es kompressziónál 95-ös benyát tegyél bele,és 13 kompresszió fölött tegyél 98-at,14 fölött 100-asat.De sztem 11 körül lesz a tiéd szal 95.
95-ös benzint tegyél bele ;)
Mert az oktánszám nem mindegy.............
rg 80 -hoz milyen benzin kell 95-ös vagy 98-as?
ennél a gyújtás oldalon is volt olaj..a membrán ha nem zár jól vagy egyáltalán nem zár ,az is lehet a bűnös?
Ha váltó felé szimeringes,akkor füstöl,de nagyon. Ha gyújtás felé,akkor a falstól magas az alapjárata,akárhogy állítgatod a karburátort. Neked nem ilyen problémád lesz a leírtak alapján...
Van egy tömítésgyártó cég Mogyoródon. Az átlagostól a gyárival megegyező minőségűig bármit legyártanak minta alapján, de lehet,hogy az sem kell,mert van nekik már. Elérhetőséget nem tudok,nézz utána neten...
sziasztok.a gyújtást sikerült leelenőrizzem,az jó.ha a főtengelyszimeringek a hibásak akkor az olajnak benzin szagú kellett volna legyen.vagy mi okozhatja hogy csak meg se pöffen?
Igazán nem akarok vitatkozni, de én is 92-3ra emlékszem a hivatalos mikrofilmes manuál alapján.
Jármű gyártási időszak: 1981/01-1996/12
A suzuki RG 80-ast 1985-1996-ig gyártották! Olvass utána!
Tehát ne vegyem meg? 50-es ként használnám...
Összességében ez egy nagyon jó gép, kicsit nehéz, meg nem egy vaddisznó a saját kategóriájában, cserébe strapabíró.
CSinos, bár én ennyit nem adnék egy mininima 19 éves bicigliért.

HA 96 van beleütve, akkor át van ütve, mondjuk mert lopott...
helló
nemtudja valaki hogy rg125 (93) hol találhatnék hengerfejtömitést?
komplett tömités szettet találtam de nekem csak hengerfej tömitéssre lenne szükségem.
Suzuki rg 80! ELÍRTAM! És 96-os gyártású! A simsonhoz értek,de ehhez nem volt még szerencsém!
Erről van szó:Suzuki RG 80
Bizony bizony... 92ig gyártották :) Úgyhogy már át akarnak baszni vele.. :D Jó ismerős kell mindenhez :D És meg van az alkatrész :D
Korábban rg 80volt, most meg 50...

80-as előfordul néhány, 50-esből kevesebb van.
(a kettőnek más a vázszám-kezdőbetűje)

MIntha úgy rémlene, hogy 92vagy 3 ig gyártották a 80ast, tehát abból 96-os nincsen.

Ha egyáltalán nem értesz a mtorokhoz, akkor egy iylen öreg biciklire rá fog menni a gatyád is.
Hát az enyém 96-os évjáratú! Nem találtam hozzá csak első és hátsó fogaskerekeket...! Ha pl.: motorikusan valami baja lenne akkor elkel vigyem 200-250 Km-re hogy megjavítsák? De te honnan szerzel be alkatrészeket bármit bármikor?
Holnap után hozzák a mocit,de lehet hogy lefújom! Nincs alkatrész hozzá!
(SUZUKI RG 50)