Tulajdonképpen a lényeges folyamatok a power fölött zajlanak a hengerben, ami hátrányos így nélküle, az annyi, hogy kis fordulaton erőtlenebb a motor. Powernyitás fölött nincs jelentőssége. A szelep szabályozza a kipuff nyílás magasságát,és ez zárt állapotban pont lejjebb volna,ezáltal rugalmasabb volna kisebb fordulaton. Mivel neked egyáltalán nincs benne,ez a nyitott állást modellezi, ami csak 8000 fordulat fölött igazán hatékony. Ha mégis úgy döntesz, hogy bejáratod így, a fedelet tedd fel,mert ott egy csomó olajos dzsuva szokott kijönni, az meg összetesznyíti a motort.
köszi sikerült is végre beinditani csak kevés volt a benya
szerinted igy powernyelvek nélkül érdemes bejáratni a motort vagy inkább ne használjam és várjam meg a powernyelveket?
Lenne egy kérdésem Suzuki rg 125 gammához.Szimeringet cseréltem benne és nem tudom, hogy hány deci olaj kéne bele.Tudna nekem valaki segíteni?
Előre is köszönöm.
Helló
Nem tudja véletlenül valaki hogy ha nincsenek a hengerbe benne a power-nyelvek se a powerrésznek a tetelye akkor bekéne-e indulnia a gépnek vagy sem?
Eladó egy 1 szezont használt láncszett
DID 520 as aranyszínű 14-41 es átétellel
15e forint
ha valakinek kell
msn: shooter911@vipmail.hu
email: adam92513@freemail.hu
plusz van egy 28 as dellorto karbim 10e
Amúgy a kis stiftek nekem is át vannak fúrva más helyre. Nem is járattam túl sokat kb 3-400 km-t mégis tök jó. Egyszer meghajtottam a "bejáratós" időszak alatt picit csörgött, szétszedtem de semmi kopás, ragadás nyom összeraktam és eltűnt a csörgés. Ennyi pénzért nekem bevált.
A 25-ösökön nem tudom 100%-ra, de az enyéimnél a hűtő jobb felső sarkában van egy légtelenítő csavar. (műanyag) Ha feltöltötted, a szivattyúnál lévő csavart is lazítsd ki addig,míg meg nem szűnnek a bubik benne... Kb ennyi...
asszem 3.5deci kell bele
gyárilag 10W