Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló
asszem 3.5deci kell bele
gyárilag 10W
Tulajdonképpen a lényeges folyamatok a power fölött zajlanak a hengerben, ami hátrányos így nélküle, az annyi, hogy kis fordulaton erőtlenebb a motor. Powernyitás fölött nincs jelentőssége. A szelep szabályozza a kipuff nyílás magasságát,és ez zárt állapotban pont lejjebb volna,ezáltal rugalmasabb volna kisebb fordulaton. Mivel neked egyáltalán nincs benne,ez a nyitott állást modellezi, ami csak 8000 fordulat fölött igazán hatékony. Ha mégis úgy döntesz, hogy bejáratod így, a fedelet tedd fel,mert ott egy csomó olajos dzsuva szokott kijönni, az meg összetesznyíti a motort.
Heló!

Köszi a válaszod csak most olvastam végig hogy nem írtam oda hogy teleszkópba kéne:S
Ha ebbe is tudnál segíteni az jó lenne!
köszi sikerült is végre beinditani csak kevés volt a benya
szerinted igy powernyelvek nélkül érdemes bejáratni a motort vagy inkább ne használjam és várjam meg a powernyelveket?
Hello !

Remélem tudtok segíteni Suzuki rg 125 karburátorához keresek Szívató alkatrészt.. aki bármi okosat tud mondani vagy ajánlani meg köszönném :)
Be kell indulnia, kicsit szuszogó hanggal, de a motornak menni kell így is.
1050ml
1liter
Üdv urak! Valakinek VFR400 92.-es műszakis eleje sérült 130.000ft!
Helótok!

Lenne egy kérdésem Suzuki rg 125 gammához.Szimeringet cseréltem benne és nem tudom, hogy hány deci olaj kéne bele.Tudna nekem valaki segíteni?
Előre is köszönöm.
Helló
Nem tudja véletlenül valaki hogy ha nincsenek a hengerbe benne a power-nyelvek se a powerrésznek a tetelye akkor bekéne-e indulnia a gépnek vagy sem?
ELADÓ!csere is érdekel rg 250es esetleg RGV 250 (ha passzol hozzá) müszerfalra
Én olyan mélyen nem ástam vissza, így már némileg érthető a visszafogott érdektelenség.
az a probléma hogy nekem nem első lámpa kell hanem hátsó ahogy a képpel is illusztráltam.
Eladó egy 1 szezont használt láncszett
DID 520 as aranyszínű 14-41 es átétellel
15e forint
ha valakinek kell
msn: shooter911@vipmail.hu
email: adam92513@freemail.hu
plusz van egy 28 as dellorto karbim 10e
Kedves komám! Ha már fáradozom az ügyedben, legalább ideböffennél, hogy bocs,nem jó mégse, vagy valami...
Ha valakit érdekel RGV 250 dugó -RG125-be és APRILIA RS 250-be is ez megy-, 800 mérföld van benne....
mail: suzuki.rgv@vipmail.hu
RG200 powert keresekTSR200ba állítólagbele lehet tenni
Hali!
rg 80-hoz keresek fejidomot, plexi nélkül.
Amúgy a kis stiftek nekem is át vannak fúrva más helyre. Nem is járattam túl sokat kb 3-400 km-t mégis tök jó. Egyszer meghajtottam a "bejáratós" időszak alatt picit csörgött, szétszedtem de semmi kopás, ragadás nyom összeraktam és eltűnt a csörgés. Ennyi pénzért nekem bevált.
Na ez nagy szívás...
Majdnem elfelejtettem,no de itt vannak a képek a lámpáról:)
A 25-ösökön nem tudom 100%-ra, de az enyéimnél a hűtő jobb felső sarkában van egy légtelenítő csavar. (műanyag) Ha feltöltötted, a szivattyúnál lévő csavart is lazítsd ki addig,míg meg nem szűnnek a bubik benne... Kb ennyi...
Amúgy meg,TKR-re visszatérve, másik 25-ös RG-ben is tökéletesen működik egy ismerős srácnak. Hát, ez van, csak én szívtam meg vele, de nagyon.
Ma még melóztam estig,holnap lefényképezem, aztán este felrakom a képeket.