Az erővel nekem sincsen bajom,olyan nyomaték lett a motorban,amiről nem is hittem volna,hogy egy 2t motorban előfordulhat. Két dugó tört el,(még bőven járatás közben,max6000-es fordulattal)ebből csak egyet cseréltek gariban,de csak úgy,hogy végre rájöttem,nem jó helyen voltak a stiftek, és a gyűrűk vége beakadt vmelyik nyílásba. Aztán a harmadik garnitúra egyike meg megszorult, szintén bőven járatás közepette. Azóta már kiszedtem a blokkot,olajat kapott,olajos volt mindenhol, akkor meg mi a f....tól csinálja ezt? Hengerekben új Wiseco hüvely van. ?
Nekem van egy fasza kis lámpám,amit az RGV-m ex tulaja alakított bele a motoromba,de én visszatértem az eredeti verzióhoz. Ha érdekel,lefényképezem,és rakok fel róla pár képet. Könnyen megeshet,hogy tiedbe jó lesz.
Az általad említett háromból bármelyiket nyugodtan belerakhatod. Én azzal a ""szar"" Proxszal lenyomtam 6500 km-t egy nyáron,motor ment mint az ördög,ősz vége felé elkezdett percegni. Tavasszal,(gondolván,hajtókar esetleg)irány, Suzuki Maxxpower service,gondolván,majd ők faxán megcsinálják. Mint kiderült,egyik hengerről a nicasil ment le, majdnem a feléről. A másik hengerben a Proxi kopásmentesen volt benne,gyűrűhézag 0,1... Szóval,attól,hogy a három közül a legolcsóbb, jó cucc az. Tkr-rel megszoptam már, azt annyira nem ajánlanám. Ha a legjobbat óhajtod, SGP. Vagyis gyári. Az áránál viszont figyelembe kell venni,hogy ez, a gyűrűt nem tartalmazza... Kicsit hosszú lett,de asszem, elég kimerítő...
jaja azt monta hogy bonyolult meg sokat kell méregetni meg a külömböző szögekre odafigyelni.
Dugattyúból milyet ajánlanél az rg-be? Most wössner volt benne de elment az olajzás ami a henger oldalába megy csőnél és beleolvadt a gyűrű a dugóba, a hengernek semmi baja nem lett szerencsére a prox dugattyúkról elég sok rosszat olvastam a vertexről tutsz valamit vagy valamilyen jobb falyta dugattyúról?
Te Pori! Ha anyagot ugyan már szereztél is hozzá, szerinted találsz olyan esztergályost, aki ezt neked le is fogja gyártani? Mert én találtam. (egy szakmailag megszállott ember kell hozzá,hogy ezeket a cuccokat használható minőségben le is gyártsa neked) Ha szétnézel az apróban,láthattad volna a hirdetésemet,amiben ezeket az utángyártott powereket hirdetem. Certal nevű igen kemény aluötvözetből készülnek, és nagyon jó minőségben. Ami igazítást kell rajtuk eszközölni esetleg,az a nyelv végének a belógása,mert egy hüvelyezett,esetleg fúrt hengernél ez már beleérhet a dugóba. A főtengely forgatásával a dugattyú, ha a power alá kerül, azt pedig nyitott helyzetbe hozod,könnyen megmutatkozik az esetleges plusz,amit vagy egy finomabb reszelővel, vagy csisz.vászonnal le is tudsz róla szedni.
voltam ma egy esztergályosnál aki adott olyan aluminium ötvözetet amiből állitólag dugattyúkat szoktak késziteni, szerintetek powernyelvnek is jólenne ez az anyag?
Igen ezekre gondoltam én is... Igazából viszont arra lennék kíváncsi, hogy a blokkon belül van-e arra lehetőség h összefolyjanak a dolgok... Vagyis belül nincs-e valami szimering ami ereszthet? Mert ha nem muszáj nem húznám szét a blokkot emiatt.
Legelőször meg kell nézni a hengerfej tömítést, vagy a szivattyút, hogy forgat-e rendesen. Vagy a jobb oldali dekni alatt, össze tud folyni, mert nem jó a tömítés.
Bemész suzuki márkakereskedésbe, alvázszám szerint megtudják rendelni, utángyártott nincs, sokszor kerestük, csak gyárit tudnak és az kb 6000ft, de jó is :) De ha nincs hirtelen rá keret, akkor 1es klingeritből lehet vágni közé. Aztán megy amíg megy :D
hali mit gondoltok hozzáértők mi lehet a baj olyankor, ha a víz egybefolyt az olajjal? a tömítésnek nincs baja, vagyis múltkor bepasztáztm de ugyanaz van. Valamint nem kering vissza a víz a hűtőbe. A kiegyenlítőtartály tele van a hűtő mégis üres... Persze forralja így a vizet... Én a következőre gondoltam: mivel a legutóbbi széthúzás (csapágycsere ) után nem volt a hengerfejtömítés cserélve, hanem hőállópasztával volt bekenve, lehet hogy kifúj és a túlnyomás átnyomja a vizet a kiegyenlítőbe? Viszont a túlfolyón meg nem nyomja a vizet.... ha valakinek van vmi használható tippje szívesen venném... köszike
helló
lenne egy kis gondom az egyik oldali powerem eltört nemtudja valaki hogy ezt lehetne-e hegesztetni és ha igen akkor az mennyire lessz tartós? meg ha csak az egyik power nyelv lessz bent ami működik a másik meg nem akkor lessz valami érezhető változás a motoron?
suzuki rg 250 gamma megmaradt alkatrészek eladóak!
Van ami kompatibilis 80ashoz illetve 125höz is!
Farokidom hátsó lámpával üléssel együtt:3500
Lábtartók:1ezer/db
1db kipuff dob:2ezer.
első sárvédő:2ezer
ülés alatti idomok:1-2ezer.
első lámpa:2500
központi rugók (jók!)2-3ezer
fejidomtartó konzol, fesszabályzó, indexrelé, kormánykapcsolók,gázkar,kábelköteg,hátsó fékmunkahenger stb még vannak apróságok, nekem most a helyet foglalják, aki kapja marja!
siker:)ma végre begyújtottam a gépet.akkorákat durrant a kipufogó mint az ágyú..vajon sok nitrót kap?gyújtás tuti nem hagy ki.28ezer km sok egy ilyennek?
köszöntem!
Dugattyúból milyet ajánlanél az rg-be? Most wössner volt benne de elment az olajzás ami a henger oldalába megy csőnél és beleolvadt a gyűrű a dugóba, a hengernek semmi baja nem lett szerencsére a prox dugattyúkról elég sok rosszat olvastam a vertexről tutsz valamit vagy valamilyen jobb falyta dugattyúról?
igen találtam egy eszterágolyst aki megcsinálja elméletileg jövőhéten lesz kész.
segítsek suzuki rg 80-hoz kellene nekem hengerfejtömítés.... honnan tudnám beszerezni?
lenne egy kis gondom az egyik oldali powerem eltört nemtudja valaki hogy ezt lehetne-e hegesztetni és ha igen akkor az mennyire lessz tartós? meg ha csak az egyik power nyelv lessz bent ami működik a másik meg nem akkor lessz valami érezhető változás a motoron?
Van ami kompatibilis 80ashoz illetve 125höz is!
Farokidom hátsó lámpával üléssel együtt:3500
Lábtartók:1ezer/db
1db kipuff dob:2ezer.
első sárvédő:2ezer
ülés alatti idomok:1-2ezer.
első lámpa:2500
központi rugók (jók!)2-3ezer
fejidomtartó konzol, fesszabályzó, indexrelé, kormánykapcsolók,gázkar,kábelköteg,hátsó fékmunkahenger stb még vannak apróságok, nekem most a helyet foglalják, aki kapja marja!