Na de ne csak találgatás legyen, van aki csak lengőkart és villát cserél: http://www.nkracing.co.uk/Rg50...
Van aki meg rgv 250 vázba teszi a blokkot, úgy néz ki mindkettő működik. http://i41.photobucket.com/alb...
Mondjuk ezt a vázat se hozzá tervezték mégis működik vele
A lánckerék kihúzással az baj, hogy a lánc le akarja "ferdíteni" a harang alakú lánckereket, és a tengely forgása közben ezáltal a lánckerék bolyongani akar, mint a búgócsiga.
Szétcseszi a bordázatot. És nincs az a rögzítés, ami fixen a helyén tartja.
Egy ilyen,hengerek mögött karcsúsodó vázba én tuti nem próbálnám beleeszkábálni. Pénz? Baszki,hát mihez nem kell pénz? Ennél sokkal méltatlanabb helyekre is olyan lóvékat lenyúlnak rólunk,hogy az már vérlázító.
Dani,ez a blokk,meg a Gixxer csak annyiban hasonlít,hogy mindkettő négy henger. Nem tudom,mennyi + meló volna még a blokkot is pászítgatni a vázhoz,lesz itt tennivaló épp elég így is,meglátásom szerint. Amúgy meg olyat halottam,hogy a vázuk nagyon masszív,stabil,csak a futóművük fölött járt már el az idő...
Nyugi,ez csak az én általam használt "még két oldali kipuffogós" VJ21A típusra érvényes. A 91 utáni VJ22-VJ23-asokat már 17"-os kerékkel nyomták,asszem gyári gumi méret 160-as volt,erre még 170 mondjuk,rámenne... Első lánckerék gondodra meg, ki lehet szúrni az agy részét,és vmi illesztett csőhüvellyel kijjebb lehet hegeszteni,persze megfelelő minőségű pálcával. Neked mi fogja fel a tengelyre?
Blokkja nem is érdekel, a váz viszont futóművekkel együtt nem egy rossz darab, úgy ahogy van jó lenne, legalábbis én megfontolnám, de hát nem én építem :) Nekem januárban lesz egy mc16 vázam, kerekestül, mindenestül, gondolkozom rajta hogy kéne bele valamit alkotni.
Ha eredetiben 100v. 110e+120h-ra álmodták meg,a nyolcvanas évek nem túl komoly gumijaival,már a 110+160-as mai sportgumik is igen komolyat fognának rajta. Bár... Az én kis vacak RGV-m is tette már el a seggét 160-ason is,(másodikban)viszont sportgumiban 18-ast már nem igazán kapni normálisat . Egyszóval,ez a te döntésed lesz,úgyis kiderül,mi a helyes döntés. Én mindenesetre egyenlőre hagynám a 180-at,ebbe a villába sztem nagy.
Nyitott állapotban van olyankor...(zártan nem is menne 6ezer felé). az egésznek annyi a lényege h alacsony fordulaton egy nagy fos aztán 7-8 ezertől meg olyan, mint ha működne, mivel nyitva van...szóval a végsebességét nem befolyásolja, csak szarul gyorsul meg közel 10 litert eszik plusz az utazó sebességed lecsökken mert nem tudsz 6-7 ezres fordulattal(power nyitás alatt) egy jó 100as utazót menni és ezért forgatod pirosban...nem egészséges, nem hiába találták ki...ja meg nem megy 180-at...csal az órád
Az apróban,meg haszn autón hirdettek egy RG400-at,abban ZXR400 futóművek vannak,úgy mindenestül,neki nagyon jól működik ezekkel,beszéltem már vele. Ha érdekel,megvan a száma,elküldöm mailban. Banán villa? Újabb RGV-k, RS 250... Ezeknek is komoly az első futóműve,+ a fékei is.
Na szóval. Keresek RG 500-asomba valami normális futóművet. Hátra valami banános lengővillát, központi rugóval, kerékkel, előre ugyanolyan fazonú kereket, esetleg valami fordított első telót, fékrendszereket...
Marad a kérdés, a lánc milyen széles kereket enged?