Van régi rghez hengerem, hengerfejem, kipuff szelep és motor is hozzá. A hengert fúrni kell, de jó állapotú, perselyes. Olcsón eladó.
Ha valakinek kell email: vdani666@gmail.com
Nehogy szétflexeld... Kezd el melegíteni perzselővel, vagy akár simán tüz fölé is rakhatod, de azért vörös izzásig ne melegítsd, aztán ha elég meleg akkor kezd el kompresszorral levegőt fújni bele és nagyon szépen kiég. Ha meg szétflexeled, akkor nehéz ugyanúgy összehegeszteni...
Szerelő csinálta,fogalmam sincs!180km/h a vége,ilyenkor a piros mezőben a ford.mérő mutatója,és 100kg vagyok(majdnem)A piros mező miatt aggódom picit,ha történik valami,nem marad csak a gomb meg a cipzár...
Én is tapasztalom néha ezt a dadogás szerűt nyitáskor,de nekem a másik henger viszi már olyankor rendesen,úgyhogy annyira nem zavaró,hogy foglalkoztam volna már vele. És nem is mindig csinálja.
szevasztok van egy Suzuki rm125-eladom egyben vagy darabokban akit érdekel hívjon 06705149856 frissen van furva uj dugo meg minden nagyon erős a blokkja
Nagyon köszi a szakmai választ. Azóta lejjebb tettem a tűt 2-vel. Így lényegesen jobb lett alacsony fordulaton. A levegőcsavar a végállástól 2 teljes körrel van kicsavarva. A power nyitásakor lévő dadogás viszont megmaradt . Mivel a nem gyári kipuffal viszont jó (aránylag), Én arra gyanakszom, hogy a gyári tele van ganéval, úgyhogy jön a flex
Az a dadogás attól van, hogy alacsony fordulaton kicsit dús a keverék. A főtengely tere tocsogósan tele lesz benzin-olaj keverékkel, majd amikor rácsavarjátok a gázt, beindul a gázáramlás nagy sebességgel, és felsodorja a megülepedett cuccot az égéstérbe.
Majd amikor kisodorta, beáll a normális üzem.(Főleg hideg motornál, beindítás után, a szivató visszatolása után jellemző)
Elméletileg a keverékszabályzó csavar nyitásával (ha az levegőt szabályoz), vagy a tű egyel lejjebb helyezésével próbálkozhattok, de óvatosan, mert a szegényítés 2T-nél megakadásveszélyes.
amint itt olvasom sokan vanak igy ezzel a gondal,1,2,3 ban dadog a kicsike,7.8 környeken nyitt az en powerem.az azert engem is erdekelne h miert dadog a gép egy bizonyos masodpercig utana megy mint a güzü,en a gyertyara gyanakszom,es az olaj mixerre.mert egyszer ki probaltam ugy h üres volt a mixer es en kevertem be a cumot a tankba.eszre vehetö volt a hang teljesitmeny es az erö.varom a hoza szolasotokat es az infotokat.üdv
helló
nekem nem ellenörzi le magát csak akkor ha nyitott állapotban állitom le és akkor ráteszem a gyújtást akkor zár de másképp nem ellenörzi magát.
meg az akku negativ szálán van egy érintkező amit ha hozzáérintek az akkuhoz akkor zárja a powert de folyomatosan és utánna ki sem nyit. de egyébként meg működik a powerem.
helló
nálam is ez a gond kb 6-7 ezeres fordulatnál mintha dadogna főképp 1-2-3ban de ha meghúzatom utána már nem csinálja de én se tudom hogy mi a baja
Üdv,
Egy kis segítség kéne. Nemrég vettem egy 125-ös vasat, de a rajta lévő kipuffal ment, viszont nem forog 10000rpm fölé (valami más motorról való). Vettem egy komplett "elvileg" gyári rendszert, ezzel elforog 13000rpm fölé is akár, de alul nincs ereje és amikor elkezd rányitni a power iszonyatosan elkezd dadogni (több másodperc) majd miután átlép egy határt megindul. Mi lehet a probléma? Előre is köszi
Ha valakinek kell email: vdani666@gmail.com
Majd amikor kisodorta, beáll a normális üzem.(Főleg hideg motornál, beindítás után, a szivató visszatolása után jellemző)
Elméletileg a keverékszabályzó csavar nyitásával (ha az levegőt szabályoz), vagy a tű egyel lejjebb helyezésével próbálkozhattok, de óvatosan, mert a szegényítés 2T-nél megakadásveszélyes.
akit erdekel irjon
amint itt olvasom sokan vanak igy ezzel a gondal,1,2,3 ban dadog a kicsike,7.8 környeken nyitt az en powerem.az azert engem is erdekelne h miert dadog a gép egy bizonyos masodpercig utana megy mint a güzü,en a gyertyara gyanakszom,es az olaj mixerre.mert egyszer ki probaltam ugy h üres volt a mixer es en kevertem be a cumot a tankba.eszre vehetö volt a hang teljesitmeny es az erö.varom a hoza szolasotokat es az infotokat.üdv
nekem nem ellenörzi le magát csak akkor ha nyitott állapotban állitom le és akkor ráteszem a gyújtást akkor zár de másképp nem ellenörzi magát.
meg az akku negativ szálán van egy érintkező amit ha hozzáérintek az akkuhoz akkor zárja a powert de folyomatosan és utánna ki sem nyit. de egyébként meg működik a powerem.
nektek amikor a motorra ráteszitek a gyujtást akkor a power le ellenörzi magát?
Rg 80hoz henger van-e utángyártva vagy csak gyári lehet szerezni?
nálam is ez a gond kb 6-7 ezeres fordulatnál mintha dadogna főképp 1-2-3ban de ha meghúzatom utána már nem csinálja de én se tudom hogy mi a baja
Egy kis segítség kéne. Nemrég vettem egy 125-ös vasat, de a rajta lévő kipuffal ment, viszont nem forog 10000rpm fölé (valami más motorról való). Vettem egy komplett "elvileg" gyári rendszert, ezzel elforog 13000rpm fölé is akár, de alul nincs ereje és amikor elkezd rányitni a power iszonyatosan elkezd dadogni (több másodperc) majd miután átlép egy határt megindul. Mi lehet a probléma? Előre is köszi