Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem spec,ezek kerültek bele.
Hajtóműolajat?Semmilyet. 10-40,v15-40-es motorolajat. Nem kell szintetikus,de valami értelmes gyártó jó minőségű olaját válaszd.
Hali mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni! Milyen hajtómű olajat rakjak az rgbe? (valami jobb minőségű kéne) A segítséget előre is köszönöm.
Bocsi ne haragudj!
Óóóó miért csinálod ezt? :( :( :( Amikor kellett volna az óra takaró műanyag, akkor még nem bontottad.. Na tessék.. mire eladom, lebontod XD
Üdv!Valakinek van véletlenül hátsófék munkahenger(amiben a fékbetétek vannak)felfogató csavar+ami a fékcsövet rögziti?Ha van ne tartsa magában!
Vennék 125ös rg-hez porlasztót!
hello.
érdekelne egy pár dolog. tudsz adni egy e-mail címet?
Üdv!Bontásra eladó!
Bocsesz,hogy nem válaszoltam,K.Barcikán voltam motorostalin,ma jöttem haza. Szervízintervallum. Kétüteműnél ezt a szót felejtsd el. Ez ugyanis az olajcserét,és a vele járó szarságok cseréjét takarja a köztudatban. Ha nagyon meg akarod örvendeztetni,veszel bele két dugót,normális 2t olajat használsz bele,ami elkopik,vagy esetleg eltörik,kicseréled. Farsot nem szereti,karburátorok egyforma beállítására érdemes oda figyelni. Főtengelyhez egy hajtókar 8,7 e ft volt a nyár elején,(mert ez az NSR-rel és aTZR-rel szemben felújít6ó) dugó meg 10,5 -től 30 -ig. Kis fordulatokon nem fog meglepni,viszont így hidegebbre fordulván,elég gyakran elforog a 160-as gumi másodikban elágazásokban,vagy szűkebb kanyarokban.(8000-12000-ig értettem) Ja,és tegnap (ugyan dob nélkül,de) nyert egy díjat.
szia,örülök neki,én is megkaptam a pénzt,köszi;)
bocsi a csavarért nem volt meg
Köszi,megkaptam!Jó!
Üdv Urak!Kellene az a csavar ami a fékcsövet fogja a munkahengerhez,amiben a fékpofák vannak.Ennek a felfogató csavarjai is kellenének.Köszi!
zoli wolfjáról érdemes fantáziálni? mit mondtok? főlegzoli, nem válaszolt a szervízintervallumokra, hogy az hogyan smint van ennél a típusnál.
Szia így a fórumba nem szoktam árról beszélni légy szíves írd össze mire lenne szükséged van néhány motor alkatrészem de a blokkot már meg bontottam,a komplett elektronikát is elvitték már,az első futóművet és a kereket is elmentek,de ezeken kívül szinte minden meg van még.Erre a címre írd meg hogy mire lenne szükséged:
boros666kukaccitromailponthu
értem
nekem így legfontosabb talán az első elem hátsú lámpa meg talán az indexek lennének meg még lehet akkor keresek pár elemet amit cserélnék:D egy árat tudnál esetleg mondani?
Szia hát szerintem annyira nem fog fájni max kapsz hozzá cataflam-ot amúgy külön is viheted de ha egyben elviszed akkor olcsóbb lesz az biztos
mennyibe fájna? és külön külön nem adod?
helló!
A pinkmotors-nál szolkott lenni tömítés szett. A szimmeringeket (főtengely,teleszkóp) meg akármelyik suzuki-motor márkakereskedésben meg tudod rendelni. 1 hét alatt lehozzák.
ne próbálkozz utángyártott szarokkal, csak a gyári, duplafalú, teflonos jó! és egy jótanács: ha nem szeretnéd széthúzni a blokkot akkor csak kuplung felőlit (nagyobb) rendelj mert a gyújtás felőli (kisebb) belűlről van berakva és csak a dekli és a gyújtás leszedésével nem szerelhető. a kuplunk felőli szimmering kb 7200 Ft.
Próbálj rá a Daróczi motornál. Namura@citromail.hu
Szia nekem van komplett idom garnitúrám mindennel együtt
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget! Neten honnan tudnék rendelni a motoromhoz ( Suzuki RG 125 Gamma 1992-es) szimering illetve tömítés szettet ?
Előre is köszi
Sziasztok!

Vennék RG 125-höz porlasztót, mindennel együtt, és külön egy komplett szívatót. Régi típusúhoz kellene 88-as évjáratú.

Ádám
Nekem sem gyári van alól. Faragni kell hozzá valami tartót,úgy,hogy az idomot ne feszítse semerre,én is így tettem.
Tiszteletem!
1 kis segítséget szeretnék kérni az rg oldalidomának felfogatásában!
Milyen tarto kell a blokk alá? Az lenne a leg jobb ha lefényképezné valaki azt nagyon megköszönném mert most festés elött álok és nem tom hogy mi kell oda!
A képeket és a segítséget elöre köszönöm
Még sokáig jó időt és széles utat mindenkinek!