Elég régen vársz a válaszodra. Nekem az RGV-n 140-es a gyári méret,a piroson az van,elég filigránul mutat rajta. A kéken 160-as van,az már szebben mutat,de annak meg a szélét összehúzza a felni,nem annyira ék alakú. Félig megkaptad a válaszodat is,sztem simán befér. Felnire meg eggyel nagyobb méret még simán rámegy,kettő már olyan lesz,mint nekem. Egy méretért ne cserélj felnit,fölösleges.
Hali mindenkinek!
Annyi lenne a kérdéem hogy hanyas gumitok van hátul? "87" évjárat
Az enyém "18" 110x90-es. Azt valaki megtudná mondani hogy 1 120/80-as befér-e?
Elöre is köszönöm.
Sziasztok!
elég nagy Problémám van a 125ccm2-is rgmmel!
Most lett cserélve dugó fel lett fúrva és nem pörög fel a motor!
Elsősorban szeretném ha segítenétek nekem mert szeretnék kompressziót mérni csak nem tudodm mi a gyáro megfelelő kompresszió a motorban nemtudom milyen adathoz lehetne hasonlítani!
köszönöm előre a segítséget!
Nekem az idomos RGV-m csinált egyszer hasonlót,egyik henger 4000 fölött nem dolgozott. Egy hónapig cserélgettem a gyújtásokat,karburátorokat a két motoromon,mire kiderült,összetört a kip.dob belseje,és egy darab vékony cső a rezó végébe,egy darab meg a dob kimenő csövébe szorult bele.Mikor először dob nélkül kipróbáltam a sok szopás után,,,hát, mint a rakéta. Nem hiszem,hogy ez volna a tieddel is,de az nem alszik. Sok sikert hozzá.
Dextro! Amit el akarnak adni,az mind szuper állapotú,tudhatnád. Nekem van egy RGV250 Wolfom,ami eladó,jövő nyár végéig műszakival,decemberben lett összerakva a motorja az újonnan hüvelyezett hengerekkel. Kopó dolgok még elmennek a nyáron,pár olajszivárgás van rajta,nem költségmentes,de egy22 éves motor(főleg egy ilyen)mért is lenne az. Szóval olcsó is legyen,meg jó is,,,ez ebben az országban nem igazán működik,szerintem. De te tudod. Ha netán érdekel,sportmotoron,használtautón fent van,(ez az egy Wolf van)elérhetőségeim az adatlapomon,írj,vagy hívj. No helló!
Nekem olyan gondom lenne, hogy 88 as RG gamma 125 van. Most lett benne dugó cserélve persze gyrű meg minden ami ilyenkor kell:) /sajnos menet közbe eltörött a dugattyúm és cserélnem kellett/
Fel is lett fúrva a gép.
de amióta mind ez megtörtént nem pörög fel a motor menet közbe 4.ezer fordulat fölé öresbe pörög elégjól de nagy záznál üresbe olyan mintha pillanatokra megszakadna a gyujtása.
Egyszerűen enmtudom mi a baja a karburátor minden féle állásban ki lett próbálva ujj gyertya lett bele véve a hengeren bellül nem lehet gond minden ujj. Power szelep esetleg közrejátszhat ebben? szerintem nem mert a power csak 7.2 nél nyit.
Gyújtásra gyanakszom de azt meg hogyan tudom megállapitani hogy tényleg gyujtás a hibás vagy egyszer nemtudom már hogy mit csináljunk a motorral:(
Kérnék pár ötletet hogy mit kellene még átnézni esetleges hiba keresés gyanánt minden ujj a hengeren bellül és nemtudok motorozni:(
Elöre is köszi aki tud valami okosat mondani!
Köszönöm a választ de már megrendeltem did lánc 130 csaposat 15ös jt elso lánckereket 42 jt hátso lánckerék meg lucas hátso fékpofa ezek összesen 15070 postaköltségel eggyutt. Remélem minden jo lesz!
széles utat és szebb jövöt mindenkinek:)
Peti,lánc ügyben volt némi kalandom,úgyhogy nekem is kellett vennem. Amit ezen a weboldalon 18-valamennyiért adnak,én 13-ért kaptam meg a Fonoda udvaron működő Láng autó és motor alkrész kereskedésben. Nézz át a Miskolci fórumra,keresd C1800ridert,ő ott dolgozik,megadja neked a méretet, aztán meg is rendeli. Nem csak Miskolcon,de mint hirtelenjében pénteken kiderült,lehet,hogy az országban is a legolcsóbban vettem a láncot. Volt olyan hely,ahová keddre jött volna,és 26-ért. Hát adja az anyjának. Na sok sikert.
van 1 34-es meg van1 db 28-as mind a kető fasza
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu