Persze hogy segítek!De ha nem gond és van msn-ed akkor sztem ott vegyél fel és sokkal jobban eltok mondani mindent!Ha nincs akkor írj és megoldjuk máshogy!;) Addig is további szép napot!MSN címem az adatlapomon!
Üdv.:Törő!
Érdekelne pár dolog az Rg 125 ről! (úgy általába) (új idomosról.. mint a tied)
Megbízhatóság?
Erő?
Szervízigény?
Szerviz háttér?
Nyomaték?
Utazó sebesség?
Kivitelezés?
Más motorhoz viszonyítva?
Azért kérdezem ezeket, mert egyre jobban tetszenek és lehet hogy ilyen lesz a következő motorom....mert az olaszokból kiábrándultam.... Mikre kell odafigyelnem ha veszek, mik a tipushibák,..?..stb...
hali.
Nálunk a gyári 125ccm szervízkönyvet is megtalálod az RG-hez plusz egyfolytában töltögetjük fel amit csak tudunk. A fórumot is ajánlom mindekinek! Aki regisztrál az a partnereinknél KEDVEZMÉNYT KAPNAK AZ ALKATRÉSZEKBŐL. Nincs tagsági díj ráadásul! Most keztem el az oldalt csinálni egy parátommal. A tagok között van egy rendőr is aki a kérdéseitekre fog válaszolni, így nincs kavarodás ha ilyen problémája lenne valakinek.
helló
olyan kérdésem lenne hogy amikor ráadom a motorra a gyujtást akkor a power-nek mindig kéne mozdulnia?
mert nekem csak akkor mozdul ha nyitott állapotban állitom le
Első problémám, hogy a feszültségszabályozón, indexrelén, biztosítékdobozon kívül van itt 2 doboz amiről semmit sem tudok. Az első képen lévő dobozba sok vezeték csatlakozik, aminek körülbelül a fele magából a gyújtásból jön, másik része a kábelkötegbe, és a kábelkötegből egy vezeték biztosan trafóba. A másik dobozba a kábelkötegből jön egy csatlakozó és ennyi. Ez a motor elején a fényszóró alatt van, a másik hátul a légszűrő mellet.
Nem, te az azt állítottad, hogy "szépen ki lehet méregetni" márpedig ez így nem igaz.
Bizonyos tipusu hibák(ha szénné van égetve) felderíthetők(esetleg) ellenállásméréssel kívülről, viszont egy egység működőképességének az ellenőrzése kívülről nem lehetséges csak funkcióvizsgálattal.
Amit írtál, félrevezető, ezért ugattam bele.
Szerencsétlen ember, fogja a teszkós 1000 forintos műszert, mér valamit, és azt hiszi, hogy a cdi működik, és szív tovább, holott valójában az egység müködöképességét nem vizsgálta meg.
Nah én ezt javasoltam csak a srácnak.Persze hogy nem hiteles hisz konkrét adatot ezekből nem kapsz csak mindegyiknél olyan van hogy pl.: 30-70 kOhm közötti érték.De hogyha már ezeket végigméri és az előző példánál 0 az érték vagy végtelen akkor valami nincs rendben.nem véletlenül adja meg ezeket a gyár az ellenőrzésre.És ezzel a méréssel veszíteni nem lehet semmit.És a generátornál is természetesen van olyan amit mondtál hogy nem mindig lehet rájönni hidegen hanem csak melegen,de ez nem indok arra hogy akkor ne is mérjük át.Én pl motorszerelő létemre még szerencsére nem találkoztam olyannal hanem egyből rá lehetett jönni hogy mi a gáz.És a CDI kimérés is mutatta már meg nekem hogy az lesz a szar mert az egyiknél végtelen volt az ellenállás ahol nem kellett volna.Nem kötözködés miatt írtam ezeket le és nem is okoskodni akarok,tiszteletben tartom a tudásod.De ha egyszer itt egy lehetőség amivel nem veszíthetünk semmit akkor miért ne lehetne megnézni?Még mindig többet ér mintha ész nélkül vásároljuk hozzá a dolgokat és azt sem tudjuk hogy az e baja egyáltalán.A motoron általában mindent meglehet állapítani és be lehet bizonyítani hogy jó vagy nem.Találomra nem szoktunk cserélni semmit.
Örülök hogy beszéltünk,remélem nincs harag,megyek aludni mert reggel munka!További szép estét!
VAlamit mindegyiken lehet mérni, csak rendszerint nem sok értelme van, mivel mint a legeléjén mondtam, a cdi egy elektromos hálózat.
Kb mintha a tankban lévő üzemanyagszintből akarnál következtetni a motor működőképességére.
VAlóban van hozzá köze, illetve vagy van, vagy nincs, nem elégséges információ...
Ellenállásméréssel tekercseket lehet "kimérni" de még az sem 100% osan, illeve közben melegíteni kell, és meleg ellenállsát mérni, van oylan tekercshiba, ami csak melegen jön elő.
(ez tipikusan az amikor a motor addig megy, amíg a blokk bemelegszik, utána leáll)
A trafó, és az elektronika korrekt ellenőrzése, mérőpadon lehetséges, egyszál 1000 forintos kéziműszerrel nemigen.
Persze, rá leht mérni a cdi re, csak az eredmény irreleváns
Én elismerem h értesz hozzá,csak akkor még azt mond meg hogy a gyár miért adta meg azt amit én neked leírtam a CDI-val kapcsolatban.Miért kell Ohm mérővel mérni és miért kell egy bizonyos értéket kapni ami (kOhm)?
Egy hálózat, amiben átblokkolatlan kondenzátorok vannak, az mit fog mutatni, ha egy késiműszerrel ellenállást mérsz a kivezetésein?
Polaritástól és alkatrészektől függően egy emelkedő vagy egy csökkenő értéket, merthogy a kondenzátorok töltődni vagy kisülni fognak az az áramkörben.
A generátor nemtudom hogy jön ide.
De tényleg nem vitázom tovább, mivel nyilvánvalóan nem konyítasz ahhoz amiről jelenleg beszélsz, és így nincs értelme.
A CDI dobozkát leveszed,a kivezetéseit megméred Ohm mérővel.Meg van adva hogy pl.:x-y között ekkora ellenállásnak kell lenni és így tovább kiméred amelyiket kell.Gyárilag megvan adva melyiket melyikkel kell összemérni.De ez csak az én véleményem!
Na azt megnézem, ahogy a hálózatbakötött tirisztor, vagy bármely félvezetőelem múködőképességét KÍVÜLRŐL a kivezetéseken keresztül ellenőrzöd:)
A képen egy nagyonborzastóanegyszerű tiriegység (cdi) van. bemenet, kimenet, jelbemenet.
Jól látható, hogy az elektronikai egység működésképtelenségét okozó d1.2,3 diódák működöképességét kívülről ellenőrizni nem tudod.
És ez egy nagyon egyszerű, egyenes gyújtást adó cdi, ennél még a robogóké is bonyibb.
Hogy mit mérek ki?Hát a CDI kivezetéseit!Előtte érdemes rájönni hogy van e baja egyáltalán,nem csak úgy venni másikat és cserélgetni ha a réginek sincs semmi baja.Legalábbis én úgy szoktam!És ha hibás akkor már multiméterrel is meg lehet állapítani!
Mit mérsz ki multiméterrel egy elektronikai hálózaton?
(cdi)
GY.tekercs (ha van jeladó, de mintha az ezekben nem lenne) ezeket igen, de még az átütögető trafór sem "méred ki " egy kézimnűszerrel, mert rendszerint kis feszen semmi baja, csak ha megküldöd a gyujtásfesszel, és beterheled, akkro üt át, magyarul a kaka trafó is jónak mutatkozik induktivitásra, és ellenállatra is.
Persze hogy segítek!De ha nem gond és van msn-ed akkor sztem ott vegyél fel és sokkal jobban eltok mondani mindent!Ha nincs akkor írj és megoldjuk máshogy!;) Addig is további szép napot!MSN címem az adatlapomon!
Üdv.:Törő!
Érdekelne pár dolog az Rg 125 ről! (úgy általába) (új idomosról.. mint a tied)
Megbízhatóság?
Erő?
Szervízigény?
Szerviz háttér?
Nyomaték?
Utazó sebesség?
Kivitelezés?
Más motorhoz viszonyítva?
Azért kérdezem ezeket, mert egyre jobban tetszenek és lehet hogy ilyen lesz a következő motorom....mert az olaszokból kiábrándultam.... Mikre kell odafigyelnem ha veszek, mik a tipushibák,..?..stb...
Remélem segítesz!
Előre is köszi!
üdv.
most akkor már nincs meg az eleje mert semmire nem válaszolsz a telefont se veszed fel..................
Kerék 4 ezer Ft fékdobbal(nyolcas, és sérülés mentes)
Tank 3 ezer Ft
Kérdezz.
keresek suzuki rg gamma első futóművet mindenestől!
ide várom az ajánlatokat!:madmax66@citromail.hu
Nálunk a gyári 125ccm szervízkönyvet is megtalálod az RG-hez plusz egyfolytában töltögetjük fel amit csak tudunk. A fórumot is ajánlom mindekinek! Aki regisztrál az a partnereinknél KEDVEZMÉNYT KAPNAK AZ ALKATRÉSZEKBŐL. Nincs tagsági díj ráadásul! Most keztem el az oldalt csinálni egy parátommal. A tagok között van egy rendőr is aki a kérdéseitekre fog válaszolni, így nincs kavarodás ha ilyen problémája lenne valakinek.
www.bp-motor.hu
Bütyök
olyan kérdésem lenne hogy amikor ráadom a motorra a gyujtást akkor a power-nek mindig kéne mozdulnia?
mert nekem csak akkor mozdul ha nyitott állapotban állitom le
Bizonyos tipusu hibák(ha szénné van égetve) felderíthetők(esetleg) ellenállásméréssel kívülről, viszont egy egység működőképességének az ellenőrzése kívülről nem lehetséges csak funkcióvizsgálattal.
Amit írtál, félrevezető, ezért ugattam bele.
Szerencsétlen ember, fogja a teszkós 1000 forintos műszert, mér valamit, és azt hiszi, hogy a cdi működik, és szív tovább, holott valójában az egység müködöképességét nem vizsgálta meg.
De mostmár tényleg befejeztem.
Örülök hogy beszéltünk,remélem nincs harag,megyek aludni mert reggel munka!További szép estét!
Kb mintha a tankban lévő üzemanyagszintből akarnál következtetni a motor működőképességére.
VAlóban van hozzá köze, illetve vagy van, vagy nincs, nem elégséges információ...
Ellenállásméréssel tekercseket lehet "kimérni" de még az sem 100% osan, illeve közben melegíteni kell, és meleg ellenállsát mérni, van oylan tekercshiba, ami csak melegen jön elő.
(ez tipikusan az amikor a motor addig megy, amíg a blokk bemelegszik, utána leáll)
A trafó, és az elektronika korrekt ellenőrzése, mérőpadon lehetséges, egyszál 1000 forintos kéziműszerrel nemigen.
Persze, rá leht mérni a cdi re, csak az eredmény irreleváns
Egy hálózat, amiben átblokkolatlan kondenzátorok vannak, az mit fog mutatni, ha egy késiműszerrel ellenállást mérsz a kivezetésein?
Polaritástól és alkatrészektől függően egy emelkedő vagy egy csökkenő értéket, merthogy a kondenzátorok töltődni vagy kisülni fognak az az áramkörben.
A generátor nemtudom hogy jön ide.
De tényleg nem vitázom tovább, mivel nyilvánvalóan nem konyítasz ahhoz amiről jelenleg beszélsz, és így nincs értelme.
De jó, mindegy, hagyjuk.
A képen egy nagyonborzastóanegyszerű tiriegység (cdi) van. bemenet, kimenet, jelbemenet.
Jól látható, hogy az elektronikai egység működésképtelenségét okozó d1.2,3 diódák működöképességét kívülről ellenőrizni nem tudod.
És ez egy nagyon egyszerű, egyenes gyújtást adó cdi, ennél még a robogóké is bonyibb.
(cdi)
GY.tekercs (ha van jeladó, de mintha az ezekben nem lenne) ezeket igen, de még az átütögető trafór sem "méred ki " egy kézimnűszerrel, mert rendszerint kis feszen semmi baja, csak ha megküldöd a gyujtásfesszel, és beterheled, akkro üt át, magyarul a kaka trafó is jónak mutatkozik induktivitásra, és ellenállatra is.