üsc!
urak/hölgyek!
szokta valaki figyelni hogy az rg je mennyi idő alatt majszolja be az olajat?
nekem 8dl 755 km alatt el bk 1:20 as keverék merjek a bowden feszítőn picit vissza állítnai?
Hát én 125-ben nem igazán vagyok otthon, régebbieknél létezhetett esetleg olyan,hogy még mechanikus volt,mint a crossmotorokon. ? Az RGV-n már ismerem,be is állítom magamnak(és véletlenül még jó is lett)
hm ....se az elödjén se ezen se az alkatrésznek megvett tipuson nem volt bowden... s kialakitva sincs hely maga a kábel bemegy a blokkba majd holnap lefotozom
Ha bowden sincs rajta,ne csodálkozz,hogy nem műkszik. Bár gondolom,nem a bowdenen múlik,valsz gatya a powermotorod is,és akkor még nem láttad a hengerben való részét,ami a legsérülékenyebb része az egész egységnek. Motortól indulj ki,ráadod a gyújtást,az egyik rámenő vezetékben rövid időre áramnak kell lennie,ha van,el kellene fordulnia odavissza irányban.Bowdeneket innen a fórumról biztos tudsz intézni,ami meg a hengerben van,hát arra neked kéne rájönnöd magadtól,azzal mennél a legtöbbre,a helyett,hogy itt akárhanyan is magyaráznák neked. Sok sikert,jó fejtörést
De hisz akkor lehet meg is van a probléma.A power motorjától egészen a hengerig 2 szál bovdennek kellene vezetni.És ha neked a power motorból csak 2 szál vezeték jön ki az is kevés mert minden féle képen 3-nak kell,azokkal a színekkel ellátva amit mondtam.
2 száll megy oda s nekem semmi bownden nincs ott ,szemre kivülröl egy elektromotor van ott, holnap egy sima izzóval megnézem mert voltméröm perr pill nincs itthon
Én gy egyszerű megoldást javaslok,leveszed a tankot,ott már hozzá férsz könnyen a power motorjához,és az rész ahová a bovdeneket kell akasztani,az mozog.Oda tegyél valami jelölést ami megváltozik akkor ha az a fém mozog.Aztán kipróbálod és ha a fém mozdulására utaló jelek voltak akkor valszeg jó.De akár át is mérheted ezeket,hogy biztosra menj.A power motorjából asszem 3 vezeték jön ki egy csatlakozóba.fehér-fekete,sárga-fekete,és egy rózsaszín-szürke.Ezekre ha rámérsz ellenállás mérővel akkor kapni kell egy bizonyos értéket.
fehér-fekete esetén - 3,2-7,2 K Ohm
sárga-fekete esetén - 0-7,2 K Ohm
rózsaszín-szürke esetén - 4,5-30 Ohm közötti értéket kell hogy mutasson a műszer.
Mondjam azt hogy vicc vót?(nem hiszitek el)
(ne ígérjünk már egymás alá, mert azt hosszútávon mindenki megszívja.
MA te jössz ki jól belőle esetleg, holnap meg megszívod.
urak/hölgyek!
szokta valaki figyelni hogy az rg je mennyi idő alatt majszolja be az olajat?
nekem 8dl 755 km alatt el bk 1:20 as keverék merjek a bowden feszítőn picit vissza állítnai?
üdv.
15 ért a tiéd.
Megvan még a blokk?
fehér-fekete esetén - 3,2-7,2 K Ohm
sárga-fekete esetén - 0-7,2 K Ohm
rózsaszín-szürke esetén - 4,5-30 Ohm közötti értéket kell hogy mutasson a műszer.
Nekem suzuki rg gammába kéne komplett blokk , mert főtengelyes ha olcsóbban kilehet hozni és tudtok rá alkatrészt írjatok:)
msn: djrajmi11@citromail.hu