Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nepper, nepper:)
Persze egyértelmű:)
Mondjam azt hogy vicc vót?(nem hiszitek el)
nekem is van, 4000 :)

(ne ígérjünk már egymás alá, mert azt hosszútávon mindenki megszívja.
MA te jössz ki jól belőle esetleg, holnap meg megszívod.
Alkatréeszek eladók!
4500:D
igen meg van erdekel
üsc!
urak/hölgyek!
szokta valaki figyelni hogy az rg je mennyi idő alatt majszolja be az olajat?
nekem 8dl 755 km alatt el bk 1:20 as keverék merjek a bowden feszítőn picit vissza állítnai?
helló! nekem van fesszabályzóm postával együtt 5ezerér oda adom.
üdv.
125-ösé nem jó hozzá? Mert nekem az van.
keresek rg 80-vanhoz feszszabályzót vagy esetleg hol lehet kapni üdv
Nekem megvan még:)
15 ért a tiéd.
Rg 125 gammába mekkora szimering kell a gyújtás felöl főtengelyhez és a kuplungpálcához?
Hello:)
Megvan még a blokk?
De egy fontos kérdés.Hányas évjáratról beszélünk?:D
Hát én 125-ben nem igazán vagyok otthon, régebbieknél létezhetett esetleg olyan,hogy még mechanikus volt,mint a crossmotorokon. ? Az RGV-n már ismerem,be is állítom magamnak(és véletlenül még jó is lett)
hm ....se az elödjén se ezen se az alkatrésznek megvett tipuson nem volt bowden... s kialakitva sincs hely maga a kábel bemegy a blokkba majd holnap lefotozom
Ha bowden sincs rajta,ne csodálkozz,hogy nem műkszik. Bár gondolom,nem a bowdenen múlik,valsz gatya a powermotorod is,és akkor még nem láttad a hengerben való részét,ami a legsérülékenyebb része az egész egységnek. Motortól indulj ki,ráadod a gyújtást,az egyik rámenő vezetékben rövid időre áramnak kell lennie,ha van,el kellene fordulnia odavissza irányban.Bowdeneket innen a fórumról biztos tudsz intézni,ami meg a hengerben van,hát arra neked kéne rájönnöd magadtól,azzal mennél a legtöbbre,a helyett,hogy itt akárhanyan is magyaráznák neked. Sok sikert,jó fejtörést
De hisz akkor lehet meg is van a probléma.A power motorjától egészen a hengerig 2 szál bovdennek kellene vezetni.És ha neked a power motorból csak 2 szál vezeték jön ki az is kevés mert minden féle képen 3-nak kell,azokkal a színekkel ellátva amit mondtam.
2 száll megy oda s nekem semmi bownden nincs ott ,szemre kivülröl egy elektromotor van ott, holnap egy sima izzóval megnézem mert voltméröm perr pill nincs itthon
Nekem fordulatszámmérő spirál kellene.
Én gy egyszerű megoldást javaslok,leveszed a tankot,ott már hozzá férsz könnyen a power motorjához,és az rész ahová a bovdeneket kell akasztani,az mozog.Oda tegyél valami jelölést ami megváltozik akkor ha az a fém mozog.Aztán kipróbálod és ha a fém mozdulására utaló jelek voltak akkor valszeg jó.De akár át is mérheted ezeket,hogy biztosra menj.A power motorjából asszem 3 vezeték jön ki egy csatlakozóba.fehér-fekete,sárga-fekete,és egy rózsaszín-szürke.Ezekre ha rámérsz ellenállás mérővel akkor kapni kell egy bizonyos értéket.

fehér-fekete esetén - 3,2-7,2 K Ohm
sárga-fekete esetén - 0-7,2 K Ohm
rózsaszín-szürke esetén - 4,5-30 Ohm közötti értéket kell hogy mutasson a műszer.
TKRJ hajtókar 8700huf munkadíj kb5000huf, +posta .Érdeklődj a Namura@citromail.hu-n. Jól megcsinálják.
Suzuki rg gamma 125*
Üdv
Nekem suzuki rg gammába kéne komplett blokk , mert főtengelyes ha olcsóbban kilehet hozni és tudtok rá alkatrészt írjatok:)
msn: djrajmi11@citromail.hu