Hello!
Ha valakit érdekel 250-es gammához vannak cuccok!
váz,futómű,rugóstag,első kerék,fékek,műszerfal,spirálok,idomok,kipufogó dobok,tank,ülések,stb sok minden van ha valakit vmi érdekel az írjon!
Oksa. Én meg a két RGV mellett egy 64-es egy44-es,és egy 36-os Stihlt is használok,összehsonlításképp elmondom, a fűrészeim meg voltak bolondulva a Q8 RS Extreme-től.(én legtöbbet ezt használom) Ez nem jelenti azt,hogy a Sthil adalék rossz,de engem is meglepett,mikor először motorba valóval használtam,mennyivel pörgősebb és erősebb lett tőle az összes gép.
teljesen félreértettél!
Nem stihl olajat használok ezt csak példának írtam hogy 1 stihl is pörög 12-13000rpm és 1:50 es keverékkel megy pedig sokkal rosszabb a hűtése mint a motoroknak!
az én motorom Motul 510 2t-t kap meg néha néha putoline sport 2t-t
Kistigris,ha elfogadsz egy tanácsot. Sthil olajat,csak bekeverve használd,ha szivattyús olajozást akarod továbbra is használni,akkor keress motorhoz való olajat. (Stihl olaj nem szivattyús olajozáshoz van kitalálva, nem oszlik el a henger falán,főleg hidegen veszélyes ez a dolog)
nekem 1 liter pontosan 955 km!
nagyon picit állítottam vissza
szeretnék elérni vele kb 1:30-35 ös keveréket mert szerintem a jó minőségű olaj még 1:40 1:50 el is bírná (Példa 1 Stihl)
Sziasztok Bajtársaim
Nos oda adtam haveromnak 1 hétvégére a motorom 1993 RG 125 és hát ő úgy gondolta majd kitakarítja karburátort mindent nagyon polírra takarított de az utolsó csavarig szétszedte . Ebből adódik a bajom
Nos a légcsavart eltekergette valamint amit csak lehetett elállított
Valaki tudna nekem tanácsot adni hogy a légcsavart és a többit hogyan állítsam vissza gyári szintre vagy legalább hogy jól működjön mivel bitangul elkezdett zabálni (5-6 literről 8-9 re ment fel) és ez csak becslés előre is köszönöm Skacok
Most nincs jó idő de 1 régebbi képet mellékelek a tesóm és az én vasamról
és még egyszer kérném gyors válaszotokat mert rg gyári könyvet Nem találtam sehol .Valamint fékbetét árakat tudtok e sacc / kb-ra mondani?
Jó időt , Széles utat Olcsó benzint (Bocsi a sok dologért de most rossz az idő szóval szeretném rendbe tenni
Ha valakit érdekel 250-es gammához vannak cuccok!
váz,futómű,rugóstag,első kerék,fékek,műszerfal,spirálok,idomok,kipufogó dobok,tank,ülések,stb sok minden van ha valakit vmi érdekel az írjon!
Azt megköszönném ha küldenél róla képeket meg az árát is.
Kösz előre is.
De küldhetek még fényképeket róla ha gondolod.
az az oldal és has idom csk karcos vagy törött is?
Mennyibe adnád azt ugy ?
Ádám
Minden eladó, ami szem szájnak ingere.
Nem stihl olajat használok ezt csak példának írtam hogy 1 stihl is pörög 12-13000rpm és 1:50 es keverékkel megy pedig sokkal rosszabb a hűtése mint a motoroknak!
az én motorom Motul 510 2t-t kap meg néha néha putoline sport 2t-t
nagyon picit állítottam vissza
szeretnék elérni vele kb 1:30-35 ös keveréket mert szerintem a jó minőségű olaj még 1:40 1:50 el is bírná (Példa 1 Stihl)
A képet láttad a motoromról? Annak jó lenne a powerje a tiédhez?
88-as 125-ös GAMMÁBA mekkora méretű szimering kell a főtengelyhez a gyújtás felöl és a kuplungkinyomó pálcához.? Nagyon fontos lenne!
Ádám
125-ös gammában hány kilométerenként kell cserélni a váltóolajat?
Nos oda adtam haveromnak 1 hétvégére a motorom 1993 RG 125 és hát ő úgy gondolta majd kitakarítja karburátort mindent nagyon polírra takarított de az utolsó csavarig szétszedte . Ebből adódik a bajom
Nos a légcsavart eltekergette valamint amit csak lehetett elállított
Valaki tudna nekem tanácsot adni hogy a légcsavart és a többit hogyan állítsam vissza gyári szintre vagy legalább hogy jól működjön mivel bitangul elkezdett zabálni (5-6 literről 8-9 re ment fel) és ez csak becslés előre is köszönöm Skacok
Most nincs jó idő de 1 régebbi képet mellékelek a tesóm és az én vasamról
és még egyszer kérném gyors válaszotokat mert rg gyári könyvet Nem találtam sehol .Valamint fékbetét árakat tudtok e sacc / kb-ra mondani?
Jó időt , Széles utat Olcsó benzint (Bocsi a sok dologért de most rossz az idő szóval szeretném rendbe tenni
felveszel msn-re?
djrajmi11@citromail.hu
Köszi:)