ha esetleg valakinek powerdugattyúra van szüksége annak tudom ajánlani a CMA motort itt van utángyártott mert bontóba elég nehéz kapni viszik mint a cukrot de ha valaki rendel párban érdemes cserélni itt a pár ára 25.000 ft a gyáriban 2 féle van azt darabra lehet venni az egyiknek 60.000 a másiknak 54.000 darabja. Sztem horribilis összeg...
Ha valaki esetleg rendelne el ne felejtse megreszelni kivéve ha szűz hengerbe teszi mert az én motorom akié volt nem reszelte meg a végét és beleért a dugattyúba. No comment
Hát konkrétan leesésről nemtok de hogy a csatlakotó az a réz könyök ami megy a hengerbe nekem már csúszottt ki ahengerből nem is veszem észre ha nem szív falsat azon a lyukon a motor így 4000 alá nem esett vissza a fordulat megcsinálta velem 3x azt fogtam azt 2 komponensű fémragasztóval beleragasztottam azóta nem kötekszik de én nekem ki van kötve a külön olajzás jókis 40 es keverék castrol olajjal és ki visz a viágból és nincs olajpumpa hiba olajcső kicsúszás meg a balfaszoknál az hogy esetleg elöbb kifogy az olaj mint a benya mert minek is van az a kis piros visszajelző azt nemtudják ez sajna előfordul.
Én esküszöm beszarok néhány emberen. Már több éve motorozok, de még egyszer sem akasztottam motort, valaki árulja már el, hogy hogy kell, ha normális a hűtés és az olajozás?
Érdekes dolog ez a dugattyú megszorulás!Az a baj hogy nemtom mennyire figyel oda pl a prox a dugattyúk gyártására.Ugyanis a dezaxiálással kapcsolatban soha nem hallottam még ezekről semmit.És ha jól végig gondolom akkor lehet köze a megszoruláshoz.Nekem is volt már benne prox és annak is az lett a vége,és amikor meg gyári van akkor szerencsére semmi.
Peti ha szar az olajzás akkor tök mind egy hogy TKR Wösner Wertex vagy Prox igy is úgy is besül ha pedig a dugó oldalán lévő olajzónyílásokra gondolsz tök egyformák mindegyik dugattyún. nem kötekszek jótanács kösd ki az olajzást azt 40 es keverék félszintetikus casroll 2t vel 2900/liter és normális bejáratás után nem lehet gond járaták kb 1000km addig 25 ös keverés és 9000 fölé ne pörgesd ennyi meg ha szorulási gondok vannak én ellenőrizném a vízpumpát nekem lelazult az anyája a főtelgelyről és menetestől mindenestől lenyalta a fötengely keresztmetszetének 20% át. és nekem is megszorult pinktől rendeltem dugattyút de felfurattam 140re és Suzuki TSR dugattyú lesz bent ami drágább mint az Rg 22k a Pinknél.
Szevasztok RG tulajok
80ashoz keresek hibátlan állapotú kuplungkosarat!
Mert a haveromnak bedöglött(lóg vagy mi)
Valami csörgés jön a blokkból, ha levették a kosarat akkor nem csörgött... csak ez lehet a baj..
SZÓVAL CSAK HIBÁTLAN ÉRDEKEL!
Sziasztok!van egy suzuki gammám 125ös.megtudjátok nekem mondani hogy hány szemes a lánc rajta,mert mindehol máshogy mondják!meg azt hiszik h a régebbi!92es évjárat!
Hali! Dugattyú ez az internetes címük de ök foglalkoznak fúrásal hüvelyezéssel stb
de én itt beszéltem a csávoval tel: +36706612429
Szerintem érdemesebb az olajzás rendbetételével kezdeni a dolgokat! remélem tudtam segíteni!
Csak azért kérdezem mert nekem is ilyen magnatec van itthon de ez autóba való,és az enyémen nincs feltüntetve a flakonon hogy a kuplungal szeretik e egymást.Köszi a választ!
rgwzoli!
Láttam hogy tettél fel az rgv-ről képeket,és a nagy szervízről.Írtam ott is de gondoltam itt előbb látod a kérdésem.Szal a castrol magnatec-et azt a motorba tetted?
Valaki letudná fényképezni nekem a porlasztón a szívató részét, hogy ott hogyan kapcsolódik a bowden a szívatóra. Esetleg ha az alkatrészekről lenne kép az is jó lenne. Köszi előre is!
nekem azt mondták amikor elkészült , hogy az első 1000 km óvatosan! ebből az első 600 nál ne nagyon pörögjön 5000-6000fölé! én megvártam az 1000km-t és onnan 1200ig szépen fokozatosan pörgettem! 1200 után már adtam neki(de még csak érzéssel) nekem nagyon jól sikerült a bejáratás! jah és persze ne arol 2T vel használd :D
Mindenképpen kell motort járatni,főleg ha új,de a service manualnál jól nézzétek meg,mert nem minden motorgyár a motor kímélése miatt adja meg ezeket az adatokat,hanem hogy a motortulajdonos szokja a motort.Ezzel is letudja magáról a felelősséget és a biztonságos közlekedés miatt kell nekik beleírni.Nemtom Rg-Rgv esetén mire érti.
Ha valaki esetleg rendelne el ne felejtse megreszelni kivéve ha szűz hengerbe teszi mert az én motorom akié volt nem reszelte meg a végét és beleért a dugattyúba. No comment