Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha esetleg valakinek powerdugattyúra van szüksége annak tudom ajánlani a CMA motort itt van utángyártott mert bontóba elég nehéz kapni viszik mint a cukrot de ha valaki rendel párban érdemes cserélni itt a pár ára 25.000 ft a gyáriban 2 féle van azt darabra lehet venni az egyiknek 60.000 a másiknak 54.000 darabja. Sztem horribilis összeg...
Ha valaki esetleg rendelne el ne felejtse megreszelni kivéve ha szűz hengerbe teszi mert az én motorom akié volt nem reszelte meg a végét és beleért a dugattyúba. No comment
Hát konkrétan leesésről nemtok de hogy a csatlakotó az a réz könyök ami megy a hengerbe nekem már csúszottt ki ahengerből nem is veszem észre ha nem szív falsat azon a lyukon a motor így 4000 alá nem esett vissza a fordulat megcsinálta velem 3x azt fogtam azt 2 komponensű fémragasztóval beleragasztottam azóta nem kötekszik de én nekem ki van kötve a külön olajzás jókis 40 es keverék castrol olajjal és ki visz a viágból és nincs olajpumpa hiba olajcső kicsúszás meg a balfaszoknál az hogy esetleg elöbb kifogy az olaj mint a benya mert minek is van az a kis piros visszajelző azt nemtudják ez sajna előfordul.
Oké a karbi eldugul, de az olajcső, hogy esik le? :D hihetetlen.........
Elduguló karburátor, leeső olajcső, iylesmik.
Én esküszöm beszarok néhány emberen. Már több éve motorozok, de még egyszer sem akasztottam motort, valaki árulja már el, hogy hogy kell, ha normális a hűtés és az olajozás?
A dezaxiálás, hogy jön ide?
Érdekes dolog ez a dugattyú megszorulás!Az a baj hogy nemtom mennyire figyel oda pl a prox a dugattyúk gyártására.Ugyanis a dezaxiálással kapcsolatban soha nem hallottam még ezekről semmit.És ha jól végig gondolom akkor lehet köze a megszoruláshoz.Nekem is volt már benne prox és annak is az lett a vége,és amikor meg gyári van akkor szerencsére semmi.
Peti ha szar az olajzás akkor tök mind egy hogy TKR Wösner Wertex vagy Prox igy is úgy is besül ha pedig a dugó oldalán lévő olajzónyílásokra gondolsz tök egyformák mindegyik dugattyún. nem kötekszek jótanács kösd ki az olajzást azt 40 es keverék félszintetikus casroll 2t vel 2900/liter és normális bejáratás után nem lehet gond járaták kb 1000km addig 25 ös keverés és 9000 fölé ne pörgesd ennyi meg ha szorulási gondok vannak én ellenőrizném a vízpumpát nekem lelazult az anyája a főtelgelyről és menetestől mindenestől lenyalta a fötengely keresztmetszetének 20% át. és nekem is megszorult pinktől rendeltem dugattyút de felfurattam 140re és Suzuki TSR dugattyú lesz bent ami drágább mint az Rg 22k a Pinknél.

Kellemes gurulást
Üdv.
Van olyan hogy repsol 2t transmission :)
Én azt ajánlanám, ha jól emlékszem az is 15w 40.
Szevasztok RG tulajok
80ashoz keresek hibátlan állapotú kuplungkosarat!
Mert a haveromnak bedöglött(lóg vagy mi)
Valami csörgés jön a blokkból, ha levették a kosarat akkor nem csörgött... csak ez lehet a baj..
SZÓVAL CSAK HIBÁTLAN ÉRDEKEL!
Ha valakit érdekel RGV 250 dugó -RG125-be és APRILIA RS 250-be is ez megy-, 800 mérföld van benne....
mail: suzuki.rgv@vipmail.hu
Sziasztok!van egy suzuki gammám 125ös.megtudjátok nekem mondani hogy hány szemes a lánc rajta,mert mindehol máshogy mondják!meg azt hiszik h a régebbi!92es évjárat!
Hali!

Keresek RG 125-höz kipufogót olajpumpát, láncot, kilóméteróra és fordulatszámmérő spirálokat és a fékbetét mérete érdekelne még. NAGYON FONTOS LENNE!


Ádám
Üdv

Eladó komplett rg 125 kuplung! nagyon olcsón

speedfan@citromail.hu
Hali!
Dugattyú ez az internetes címük de ök foglalkoznak fúrásal hüvelyezéssel stb
de én itt beszéltem a csávoval tel: +36706612429
Szerintem érdemesebb az olajzás rendbetételével kezdeni a dolgokat! remélem tudtam segíteni!
Helló!
Az szeretném megkérdezni ,hogy honnan sikerült T.K.R.J. dugattyút beszerezned? Telefonszámot vagy internetcímet tudsz adni?

Én már 2 Prox ot megsütöttem, valószinüleg nem megfelelő olajozás miatt.
További minden jót!
kösz szépen mindenkinek, hát igen csak castrol full szintis
Régebbi kiadású motorok váltójába ezeket az olajokat kell rakni,ez a viszkozitás felel meg nekik.
Csak azért kérdezem mert nekem is ilyen magnatec van itthon de ez autóba való,és az enyémen nincs feltüntetve a flakonon hogy a kuplungal szeretik e egymást.Köszi a választ!
Helló Toro! Ott már válaszoltam,de mindegy,leírom ide is. A váltóba 15w-40-es ásványi motorolaj kell,hát abba tettem. És olyan lett vele,mint a vaj.
rgwzoli!
Láttam hogy tettél fel az rgv-ről képeket,és a nagy szervízről.Írtam ott is de gondoltam itt előbb látod a kérdésem.Szal a castrol magnatec-et azt a motorba tetted?
Hali!

Valaki letudná fényképezni nekem a porlasztón a szívató részét, hogy ott hogyan kapcsolódik a bowden a szívatóra. Esetleg ha az alkatrészekről lenne kép az is jó lenne. Köszi előre is!

Ádám
nekem azt mondták amikor elkészült , hogy az első 1000 km óvatosan! ebből az első 600 nál ne nagyon pörögjön 5000-6000fölé! én megvártam az 1000km-t és onnan 1200ig szépen fokozatosan pörgettem! 1200 után már adtam neki(de még csak érzéssel) nekem nagyon jól sikerült a bejáratás! jah és persze ne arol 2T vel használd :D
Mindenképpen kell motort járatni,főleg ha új,de a service manualnál jól nézzétek meg,mert nem minden motorgyár a motor kímélése miatt adja meg ezeket az adatokat,hanem hogy a motortulajdonos szokja a motort.Ezzel is letudja magáról a felelősséget és a biztonságos közlekedés miatt kell nekik beleírni.Nemtom Rg-Rgv esetén mire érti.