Egy "csak" dugócserénél nem igazán tudom, RGV service manualban a járatás két fázisban történik. Első 800km. 6000rpm. , 800-1600-ig 8000rpm, utána 11500. Ez egy komplett járatási fázis új,vagy teljesen felújított motorra értendő,de kindulásnak asszem jó lesz.
ha valaki ábrákat vagy hasonló cuccokat szeretne rézni bármien japán motorhoz a világ legjobb oldala az összes szervíz ezt használja legyen elég ennyi róla: http://www.cmsnl.com/
Kész az RGV-m,folyamatosan csináltam képeket,majd rakok fel egy komplett galériát.Hát nem kis meló volt,benne volt vagy húsz órámban,az is ezer részletben.
hello!
a spanom szeretne 1 régebbi RG-t venni
az érdekelne,hogy mik a motor tulajdonságai,és dugyatyút,hengert,főtengelyt stb mennyiért lehet kapni.szal ez a 3 dolog ami ugy lényeg.és az alkatrész ellátottsága milyen
thx minden választ
Hello:)
Engem első plexi érdekelne régebbi Suzuki rg gamma 125-őshöz....elvileg a 250-es plexi is rá való:)
Ha valakinek van írjon:) Köszi
djrajmi11@citromail.hu <---msn címem
(a 80as utcai mocik 9 pacal körül,a 125-ösök 15-24 loerő környékén)
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
nézd meg ha érdekel, első plexi hiányos ha tud valaki akkor venék rá:)
http://www.cmsnl.com/
a spanom szeretne 1 régebbi RG-t venni
az érdekelne,hogy mik a motor tulajdonságai,és dugyatyút,hengert,főtengelyt stb mennyiért lehet kapni.szal ez a 3 dolog ami ugy lényeg.és az alkatrész ellátottsága milyen
thx minden választ
Engem első plexi érdekelne régebbi Suzuki rg gamma 125-őshöz....elvileg a 250-es plexi is rá való:)
Ha valakinek van írjon:) Köszi
djrajmi11@citromail.hu <---msn címem
Milyen évjáratu a blokk?