Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy tudom megnézni? leveszem a motort s ráinditok 6000rpm feletti fordulatot? egyáltalán hogy a francba van ennek a vezérlése? keleti mocijaim voltak azelött az meg hirböl se ismert ilyesmit...
Hali!

Háát igazából észrevehetőnek kellene lenni ha nyit a power.Ha te semmit nem érzel akkor valami tényleg nincs rendben.Nemtom hányas évjáratú a géped.Ha az enyémet vesszük példának akkor először a power motorját nézd meg h az működik e mert az mozgatja ugye az egészet.Ha az működik akkor már lent vannak a bajok.Ott pedig legegyszerűbb ha leveszed a power háznak a tetejét és belenézel.Vagy csak kintről tekergeted a tengelyt amin rajta vannak a szelepek,csakhogy mozog e egyáltalán.De ahhoz nagyon be kell neki savanyodni hogy ne mozogjon,szal szerintem a motort ellenőrizd ha egy típusról beszélünk.
Üdv
Hogy lehet ellenörizni hogy működik e a power szelep? Összel vettem egy leharcolt rg50/125 öst s nagyon gyenge volt ,tavasszal szintén eggyet alaktrésznek ,azon frissen furt dugo henger volt, most jó idö van igy átraktam a henger dugot s bejárattam.
olyan 5-6000 rpm ig szépen húz de feljebb nem érzem hogy jó lenne, volt régebben egy szinte széria mocim (sajna megfujták) igy van mihez viszonyitanom....

Ugyan itt keresnék km spirált
cserében van szinte egy komplett gépem ha abbol kell esetleg valami....
Hali!
Nekem is ilyen volt amikor összeraktam mert szét volt húzva a blokk és beindítottam üresbe szépen ment behúzta a kuplungot és 1 es be raka és már forgott a kerék! Betekertem a csavart teljesen akkor is ugyon ez! Szétszetem a kuplungomat teljesen semmit nem találtam benne ami szerintem rossz lenne. Összeraktam beraktam 1-es be behúztam a kuplungot és szépen elkeztem forgatni a hátso kereket és tökéetesen müküdött minden!
Nem tom mi volt a baja de azota jo! Rem hogy tudtam segítení.
Széles utat és jo motorozást!
Szasztok!
Valaki leírná, hogy hogyan tudom az rg125-ös kuplungját beállítani, mert bárhova állítom belököm 1-esbe és megy a motor. Ha totál betekerem a csavart akkor is, de nagyobb gázadásnál elpörgeti a kuplungot. Nem értem én ezt... :S Másik motornál simán beállítom a kuplungot, de ennél sehogy sem akar sikerülni. Lamellák gyáriak, alig kopottak, nincsenek megégve. Olaj 15W40, nincs 5km-e a motorban.

Keresek 125-ös RG-be:
burkolathoz távtartó elemeket
spirálokat (km óra, ford.számmérő)
kipufogódob
helyzetjelző foglalat(első lámpába)
keresek rg 80-vanhoz feszszabályzót vagy esetleg hol lehet kapni üdv.
Sziasztok van egy eladó 125-ös RG gammám.

A nyelv tőből le volt törve a száráról és így lett megoldva. Az,hogy nem látod,mit kéne látnod,azt jelenti,jól lett megcsinálva. Nagyon szopos meló,de olyan esztergályosnak,mint a Józsi haverom,nincs lehetetlen. A nyelvbe egy másik szár lett beleoltva,legyen elég ennyi. Ha érdekel,vedd fel velem a kapcsolatot és ha kell,megcsináltatom neked. Feltéve,hogy a nyelv nem lett bedarálva.
A gond az hogy a képből nem jövök rá hogy lett megcsinálva ha lehetne inkább írd le, vagy magyaráz el valahogy. Előre is köszi. Attila.
Haverom ezt csinálta a letört végű poweremmel. Azóta már üzemelt vele a motor,semmi gondja.
Lenne nekem egy olyan problémám, h ha berakom 6.-ba a fordulat visszaesik 6-7 ezerre és csak 80-nal akar menni, mitől lehet ez?
Hali 93as suzuki rg 125 fup-hoz power szelep kéne mert nekem leszakadt a vége és az uj marha drága
valaki tudna segíteni?
üdv barátok bontom a suzuki blokkom a főtengely rossz bent...posta megoldható....
Havernak valami csörög a 80asán.
Ha rárakjuk az oldal deknit akkor állati nagy kopogás jön a kuplung felől.
Ha nincs rajta akkor halkabb, de ha le van véve a kuplungja, és a tengely forog akkor semmi zaj nincs...
Szerelő azt mondta hogy főtengely csapágy lesz mert nagy 8as van abban a tengelyben ami hajtja a kuplungot
VALAMI NAGY RG SZAKÉRTŐ SEGÍTHETNE!
Suzuki RG 80 alkatrészek eladóak:

Blokkfelek (jó állapotú tömítőfelület, festés szép, adom hozzá a fordulatszámmérő kimenetet is) 3000Ft/pár

Váltó (5. sebesség sérült de cserélhető, a többi kifogástalan, léptetővillákat adom és a váltódobot is): 3000Ft

Olajpumpa (gyári csövekkel, fogaskerékkel): 3000Ft

Főtengely (hajtókar, menetek, csapágy részek kitűnőek, alsó görgő és hézagoló cserés) 1500Ft

Kipufogó (új festés, 1-2 horpadás) 4000Ft

Gyújtás (trafóval együtt) 16000Ft

Posta megoldható. Ha sokallod az árat, akkor is írj, meg tudunk egyezni!
Kis körítés ugyan van,dehát csak RG(v)
hali!
valaki tudna nekem küldeni egy kapcsolási rajzot rg 80-hoz?
előre is köszi!
Pofon egyszerü, először is elromlik az olajpumpa másodszor arol 2t rakol a benzinbe aztán pedig huzamosabb ideig jársz 150 km/h val. Tuti hogy meg fog olvadni a dugó teteje illetve gyűrűk környéke.
Szevasztok!
93-as 125-ös Rg-hez keresnék első fékbetétet,valaki tudna ajánlani üzletet, ahol olcsón hozzájutok?:) előre is kösz
Szasztok!

Rg 125 gamma hengerhez főtengelyhez kellenének adatok kipufogótervezéshez. (palástrajz is kellene, vagy komplett kipufogó terv) Ha valaki tudna segíteni eben megköszönném!
Hali!
Ha valakinek kell rg 250 gammához cucc, vagy ami kompatibilis a kisebbekhez, az szóljon!
-blokk,rezó,km/h spirál,fesszab,gyujt kapcs,sárvédő,hátsó féknyereg,kuplung kar már nincsenek meg!
a többi cucc megvan ha valakinek kell vmi irjon!
Látom nem csak én nemtudok aludni, az enyémbe még régen a Tábori tuningnál 15w 40es 4t motorolajat raktak 7000 km-t mentem vele, nemvolt rá panaszom nem csúszott sose a kuplung!
jah és lenne egy kérdésem RG váltóba mien viszkozítású olaj kell?
Szinte lehetetlent kérsz Szerintem ebay-en keress
Ha valaki tudna segíteni még mindig keresek első lámpát 92es RG hez ha vki tud vmi olyan bontót telószámot esetleg mert mindenki szarik a fejemre :(