hogy tudom megnézni? leveszem a motort s ráinditok 6000rpm feletti fordulatot? egyáltalán hogy a francba van ennek a vezérlése? keleti mocijaim voltak azelött az meg hirböl se ismert ilyesmit...
Háát igazából észrevehetőnek kellene lenni ha nyit a power.Ha te semmit nem érzel akkor valami tényleg nincs rendben.Nemtom hányas évjáratú a géped.Ha az enyémet vesszük példának akkor először a power motorját nézd meg h az működik e mert az mozgatja ugye az egészet.Ha az működik akkor már lent vannak a bajok.Ott pedig legegyszerűbb ha leveszed a power háznak a tetejét és belenézel.Vagy csak kintről tekergeted a tengelyt amin rajta vannak a szelepek,csakhogy mozog e egyáltalán.De ahhoz nagyon be kell neki savanyodni hogy ne mozogjon,szal szerintem a motort ellenőrizd ha egy típusról beszélünk.
Üdv
Hogy lehet ellenörizni hogy működik e a power szelep? Összel vettem egy leharcolt rg50/125 öst s nagyon gyenge volt ,tavasszal szintén eggyet alaktrésznek ,azon frissen furt dugo henger volt, most jó idö van igy átraktam a henger dugot s bejárattam.
olyan 5-6000 rpm ig szépen húz de feljebb nem érzem hogy jó lenne, volt régebben egy szinte széria mocim (sajna megfujták) igy van mihez viszonyitanom....
Ugyan itt keresnék km spirált
cserében van szinte egy komplett gépem ha abbol kell esetleg valami....
Hali!
Nekem is ilyen volt amikor összeraktam mert szét volt húzva a blokk és beindítottam üresbe szépen ment behúzta a kuplungot és 1 es be raka és már forgott a kerék! Betekertem a csavart teljesen akkor is ugyon ez! Szétszetem a kuplungomat teljesen semmit nem találtam benne ami szerintem rossz lenne. Összeraktam beraktam 1-es be behúztam a kuplungot és szépen elkeztem forgatni a hátso kereket és tökéetesen müküdött minden!
Nem tom mi volt a baja de azota jo! Rem hogy tudtam segítení.
Széles utat és jo motorozást!
Szasztok!
Valaki leírná, hogy hogyan tudom az rg125-ös kuplungját beállítani, mert bárhova állítom belököm 1-esbe és megy a motor. Ha totál betekerem a csavart akkor is, de nagyobb gázadásnál elpörgeti a kuplungot. Nem értem én ezt... :S Másik motornál simán beállítom a kuplungot, de ennél sehogy sem akar sikerülni. Lamellák gyáriak, alig kopottak, nincsenek megégve. Olaj 15W40, nincs 5km-e a motorban.
A nyelv tőből le volt törve a száráról és így lett megoldva. Az,hogy nem látod,mit kéne látnod,azt jelenti,jól lett megcsinálva. Nagyon szopos meló,de olyan esztergályosnak,mint a Józsi haverom,nincs lehetetlen. A nyelvbe egy másik szár lett beleoltva,legyen elég ennyi. Ha érdekel,vedd fel velem a kapcsolatot és ha kell,megcsináltatom neked. Feltéve,hogy a nyelv nem lett bedarálva.
Havernak valami csörög a 80asán.
Ha rárakjuk az oldal deknit akkor állati nagy kopogás jön a kuplung felől.
Ha nincs rajta akkor halkabb, de ha le van véve a kuplungja, és a tengely forog akkor semmi zaj nincs...
Szerelő azt mondta hogy főtengely csapágy lesz mert nagy 8as van abban a tengelyben ami hajtja a kuplungot
VALAMI NAGY RG SZAKÉRTŐ SEGÍTHETNE!
Pofon egyszerü, először is elromlik az olajpumpa másodszor arol 2t rakol a benzinbe aztán pedig huzamosabb ideig jársz 150 km/h val. Tuti hogy meg fog olvadni a dugó teteje illetve gyűrűk környéke.
Rg 125 gamma hengerhez főtengelyhez kellenének adatok kipufogótervezéshez. (palástrajz is kellene, vagy komplett kipufogó terv) Ha valaki tudna segíteni eben megköszönném!
Hali!
Ha valakinek kell rg 250 gammához cucc, vagy ami kompatibilis a kisebbekhez, az szóljon!
-blokk,rezó,km/h spirál,fesszab,gyujt kapcs,sárvédő,hátsó féknyereg,kuplung kar már nincsenek meg!
a többi cucc megvan ha valakinek kell vmi irjon!
Látom nem csak én nemtudok aludni, az enyémbe még régen a Tábori tuningnál 15w 40es 4t motorolajat raktak 7000 km-t mentem vele, nemvolt rá panaszom nem csúszott sose a kuplung!
Háát igazából észrevehetőnek kellene lenni ha nyit a power.Ha te semmit nem érzel akkor valami tényleg nincs rendben.Nemtom hányas évjáratú a géped.Ha az enyémet vesszük példának akkor először a power motorját nézd meg h az működik e mert az mozgatja ugye az egészet.Ha az működik akkor már lent vannak a bajok.Ott pedig legegyszerűbb ha leveszed a power háznak a tetejét és belenézel.Vagy csak kintről tekergeted a tengelyt amin rajta vannak a szelepek,csakhogy mozog e egyáltalán.De ahhoz nagyon be kell neki savanyodni hogy ne mozogjon,szal szerintem a motort ellenőrizd ha egy típusról beszélünk.
Hogy lehet ellenörizni hogy működik e a power szelep? Összel vettem egy leharcolt rg50/125 öst s nagyon gyenge volt ,tavasszal szintén eggyet alaktrésznek ,azon frissen furt dugo henger volt, most jó idö van igy átraktam a henger dugot s bejárattam.
olyan 5-6000 rpm ig szépen húz de feljebb nem érzem hogy jó lenne, volt régebben egy szinte széria mocim (sajna megfujták) igy van mihez viszonyitanom....
Ugyan itt keresnék km spirált
cserében van szinte egy komplett gépem ha abbol kell esetleg valami....
Nekem is ilyen volt amikor összeraktam mert szét volt húzva a blokk és beindítottam üresbe szépen ment behúzta a kuplungot és 1 es be raka és már forgott a kerék! Betekertem a csavart teljesen akkor is ugyon ez! Szétszetem a kuplungomat teljesen semmit nem találtam benne ami szerintem rossz lenne. Összeraktam beraktam 1-es be behúztam a kuplungot és szépen elkeztem forgatni a hátso kereket és tökéetesen müküdött minden!
Nem tom mi volt a baja de azota jo! Rem hogy tudtam segítení.
Széles utat és jo motorozást!
Valaki leírná, hogy hogyan tudom az rg125-ös kuplungját beállítani, mert bárhova állítom belököm 1-esbe és megy a motor. Ha totál betekerem a csavart akkor is, de nagyobb gázadásnál elpörgeti a kuplungot. Nem értem én ezt... :S Másik motornál simán beállítom a kuplungot, de ennél sehogy sem akar sikerülni. Lamellák gyáriak, alig kopottak, nincsenek megégve. Olaj 15W40, nincs 5km-e a motorban.
Keresek 125-ös RG-be:
burkolathoz távtartó elemeket
spirálokat (km óra, ford.számmérő)
kipufogódob
helyzetjelző foglalat(első lámpába)
valaki tudna segíteni?
Ha rárakjuk az oldal deknit akkor állati nagy kopogás jön a kuplung felől.
Ha nincs rajta akkor halkabb, de ha le van véve a kuplungja, és a tengely forog akkor semmi zaj nincs...
Szerelő azt mondta hogy főtengely csapágy lesz mert nagy 8as van abban a tengelyben ami hajtja a kuplungot
VALAMI NAGY RG SZAKÉRTŐ SEGÍTHETNE!
Blokkfelek (jó állapotú tömítőfelület, festés szép, adom hozzá a fordulatszámmérő kimenetet is) 3000Ft/pár
Váltó (5. sebesség sérült de cserélhető, a többi kifogástalan, léptetővillákat adom és a váltódobot is): 3000Ft
Olajpumpa (gyári csövekkel, fogaskerékkel): 3000Ft
Főtengely (hajtókar, menetek, csapágy részek kitűnőek, alsó görgő és hézagoló cserés) 1500Ft
Kipufogó (új festés, 1-2 horpadás) 4000Ft
Gyújtás (trafóval együtt) 16000Ft
Posta megoldható. Ha sokallod az árat, akkor is írj, meg tudunk egyezni!
valaki tudna nekem küldeni egy kapcsolási rajzot rg 80-hoz?
előre is köszi!
93-as 125-ös Rg-hez keresnék első fékbetétet,valaki tudna ajánlani üzletet, ahol olcsón hozzájutok?:) előre is kösz
Rg 125 gamma hengerhez főtengelyhez kellenének adatok kipufogótervezéshez. (palástrajz is kellene, vagy komplett kipufogó terv) Ha valaki tudna segíteni eben megköszönném!
Ha valakinek kell rg 250 gammához cucc, vagy ami kompatibilis a kisebbekhez, az szóljon!
-blokk,rezó,km/h spirál,fesszab,gyujt kapcs,sárvédő,hátsó féknyereg,kuplung kar már nincsenek meg!
a többi cucc megvan ha valakinek kell vmi irjon!