Nem tudom ki hogy van a bemelegítéssel, de én általában kimegyek berúgom hagyom melegedni szívatón aztán ha már leáll kimegyek szívató vissza és indulok utamra. Az utca végéig 2ben kigurulok magas fordulat kihagyásával és a főúton már húzom neki. Így a henger is meleg már és a motorolaj is megfordult párszor Na mindegy ezzel csak annyit akartam mondani, hogy ha hidegen kicsit zörög és melegen tágul annyit, hogy fasza lesz a hideg üzemnél annyira nem számít mert többet jár az ember melegen. Nem tudom a te Suzukidba például van-e termosztát de az enyémbe gyárilag van rohadt gyorsan fel is melegszik Szóval
Nem hülyeség sokat gyártani Hát újonnan az utángyártott 30.000 az eredeti pedig 60.000 Legalábbis eztmondták...
De az acél sem tökéletes ugyanis másképpen tágul mint az alu, így hidegen kicsit zörög benne, de melegen fasza:D Most 155-öt megy a gép és 13000Km-rel ezelőtt lett benne dugó cserélve ami azért nemrossz
Hali!
Látom hogy a power szelepről van szó!Én nemrégiben érdeklődtem meg hogy mennyi lenne ha megrendelem.Megkérdezték tőlem hogy biztos hallani akarom e.Aztán leültettek és közölték hogy darabja 45.000.Azóta gyógyszereken élek!
A kíváncsiskodásért is, de mennyibe kerülne a powerszelep újonnan az RG-d be? Csak, hogy írtad "húzós összeget" Amúgy amióta a fórumon vagyok mindig ezzel a powerszeleppel "szenvedtek" úgymond Szerintem ha beválik neked ez az acélból csinált kezd el sorozatgyártani és keresd magad szarrá
Hát gyerekek nekem nemvolt kedvem a powerszelepre olyan húzós összeget kiadni így csináltam itthon először poha alumíniumból az eltört ugyan úgy mint a gyári..., azután kemény aluból azis eltört..., most acélból van faszán kicsiszolva előbb roggan fel a blokk mint hogy ez eltörjön
Neked is igazad van több dologban. Sajnos az emberek teszik ezt az új motorokkal és autókkal. Ha van egy teszt mindig azt hallom, hogy kevés a lóerő nem húz jól magas fordulaton, DE mi hétköznapi emberek hagyományos használatra szeretnénk venni autót és motort. Legalábbis mi 1000-2500 fordulaton szoktuk használni általában a kocsikat (benzinest) és néha előzésnél van csak kihúzatva, visszaváltva. Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy többet érnének a gyártók, ha alulra raknának nyomatékot nem pedig fölülre.
Tudod,nekem soha nem volt új sem autóban,sem motorban,de egyre jobban nem is vágyom már rájuk. Szép dolog amit ide leírtál,való igaz,egyre nagyobb km. teljesítmény megy bele egyre kevesebb idő alatt mindenbe,de élettartamra egyre rövidebbek lesznek,hasonlóan,mint egy üzemórás motor.A legnagyobb gond pedig az,hogy lassan már csak komplett egységeket,modulokat tudsz cserélni, márkaszervízben,méregdrágán.
Most ha kötekedni szeretnék egy használt autó vagy motor is veszít értékéből egyfolytában, csak nem olyan mértékben! Amúgy nem érdekel az értékvesztése mert a sárga swift már 11éve nálunk van és semmi plusz költség nem volt rajta még a kipufogó is gyári rajta és most jár 120.000km a kocsi. Az új swift 2008 óta van nálunk és 25000km ment bele gond nélkül. A Ford Transit 2006 óta van nálunk és 210.000km van benne ez alatt csak a klíma hűtőcsöve ment szét és 2db o-gyűrű. Ezek mind újonnan vettük ennyi probléma volt velük. Ennyi év alatt ezen autók helyett használt és teherszállító autóra, mennyit költhettünk volna és ezt mind levonhatod az értékvesztésből. Ráadásul számomra az is nagyon fontos hogy azzal a tudattal ülök be ezekbe kivéve a Ford az már sokat ment tényleg, hogy elvisz A pontból B pontba anélkül, hogy lerobbanna vagy valami "kukacossága" előjönne.
RDjunior!
bocs, hogy beleszólok...
az új autónál nincsenek "felesleges kiadások", csak észrevétlenül évi több százezer forint értékvesztés... szerintem...
Ezzel én is tisztába vagyok, nekünk egy Opel Astra F volt 1.7TD és mindig csak költöttünk rá amíg be nem cseréltük egy limitált új Swiftre. Azóta megszűnt a fölösleges kiadás úgymond. Ennél a Suzukinál is fennállhat az a veszély, hogy egy után-gyártott alkatrész minősége nem éri el a megfelelő színvonalat ráadásul az ára is horribilis. Ez minden típusnál igaz lehet, legalábbis szerintem A Simsonhoz vettem egy szívatókarkonzolt és amikor össze akartam rakni még a furatok sem jó helyen voltak az alumíniumban (mofaker). Szóval nem mindig jó az új után-gyártott alkatrész, DE nagyon kevés ember teheti meg a gyári alkatrészek beszerezését a gyártótól
Sajna ez nem ilyen egyértelmű. Az autómon már több dolgot cseréltem,mint amennyit nem,ehhez képest ma is alkatrészt rendeltem hozzá. És most már tudom,hogy sose lesz vége,csak ha eladom. Ezzel isten ments hogy elvegyem a kedved a motorodtól,csak tudd nem minden fekete,vagy fehér
Én speciel ilyet nem találtam Még mindig itt van a másik első fényszóró lámpám aminek semmi baja csak hiányos meg hangyányit sérült Inkább vettem egy komplett első fényszórót és azt építettem be a motorba.
Egy próbát megér én is elmentem, de sajnos nem tudtak adni mondván ilyen méretet nem szoktak tárolni, de még beszerezni sem tudnak. DE mondom ahány bolt annyiféle beszerzési lehetőség. Lehet bemész és kapsz is ez sincs kizárva, annyit ne felejts el, hogy olajálló legyen kőkeményen
1.Türelem
2.Megértés
3.Rengeteg foglalkozás
Ez a 3om alapszabály egy 15-20-25... éves motornál. Én is rájöttem arra, hogyha nem adom veszem, adom veszem a motorokat hanem 1et megtartok és megcsinálom, akkor nem lesz több ilyen, hogy ez vagy az befosik rajta hiszen mindenét átnéztem felújítottam megcsináltam stb.
Ma mentem a motorral, fasza volt.
Hazajövök, egy idő után menni akartam vele, és füstöl mint az állat, sokat kap, folyik a benzin a túlfolyón... SZAR
Ha vennék 1 új motort az 1 hét múlva nem lenne jó....
Passzolom a kérdést. Nem tudom a méretét sem sajnos Amikor beszéltem Monoron a boltossal mondta, hogy ha tud is szerezni hozzá felújítókészletet akkor is valószínűleg 9000FT. Ami sok, nagyon sok. Szóval beszéltem ismerősökkel hátha tud valaki komplett felső fékmunkahengert esetleg. Később Peti mondta, hogy van neki egy Malaguti felső fékmunkahengere teljesen csocsi állapotban 6000FT-ért. El is hoztam tőle és tökéletesen működik vele az első fékem. Ebből viszont az látszik, hogy nem mindig a felújítás az olcsóbb, mert ennél az esetnél nekem legalábbis megérte megvenni a komplett felső fékmunkahengert. Nem?
De az acél sem tökéletes ugyanis másképpen tágul mint az alu, így hidegen kicsit zörög benne, de melegen fasza:D Most 155-öt megy a gép és 13000Km-rel ezelőtt lett benne dugó cserélve ami azért nemrossz
Látom hogy a power szelepről van szó!Én nemrégiben érdeklődtem meg hogy mennyi lenne ha megrendelem.Megkérdezték tőlem hogy biztos hallani akarom e.Aztán leültettek és közölték hogy darabja 45.000.Azóta gyógyszereken élek!
Ja és minden eladó a mociból! Minden idom megvan még!
bocs, hogy beleszólok...
az új autónál nincsenek "felesleges kiadások", csak észrevétlenül évi több százezer forint értékvesztés... szerintem...
2.Megértés
3.Rengeteg foglalkozás
Ez a 3om alapszabály egy 15-20-25... éves motornál. Én is rájöttem arra, hogyha nem adom veszem, adom veszem a motorokat hanem 1et megtartok és megcsinálom, akkor nem lesz több ilyen, hogy ez vagy az befosik rajta hiszen mindenét átnéztem felújítottam megcsináltam stb.
lehet hogy érdekelne a plexi milyen állapotba van?
esetleg képet tudsz küldeni?
Hazajövök, egy idő után menni akartam vele, és füstöl mint az állat, sokat kap, folyik a benzin a túlfolyón... SZAR
Ha vennék 1 új motort az 1 hét múlva nem lenne jó....