Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szét szedtük és az egyik szelep le van szakadva,ha valakinek van
eladó jelezze.
Köszi az infót.
Még egy kérdés (Lehet , hogy hülye kérdés) annak a csőnek szabadon kell lógni vagy valahova ráhúzva lennie?
Szted ha egy szaros kis szimering ennyi akkor egy komplett kuplung mennyibe kerülhet? nem azért de amúgy nem több 10-15 ezernél használtan, nehogymár 50 ezreket kidobjak egy ilyen hülyeségért, akkor inkébb várok
helló! ha valaki tudja a régebbi ripusu 125-ös rg főtengely szimering méretét légyszi irja le nagyon fontos és sürgős lenne.
üdv.
Speedfan! Te azért a körmömnyi kis szarért adtál tizennégy rongyot? Mármint a tengely miniatűr szimeringére gondolok. Mert ha így állsz, akkor mit gagyizol itt használt kuplunggal. Vegyél egy újat.
Kivan kopva

Nekem a 125-ös rx-hez 14eFt volt egy rohadt powerszelepszimering mást nem is lehetett belefaragni
Sziasztok!
Segítséget kérnék power ügyben.
A Fiam 125-ös rg-je azt műveli, hogy a power-szelep házából
kijövő csövön eregeti a kipufogógázt és hangot is.
Szerintetek ez mitől van?
Czetka sem rosz énis metem sokan vele

Ezzel a tsr-el sem jártam amúgy jobban. Épp olyan kevés hozzá az alkatrész mint az rg-hez.
Ha valakit érdekel az összeszerelés ma még vettem 4új csavart hozzá kemény 20forintért
Én sokáig Czetkáztam, azoknál is úgy volt,hogy a 175-ösnek a bele volt a250-esben is, ez értendő a kuplungra is,pedig ha valami, azok aztán nagyon nem hasonlítottak egymásra. (legalábbis kívülről) A régi 250-es és 350-es Jawanak is egyforma váltója és kuplungja volt, pedig itt már az egyik kéthengeres volt .
Amúgy énis úgyvagyok vele, hogy próbálom megcsinálni, egyben mégis többet ér
Ez a tsr nem rosz ötlet, körbe kérdezgetek ott is hátha lesz vlami.

Igazából nem tudom, hogy a 125-ös jó-e bele, de elvileg néztem ugyanaz a blokkja!
Na már ideje volt valamit mutatni ebből a jószágból.Ha nem ez az átkozott pénz határozná meg az életünket,érdemes volna szépen felújítani,(utána nem kiütni) jegelni egy jó ideig és akkor komoly ára lehetne,nem egy marék mákért menne el. Mert azért ha nem is egyike a legendás nagytesóknak,azért kurva ritka darab. Azt amúgy tudod,hogy TSR200 blokk van benne? Szerintem ezen a szálon is keresgélhetsz. (ha mégsem TSR, ne kövezzen meg érte senki,csak következtetés volt)
Na vlami ilyesmi akar lenni ez a szörnyeteg rg 200

Blokk nincs benne
Ezzel a hozzászólással szeretném bemutatni két lábtartó életét. Elsőnek visszahajlítgattam a gyári állapotba. Második lépésként rozsdátlanítottam. Harmadik lépésben lepucoltam zsír és koszmentesre. Negyedik lépésként lealapoztam. Ötödik lépésként lefújtam metál-ezüst festékkel. Hatodik lépésként lelakoztam. Hetedik lépésként összeszereltem. A nyolcadik lépés a végtermék
Sziasztok srácok!

Suzuki RG 80-ba kellene 6-os váltó minél hamarabb. ( 2 tengely fogaskerekekkel)
Hali srácok!
Nos elsősorban 1 valaminek örülök a mai napon.....visszakaptam a powerem aminek viszont nem örülök hogy .... a gyűrűje nélkül
most most várom rgwzoli powerjét aztán ha lesz vele gyűrűm esztergálok egyet ... ejjj ejjj egyre jobban úgyérzem hogy ez 1 húzós szezon lesz
Széleset és olcsót
Elkezdtem csinálgatni a motorom. Fényezni a vázát és kisebb alkatrészeit. Először az apróságokkal foglalkoztam így azokat tudom nektek megmutatni. Kedden megyek EKG-ra a kórházat megúsztam így hétvégén annak hódoltam amit szeretek csinálni a motoromat építettem
Ha valakit érdekel RGV 250 dugó -RG125-be és APRILIA RS 250-be is ez megy-, 800 mérföld van benne....
mail: suzuki.rgv@vipmail.hu
rg 125 kuplungod van?
Rg 125 kuplungkosárért adnák egy protektoringet

Akinek van jelezze!
helló. régebbi tipusu rg125-ösnek a fötengelycsapágy és főtengelyszimering méretét nem tudja valaki?
kösz
üdv.
Igen ez gyári 200-as!
Ez gyári 200-as? Mert egy jó ideje RG meg RGV megszállott vagyok,de amíg a tiéddel nem találkoztam, addig nem is hallottam ilyenről. Használtautón láttam egyet,de szerintem az a tiéd lehetett.
én 2x mentem vele akkor mikor még ment :D

most az enyém de én elakarom addni, de inkább egyben működőképesen akarom.

Azt tudom h az én af1 125-ömnél jóval gyorsabb és erősebb volt.
Nagyon nyomatékos, és semmivel nem eszik többet