Egy biztos ez a két kábel a lényeg; szóval ha leszeded az aksiról akkor menet közben nem lesz semmid állóhelyben meg a lámpáid épp, hogy világítanak. Nem tudom, hogy van kötözködve a motorod kábelei, de az aksihoz feltétlen juttasd el, ha lehet biztosítékon át mint gyárilag. Ellenőrizd a biztosítékot is nehogy az legyen kidurranva.
Nagyon szép lett. Viszont volna egy kérdésem feléd. Rákötöttem az akkumulátort a motorra, és az akkumulátorra egy multimétert, hogy lássam mekkora a feszültség. Ha a kulcsot rákapcsolom a P-re, (parkoló lámpa) akkor nem történik semmi, nem világít elöl a lámpa, se hátul, viszont ha rugdosom a motort akkor a feszültség 12,90V-ról leesik 10-9V-ra. Ha megy a motor akkor a lámpa továbbra is halványan világít, akkumulátort nem töltődik, duda nem szól, indexek sem működnek. Mi lehet a baj? Minden kábel jó helyre van kötve, nincs megszakadva sehol sem.
Kész a hátsó lengővilla ezt is megértem végre Most már csak lakkoznom kell és véglegesen lóghat a kész alkatrészeknél Aki jobban megfigyeli az láthatja, hogy a láncvédőtakarót és a felfogatását eltüntettem, szerintem rontja a motor kinézetét és egy jól megkent lánc sem veri szét a motor fényezését
Hali!
Ha jó a 125-ösre is akkor sztem érdekelne.Csak nem tom hogy tényleg miben különbözik.Ilyenre gondolok hogy pl hengerfej.....Mert nekem csak simán a henger kellene,és a dugattyú talán.
Ez 92 v 93-as nemtom pontosan, és ez is gamma.
Elvileg passzól rá.. a blokkja is hasonló mint a 125-ösé. Csak a hengere gyári tuninghenger. Mert ez már az
Hali!
Henger jó lenne az én 93-as gammámra?Mert ilyen 200-as gépet még nem láttam és nemtom miújság van ilyen téren,meg hogy vannak e különbségek a kialakítások között.
Átalakításra adnám fejem :) Hasonlóra szeretném :)
Pazzaz kormány, univerzális fejidom, kis tükrök. pl..
Keresek olcsón polisport fejidomot max 5000ért.
Ha nincs olcsón akkor majd kitalálok valamit :)
Sajna a kuplung nemstimmel, rámegy a csapra, fogaskerékre is minden, csak a mélysége kevés, meg a mechanikája tökre nem ez. Eléggé eltérő ettől a verziotól. Nemtudom milesz, talán gányolok rá vlamit aluminium hegesztővel, vár az egy nagy szar lesz
A piros motor egy szétgányolt hányadék volt mikor megvettem és a 130e ft-os vételár többszörösét költöttem már rá három év alatt. De legalább ezt is ismerem már kívülről. Nem utolsósorban meg ez volt az első olyan motorom,ami 2 kiló fölött ment. (215 pontosabban)
Na igen, egy komplett idomozás nem kispénz, nemtudtam, hogy ez gyárilag nem teljes idomos bár így sem nézki rosszul.
A felújításról meg annyit, hogy ezeket a gépeket amúgy is folyamatosan újítani kell Ha per pillanat jó akkor is párezer kilóméter, és valami vacakol benne. Persze ez használattól is függő
http://www.sportmotor.hu/motor...
Egyben olcsóbb!
http://www.expressz.hu/auto/ja...
Ha valami folytán mégsem viszik el akkor egyeztethetünk
Ha jó a 125-ösre is akkor sztem érdekelne.Csak nem tom hogy tényleg miben különbözik.Ilyenre gondolok hogy pl hengerfej.....Mert nekem csak simán a henger kellene,és a dugattyú talán.
Elvileg passzól rá.. a blokkja is hasonló mint a 125-ösé. Csak a hengere gyári tuninghenger. Mert ez már az
Henger jó lenne az én 93-as gammámra?Mert ilyen 200-as gépet még nem láttam és nemtom miújság van ilyen téren,meg hogy vannak e különbségek a kialakítások között.
Hasonlóra szeretném :)
Pazzaz kormány, univerzális fejidom, kis tükrök. pl..
Keresek olcsón polisport fejidomot max 5000ért.
Ha nincs olcsón akkor majd kitalálok valamit :)
Akár 125-ösbe is jó.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ha valakit érdekel rg 200 alkatrész. Nálam talál
Sajna a kuplung nemstimmel, rámegy a csapra, fogaskerékre is minden, csak a mélysége kevés, meg a mechanikája tökre nem ez. Eléggé eltérő ettől a verziotól. Nemtudom milesz, talán gányolok rá vlamit aluminium hegesztővel, vár az egy nagy szar lesz
A felújításról meg annyit, hogy ezeket a gépeket amúgy is folyamatosan újítani kell Ha per pillanat jó akkor is párezer kilóméter, és valami vacakol benne. Persze ez használattól is függő