De, de az Gamma! Olyan nem létezik hogy"Suzuki Rg 125 R". Szerintem amit Te R-nek nézel az a Görög ábécé nagy Gammája.
És az nem fogaskerék, az lánckerék és a gyári fogszáma 16. És szerintem ne variálgasd.
Köszi a válaszod!De az ábrákból a kérdésemre nem derült ki a válasz!A kuplungom nincs szétszerelve,nemis akarom addig amig meg nem tudom hogy a kuplungkosáron miértnincs fixen rögzítve a nagy fogaskerék amit a főtengely hajt! Tehát egykicsit elfordul,vagy azért mert kiszopósodott valami,(akkor nemuszom meg szétszerelés nélkül,)vagy mert gyárilag ilyen,más motoron nem találkoztam ilyen jelenséggel!
Szia. A profilomba, ha bemész és ott a fotógalériákba egyedülállóként találsz RG 80-hoz rengeteg robbantott ábrát ami segít a szerelésben Jó bogarászást, Dani.
Hello!
Segítséget kérnék! 94'-es Suzuki RG 125 R-hez (nem gamma) első fogaskerék gyárilag 15 vagy 16 fokos?
Most 16 fokos van benne. Ha 15öst rakok miben változik?
Kössz
Siasztok!Rg 80 nál a kuplungkosár fogaskerékrésze nincs fixen rögzitve a kosárhoz?Ez gyárilag ilyen? Amúgy semmi gondom a blokkal,teljesen gyári a denit én vettem le először,csak a sok állás miatt összeragadt a kupplungja ezért szedtem le a fedelet és feltünt ez a jelenség!
Üdv.
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy most vettünk egy 44es hátsó lánckereket az RG80ra.
Eddig 60at ment végre... Most 70et...
Meg sokat forog hatodikban, meg nagyon hamar el kell váltani.
Rövid lenne a váltóáttétel?
A DT-m sokkal jobban ment
Ha érdekel az enyém nem sokára eladó lesz(sajnos, autó miatt). Most télen teljesen rendbe lett szedve. Az adatlapomon van róla egy kép. Ha érdekel akkor írj
Igazából azért nem nézem a fogyasztást mert ha hosszabb távra megyek ott a kocsi... és azért Pécsig lemenni kényelmesebb autóval mint az RG-vel A motor híres a kényelmetlen üléspozíciójáról sajnos
mail: suzuki.rgv@vipmail.hu