Fogyasztást sosem néztem de olyan 4-5L körül lehet, nem tagadom néha kiforgattam én is ezért ennyi. Kis fúvókával meg ha a tűt is lejjebb helyezném a karbiban lehetne csökkenteni ezt, de én úgy vagyok vele, hogy ez sem sok. Ha az olajat és a benzint nézem a mostani áron akkor 1000km-re fizetek 19505FT-ot!
Az én 79ccm RG-m végsebessége 120km/h volt! Ebben is egyetlen ahogy beszéltem a többi tulajjal Körülbelül úgy megy mint ahogyan az MZ-m ment. Végül is 9.9LE a gyári adat de kipufolytás nélkül meg pici tuningal már 12LE is lehet vagy 13LE. Én nem látom értelmét tuningolni mert ez a teljesítmény is nagyon jó egy ilyen köbcentis motortól. Arról nem beszélve, hogy az enyém kis fordulaton is nyomatékos! Ez nagyon sokat jelent, mert így nem kell szétpörgetni mint például egy RS-t!
Hát már a 200.000FT átléptem! Olyan 300.000FT körül lesz a vége, de szerintem a legszebb RG80 lesz Magyarországon! Nem tudok még egy RG80-ról amibe ennyi pénzt, időt és munkát öltek volna Sőt olyan RG-ről sem tudok ami airbrush fényezésű lenne, mert az enyém olyan lesz már megvannak a rajzok is a fényezőtől, hogy csinálja meg
Tömören ami még kell nekem hogy kész legyen: Mátétól a hátsó felni 10000FT, aztán Kelomotorból SPY riasztó 9900FT, Suzuki tankpad 3690FT, Suzuki kulcstartó 890FT, Digitális óra 2990FT, Progrip PG724 markolat 2790FT, WL-12 index pár 3490FT és WL-13 indexpár 3590FT ez így együtt csak 38000FTba és még ott vannak a felni porfestésének ára ami 10000FT körül lesz és még a fényezés ami egy nagy kérdés a gumis 1000FT-ba felszenvedi meg leszenvedi nekem a gumikat...
Szóval még nem most lesz kész mert van egy két dolog ami kelleni fog a motorhoz. Szerintem nyár környékén lesz kész, ahogy mondtam is régen
Kevés az RG tulaj, és van egy két tulaj (ismerős) aki csak azért tartja mert olcsón meg lehetett kapni Egyszóval kevesen vagyunk, mindenki elfoglalt aztán ritkán járnak fel Általában csak ha kérdeznek valamit akkor van élet ezen a Fórumon...
Nagy a pangás erre mostanában Itt van pár kép azokról az alkatrészekről és cuccokról amihez már nem kell nyúlnom tehát 100% patentok és csak fel kell rakni őket majd a mocira
Majki megkérdezheted mennyire nem vagyok korrekt Mátétól Ötezer forintot elrakhattam volna zsebre, még is korrekt módon átutaltam pedig a posta hibázott most! Amúgy ha más nem tudná ki ez a Majki egy nagy szarházi aki átbaszott 8ezer forinttal és baszik jelentkezni lassan fél éve...
Szóval ha bárki rendel tőlem valamit Máté elmondja, hogy csomaglom a cuccokat és hogy korrekt vagyok, vagy korrekt...
Szia!
MSN-en ha járnál létszíves okvetlenül írj rám, ha fent látsz mert beszélnem kell veled, csak nem köz téma Előre is köszi Amúgy semmi rossz csak kisebb kavarodás van és értetlenség
Szia, Daniii
helló
lenne egy olyan bajom az rg-vel hogy ha eléri a 6000-re fordulatot elkezd dadogni olyan 8000-res fordulatig. előtte utánna jól megy nincs gond csak ez a két fordulatszám között. Főleg akkor csinálja ha sokáig nempörgetem 6000fölé.
és lenne mégegykérdésem a power 9000-nél nyit meik bowdenen kéne állitani hogy előbb nyisson?
olyan 7000fordulat körül lenne a jó ha nyitna.000
Nem kukacoskodásból, de ha a motor össze-vissza van vezetékelve és már elküldtem a gyári kapcsolási rajzot, miért nem lehet megcsinálni a szerint? Szerintem nem kell hozzá nagy tudomány és csak egy forrasztó páka, ón és pár saru kell. Ha nagyon nagyon igényesek akarunk lenni zsugorcsövek a végén a jó szigetelés végett. Ez egy délután alatt letudható dolog, ha az ember tud jól kábelt forrasztani és ezt nem nehéz megtanulni elsajátítani. A végén 100%, hogy jól működne a rendszered.
És egyébként ezek az RG-k teljesítményben kb mit tudnak?:)
Szóval még nem most lesz kész mert van egy két dolog ami kelleni fog a motorhoz. Szerintem nyár környékén lesz kész, ahogy mondtam is régen
Eladó az rg-m!
Akinek kell szóljon
Valakinek van-e 80-as RG-hez henger palástrajza, vagy esetleg tuning kipufogó terve?
Szóval ha bárki rendel tőlem valamit Máté elmondja, hogy csomaglom a cuccokat és hogy korrekt vagyok, vagy korrekt...
MSN-en ha járnál létszíves okvetlenül írj rám, ha fent látsz mert beszélnem kell veled, csak nem köz téma Előre is köszi Amúgy semmi rossz csak kisebb kavarodás van és értetlenség
Szia, Daniii
Akkor neked már az újjabbik fajtád van?Abba nem tudok okos lenni! Nekem 1988 as van ,és az totál elekttronikus poweres!
Szia
1992-es
Sziasztok
lenne egy olyan bajom az rg-vel hogy ha eléri a 6000-re fordulatot elkezd dadogni olyan 8000-res fordulatig. előtte utánna jól megy nincs gond csak ez a két fordulatszám között. Főleg akkor csinálja ha sokáig nempörgetem 6000fölé.
és lenne mégegykérdésem a power 9000-nél nyit meik bowdenen kéne állitani hogy előbb nyisson?
olyan 7000fordulat körül lenne a jó ha nyitna.000
Rg 125 kuplung kosarat keresek!
Ha vlakinek van írjon legyen szíves!
Üdv