Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom tudsz segiteni ha akarsz!igy kell segiteni nem pedig kritikával.Nem mindenki ért a motorokhoz, gondolom azért van ez a fórum :)
bocs az előzőek közül az 1. véletlen XD
ezt akartam helyette haha
szia vinbali hát egyrészt azért adom el mert kikötöttem a külön olajzást nemsokkal azután miután elhoztam tőled mert nagyon ette az olajat meg füstölt visszafogta a teljesítményt meg végülis a gyertyádat is a sok olaj nyírta ki kipróbáltam bele a Stihlt azt nem lowe olta aztán a Dinamic 2 t bevált dehát az meg nem olcsó és 500km/liter kicsit sok volt igy aztán kibasztam azt kapja az 1:40 es keveréket és magas fordulaton is kiválóan elég neki a kenés Balu te ezeket vágod meik szimering szarakodhat ha lassan eszi a blokkból az olajat de csak 7 deciig ott beáll utánna már nem mert főtengely nemlehet akkor megzabálná az összeset tavaszra majd küldök képet szétkaptam lefényeztetem az idomokat 2009 kilences fekete arany metál az új Swifteknek van feketében ilyen árnyalata új gumik akksi hátsó fékbetétek km/h spirál csini indexek lefóliáztatom a plexit meg a ragasztott tükröt kicserélem kap egy saválló fojtatlan dobot a rezócsövet befujtam hőálló ezüstel a plexit beakarom fóliázni carbon fóliával nem tod véletlen hol lehet normális áron rendelni aztán egy krómozott rendszámtábla keret egy faxa új hátsóüléshuzat telósimeringek + új olaj a tellába rendeltem decals shoptól faxa matricákat közbe beszart az önindító megtekercseltettem kéne rá egy faxa légszűrő is mert ez az ülőszivacs valljuk be nem a legjobb amit beletettél vmi faxa szelepsapkákat akarok még rá meg pár apróságot lefujatni meg fékolajcsere ahogy a buxa engedi eddig 95000 nél tartok a télen de sztem még egy 50000 rá megy majd a nyáron meg kap egy 3 gyűrüs proxot mert megyeget még ezzel de kifujnak már egy kicsit a gyűrűk ha meg gyűrű akkor már dugattyú is szal ha kijön a jóidő akkor küldök képet na csáó és üdvözlök minden motoros sportársat láttam bocsi nemtudom a nevedet srác aki érdeklődött a szivattyú után megvan még nemtom neked mit és meg hogyha komolyan érdekel vegyél fel msnre vagy hívj fel
kamaz2008@citromail.hu
+36/30-553-26-98
beírtam a gugliba, hogy mikuni vm20 manual, és mi jött ki AZ ELSŐ HELYEN?
http://www.mikuni.com/pdf/vmma...

:)
Tudsz nekem eladó tűszelepet ebbe a karbibe? Valamelyik nap szétszedtem és nincs a kis tálban ahova tettem. :S
Mikuni CORP.
Made in Japan
G1 Z1
VM20
46A 10
Ezek vannak össze vissza irkálva a karburátoron. Én nem vagyok egy nagy google kereső próbáltam úgy nézni ahogy írtad, de én nem találtam semmit. Ha tennél annyi szívességet a fórumozóknak lesd már meg, ahogy látszik te eléggé benne vagy ezekben.
najó, a sportmotor monnyon le, én meg béna vagyok aaszámtekhez:)
gugli: mikuni carburetor
hopssz:)
www.sudco.com/mikuni.html+miku..." target="_blank">mikuni karbik
további szájkarate helyett:
www.sudco.com/mikuni.html+miku..." title="http://209.85.135.132/search?q=cache:HTVSfOg5uXMJ:www.sudco.com/mikuni.html+miku..." target="_blank">http://209.85.135.132/search?q...

ez a mikuni caarburetor kifejezésre az alső oldalon a harmadik találat, itt elég sok info van.
kellet is hozzá vagy 10 másodperc munka..
mint mondtam, a fél vagy téves infó (amit te adtál) még ha jóindulatból születik is, károsabb, mint a semmi.

Be lehet sértődni, de te sületlenséget javasoltál szegénynek, én meg, hogy nézzen utána, mert fontos.
nem kritizálok, és segítettem, keress rá a karbira, az ufószint pontos beállítása még egy simsonál is fontos
kritizálni azt tudsz, segiteni meg nem? szerintem már az is eredmény lenne ha a benyafolyását megtudná szüntetni.inkább maradtál volna csöndbe.
én sem okoskodok, és nem dobok fel semmit.
A fél, vagy téves információ rosszabb mint a semmilyen.
ott ül a gép előtt, keressen.
rendszerint vagy a motoré, vagy a karbié elérhető.
Légyszives dobj fel neki egy szervizmanualt mert nekem nincs.ha lett volna akkor a pontos adatot leirom.de mivel nem tudom csak azt hogy az enyém igy van beállitva és müködik.ha kicsit vissza olvasol ott leirtam neki hogy nem vagyok biztos a pontos benyaszinbe. segiteni probálok neki és nem okoskodni.
Suzuki rg 125 komplet kuplungkosár érdekelne!

speedfan@citromail.hu
a benzinszintnk nem" félés háromnegyed közöt kell lenni" hsnem a karbinak megfelelően fél miliméternél PONTOSABBRA illik beállítani.

ha nemtudod mennyi az annyi, keress a karbihoz szervízmanuált
A karburátor alját ha leveszed akkor abban kell a benyaszintnek a feléig vagy a háromnegyedéig lenni.
És az mit jelent hogy fél és háromnegyed között kell lennie?
Szia! nem biztos hogy a tüszelep a hiba.ha lukas az uszód amiatt is folyhat a benya,mivel az uszód megtelik benyával és akkor már nem tudja ellátni a feladatát.vagy tul magas az üzemanyag szinted a karbiba amiatt is folyhat ha eléri a szint a tulfolyót.ugy tudom fél és háromnegyed között kell lenni a szintnek de ebben nem vagyok biztos.ha tüszelepet cserélsz ugy tudom hogy a fészkét is szokták cserélni amibe beleül a tüszelep mert az is kopik, és ha az van kikopva akkor nem tud rendesen zárni az uj tüszeleppel se.
remélem tudtam segiteni.
Most cseréltünk egy másik karburátorból tűszelepet, és még mindig csepeg a benzin, vagy nem is az lenne a baja?
A túlfolyó csövön folyik.....
A mai napnak, nagyon örülök, kiderült, hogy nem 1 helyen lyukas a tankom, hanem 15 helyen. Vihetem hegesztetni.... A másik dolog meg az, hogy leszedtem a hengert, és látom, hogy a dugattyű át van égve, azaz,az alsó gyűrű alatti részig tiszta fekete a dugattyú. Levettem a gyűrűt, beletettem a hengerbe, és tökéletes a hézag közte, dugót is megmértem, nincs még szanaszét kopva. Lehet, hogy csak kicsit sokat kapott a recege, vagy tényleg furatni kéne?

Esetleg, van valakinek eladó tankja hibátlan belsővel?
Nincs, és nem is lehet beleszerelni.
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne!
Van-e az rg 80-ban öninditó. Mert sok utánnajárás után sem derítettem ki. A régi tulaj állítja hogy van.
Üdv Mindenkinek
Tessék, egy Suzuki Carna F-3-ról szedtem le.