hello! nekem az 50 esemen sárgarézzel forrasztották be, azon a helyen hiányzik a festés... :( a tanknak a jobb alsó csücskének pont a sarka :D elfolyt 5 liter benyám :( este mikor letettem, semmi baja nem volt, délutánra, mikor kimentem, akkor éreztem meg a motor körüli iszonyatosan tömény benzinszagot :) elsőre kellemesen éritett a finom benzin illat, aztán gyanut fogtam, a tócsa láttán... :(
Elvileg motor tankot nem lehet hegeszteni,hanem cserélni kell.De sztem ha valami ezzel foglalkozó emberkéhez elviszed akkor ő meg tudja mondani.Én sem tudtam a régi gépen hogy mivel lehet megoldani az ilyen problémát.Egyszerűen csak elvittem azt mondja megoldja és rábíztam.
Tom hogy kicsit érdekes volt amit írtam a karbival kapcs. és lehet hogy semmire sem mész vele,de ha kell még mindig valami kis segítség akkor szólj mert egy két dolgot talán össze tok szedni ami hasznos lehet!Amit ez előtt írtam az csak nagy vonalakban van leírva hogy mégis hogy kell egy karbit nagyjából belőni.
Üdv minden kedves RG tulajnak
Na szóval azt történt ma hogy megnéztük a motoromon a töltést, minden klappol, de még mindig van egy problémám, az hogy mentem egyszer kb. 700 métert és már nem világított a gép.
Lekapcsoltam a világítást 10 percre utána megint világított....
Össze vissza van vezetékelve minden, a tank alá jutottunk el, onnantól nem találtuk a vezetéket ami felmegy a kapcsolóhoz.
Fogtuk rákötöttük azt a vezetéket az első lámpáéra, világít mindenhol.....
A hátsó lámpával egyidőben a km/h óra se világított, szétszedtük a kapcsolót hogy megnézzük mi a baj, nem találtunk semmit, összeraktuk, utána volt világítás vagy 2 napig, utána megint semmi...
Na ezt jó szerencsétlenül megfogalmaztam
De remélem érthető....
SEGÍTSETEK HOGY MI A BAJ!
Hali!
Pontosan mire lennél karbival kapcs. kíváncsi?Mit szeretnél tekerni?Melyik csavart?Karbit beállítani az alapnál kell.Meg van adva gyárilag egy jellel hogy meddig kell lenni az benzinszintnek.Ezt úgy tod ellenőrizni hogy a leengedőre az alján ráhúzol egy kis csövet ami lehetőleg átlátszó és ezt megemeled majd rögzíted.Vonalzót odateszed és hozzáméred a gyárilag megadott ponthoz.Ha ezzel végeztél azután kezd el beállítani.A főfúvókáva kezd.A motort 2 km-en kersztül nyélgázon húzasd ki és nézd meg a gyertyaképet.Ha a gyertyakép jó (barnás szürke) akkor utána a többit állítsd be.Hangról általában rá lehet jönni miből mennyi kell.De próbáld az alapjárati keverék állító csavarral,ami más csatornán adja a levegőt.Ha ez az állító nem reagál a ki és betekerésre akkor az azt jelenti hogy máshol van nagyobb baj.Azaz a motor vagy nagyon sok levegőt vagy nagyon sok benzin kap.ezeket pedig úgy lehet kielemezni hogy befogod a levegőszűrőt.Nemtom valamennyire tudtam e segíteni lehet ez így kicsit sok volt de ha érdekel még valami akkor írj.Csak az a baj hogy nem értettem pontosan mi is kellene neked.
helló. érdekelne kinek van régebbi tipusu rg 125-öse? mer nekem besült mer tönkre ment a külön olajzás és a robogotuning.hu- találtam két féle dugattyut az eggyik fajta 54-56mm ig van a másik 56-58 ig de én megmértem nekem 53.5 ös. és vajon ugy van hogy az 54es az már az elsö tulméret és akkor ahhoz felkell furatni a hengert?
ha valaki tudja légyszi irjon vissza kösz.
üdv.
helló! nagyon sok alkatrész eladó rg80gammához vagy a régebbi fajta 125ös höz komplett fékrendszer első hátsó felni szinte új gumikkal, komplett müszerfal spirálokkal mindene müködik, tank, ülés alatti két oldaló idom, egész váz, első teleszkóp, komplett gyujtás lendkerékkel, vagyis az egész blokk csak a fötengely meg a dugattyu szar. akkármi érdekel irj vissza csinálok képet felteszem és az árat megbeszéljük. postázni tudok utánvétellel.
üdv.
helló
köszszépen a segitséget.
akkor légteleniteni csakúgy kell hogy a hűtőről leveszem a sapkát?
viztérfedélen akkor nincs neki külön légtelenitőcsavar?
pori kb 1liter 2 deci megy az és 92 es RG F embe de mikor töltöd ne a hűtő tetején töltsd hanem hátúl az űlés alatt balról van a kiegyenlítő tartály jobboldalt a keverő olajé ez meg balról egy kis gumifedél takarja ami a sárvédőbe van passzírva azalatt van, jah és mikor töldöd fel vedd le a kupakot a hűtőről és mikor lelégtelenedett tehát már fojna ki a víz a hűtőn akkor tedd rá a kupakot és töltsd tele. én ezzel egyszer megszptam mert leengedtem h kicserélem és csak csurigtöltöttem a hűtőt a kiegyenlítőbe meg semmi azt csodálkoztam hogy forralja a vizet XD
helló
olyan kérdéssel furdulok hozzátok hogy mennyi viz kell egy 125f-rg-be?
mert leszeretném cserélni a vizet benne és nemtudom hogy hányliter vizet keverjek be fagyállóval.
A lyukakat mivel hegesszem be a tankon? Milyen típusú hegesztővel?
Na szóval azt történt ma hogy megnéztük a motoromon a töltést, minden klappol, de még mindig van egy problémám, az hogy mentem egyszer kb. 700 métert és már nem világított a gép.
Lekapcsoltam a világítást 10 percre utána megint világított....
Össze vissza van vezetékelve minden, a tank alá jutottunk el, onnantól nem találtuk a vezetéket ami felmegy a kapcsolóhoz.
Fogtuk rákötöttük azt a vezetéket az első lámpáéra, világít mindenhol.....
A hátsó lámpával egyidőben a km/h óra se világított, szétszedtük a kapcsolót hogy megnézzük mi a baj, nem találtunk semmit, összeraktuk, utána volt világítás vagy 2 napig, utána megint semmi...
Na ezt jó szerencsétlenül megfogalmaztam
De remélem érthető....
SEGÍTSETEK HOGY MI A BAJ!
Pontosan mire lennél karbival kapcs. kíváncsi?Mit szeretnél tekerni?Melyik csavart?Karbit beállítani az alapnál kell.Meg van adva gyárilag egy jellel hogy meddig kell lenni az benzinszintnek.Ezt úgy tod ellenőrizni hogy a leengedőre az alján ráhúzol egy kis csövet ami lehetőleg átlátszó és ezt megemeled majd rögzíted.Vonalzót odateszed és hozzáméred a gyárilag megadott ponthoz.Ha ezzel végeztél azután kezd el beállítani.A főfúvókáva kezd.A motort 2 km-en kersztül nyélgázon húzasd ki és nézd meg a gyertyaképet.Ha a gyertyakép jó (barnás szürke) akkor utána a többit állítsd be.Hangról általában rá lehet jönni miből mennyi kell.De próbáld az alapjárati keverék állító csavarral,ami más csatornán adja a levegőt.Ha ez az állító nem reagál a ki és betekerésre akkor az azt jelenti hogy máshol van nagyobb baj.Azaz a motor vagy nagyon sok levegőt vagy nagyon sok benzin kap.ezeket pedig úgy lehet kielemezni hogy befogod a levegőszűrőt.Nemtom valamennyire tudtam e segíteni lehet ez így kicsit sok volt de ha érdekel még valami akkor írj.Csak az a baj hogy nem értettem pontosan mi is kellene neked.
üdv.:D
ha valaki tudja légyszi irjon vissza kösz.
üdv.
üdv.
köszszépen a segitséget.
akkor légteleniteni csakúgy kell hogy a hűtőről leveszem a sapkát?
viztérfedélen akkor nincs neki külön légtelenitőcsavar?
olyan kérdéssel furdulok hozzátok hogy mennyi viz kell egy 125f-rg-be?
mert leszeretném cserélni a vizet benne és nemtudom hogy hányliter vizet keverjek be fagyállóval.