Ebben egyetértek veled én most járok 174040Ft-nál. A motorolaj, fékolaj, hűtővíz, keverékolaj és teleszkópolaj lesz 20110FT (Motul termék család) én erre esküszök, kinek a pap kinek a papné Szóval 194150Ft +fényezés +első és hátsó gumiabroncs +hátsó felni görgőzés (padkázás miatt) +plexi (19636Ft az új füstszínű németből). Plusz pár egyéb extra lesz 40.000FT (riasztó, markolat, digitális óra, neonok stb.) Szerintem olyan 300-350.000FT között fog megállni. Én a mai napig annak a híve vagyok, ha kész lesz az új gyorsasági motorok a nyomába se érhetnek majd mert ebbe még raktak anyagot
Nem mértem le a méreteket mert sajnos most nem tudok belefektetni. Most jön majd meg a Fejidom (felújított), Hebo kék benzincső, átlátszó hűtővízcső, STR8 fékkar szivacs, ngk gyertyapipa, kék cső a kiegyenlítő tartály és a hűtő közé, benzinszűrő kék most számoltam utána és még így is kell kaparnom pénzt még hozzá Hihetetlen egy motorépítés mennyibe pénzbe kerül
yeis ről beszélsz.
nem teljesen aztcsinálja amit mondasz, és egyááltalán nem azért:)
az egy üregrezonátor, ami szokásos módon egy csővel van kihangolva, feladata a káros gázlengések "leszívása" ezáltal akadályozza meg biz tartományban a tűdúsulást.
Semmi gond mindenkivel megeshet ez a szitu Én nekem 3évig úgy volt egy műszerfalam, hogy nem tudtam milyen motoré volt eredetileg. Ma tudtam meg, hogy Kawasaki volt
Most látom, hogy bele is van írva, hogy Yamaha. Ez véletlenül nem Yamaha RD 80ról származik ott láttam ilyet. Az RD 125 LC 10W motoron is ezt a technológiát láttam (olyanom volt). A tömör lényege az hogy amikor elzár a membrám a benzin-levegő keverék azon a kimeneten egy tartályba megy és amikor kinyit a membrám lap abból a tartályból is kiszívja a benzin-levegő keveréket +amit még a karburátoron át kap.
Ha tévednék vagy az elméletet hibásan mondtam volna el bocsi, de ez mennyit javítani a motoromon úgy még is?
van suzuki rg gama 80ccm müszerfal alktrészis!
kérésre küldök képet is!
nem teljesen aztcsinálja amit mondasz, és egyááltalán nem azért:)
az egy üregrezonátor, ami szokásos módon egy csővel van kihangolva, feladata a káros gázlengések "leszívása" ezáltal akadályozza meg biz tartományban a tűdúsulást.
Ha tévednék vagy az elméletet hibásan mondtam volna el bocsi, de ez mennyit javítani a motoromon úgy még is?