Én személy szerint Motul 710 2T olajat használok. 1L hoznak nekem 3925forintban. A motorral körülbelül olyan 2000km mentem és a dugattyún semmi nem látszik kompressziójából sem veszített. Egy külső szemlélő simán 0km mondaná. Ez az egész olaj téma emberfüggő. Valaki a Repsolra esküszik, valaki a Castrol csoda olajára és vannak olyanok mint én akik a Motul mellet vannak. Elvétve van olyan aki Mol olajat használni, de még a fűnyíróba is sajnálom belerakni azt... Egy biztos a te döntésed de ne feledd el hogy mind a 80-125ccm motor ebből a típusból pörgős. Ezzel azt akarom mondani hogy 10-10500 fordulatig kitudod húzatni és ott a felsőbb tartományokban nem mindegy milyen minőségű azaz olaj. Bár szerintem ezzel sok okosságot nem mondtam
hellósztok
friss rg 125tulaj vagyok és érdeklődenék hogy mien olajat használjak a gépbe?
texaco motex2TX vagy repsol competition?
és amikor már világit az olaj-jelző lámpa akkor még kb mennyi olaj lehet a tartályban?
Nézzük én Dot3 helyett Dot4 szoktam rakni. Az alsó fékmunkahengernél ha a dugattyúk nem mozognak ha kilégteleníted akkor azt jelenti, hogy berohadt. Akkor úgy tudod szétszedni, hogy az egyik dugattyút beszorítod szerszámmal és csak az egyik dugattyút szeded ki. Pumpálás közben szépen ki fog járódni. A dugattyú ha cserés akkor cserés vagy finom csiszolóval megcsiszolod és felpolírozod. Kicseréled a tömítő gumigyűrűket és szépen bekened a szilikonzsírral a dugattyú helyét. KB ennyi. Ha nagyon nem akar szétjönni inkább bízd szakemberre! Hiszen a fék nem játék
Én Dot3-as fékolajat vettem bele. Az egész fékrendszert szétszedtem, kipucoltam. Viszont az alsó munkahengert nem tudom teljesen szétszedni mert a 2 henger nem jön ki a helyéről, totálisan be van ragadva. Nem tudom hány évig állt, de amikor elhoztam teljesen be lehetett húzni, de fogott még valamennyit. Lehet, hogy ez a baja?
Szerintem a legegyszerűbb ha elmész egy maszekhoz aki csinál bovdeneket. Én is így tettem és azóta sem volt gond sem a km/h bovdennel és a fordulatmérővel sem.
Ez pedig tökéletes cikk lesz neked hogyan kell légteleníteni egy adott esetben. A motornál egy ember is eltudja ezt végezni és annyi hogy itt csak 1légtelenítő csavar van
Nézzük csak. Szóval elsőnek ott a nagy kérdés, hogy milyen fékolaj volt benne ha volt. Mert a DOT4 csak DOT4 fékolajhoz jó. A második ha nem volt benne és sokat állt a moci meg kell bizonyosodnod arról, hogy az alsó fékmunkahengernél a jobb és bal oldali dugattyú könnyen jár-e és nem akad meg sehol sem. A porvédő gumit utána ellenőrizd le hogy nincs-e megsérülve mert később fájdalmasan nagy probléma és pénz lesz cserélni a dugattyút. Ha ezekkel megvagy akkor akár a fékbetét is berakhatod és fel is szerelheted az első villára. Utána haladhatsz felfele a következő a fékcső lesz. Első nekifutásra kompresszorral gyönyörűen ki tudod fújni, hogy garantáltan kosz mentes legyen. Arról is bizonyosodj meg hogy nincs megsérülve és sehol sem ereszti az olajat! Ha meg vagy ezzel is akkor haladsz tovább. Következik a felső fékmunkahenger. Ezt igazából nagyon nem lehet pucolni csak ha teljesen szétkapod Sajnos nekem is itt volt a probléma. A dugattyúnál egyszerűen a 18év alatt tönkre mentek a gumik és hiába pumpálta az olajat egyszerűen nem tudta ellátni a feladatát. Én sokáig kerestem hozzá felújító szettet, de sehol sem találtam. Végül vettem egy Malaguti F12 fékmunkahengert és azóta tökéletesen fogott az első fékem.
Még valami HA szétszednéd az alsó fékmunkahengert és kiveszed belőle a dugattyúkat vegyél szilikonzsírt és ne spórolj vele amikor összerakod mert a végén szívni fogsz.
Jó munkát
Nem tudom mit csinálok rosszul, de vettem fékfolyadékot, teleöntöttem a kormányon a tartályt, elkezdtem ki-be húzogatni a kart zárt levegőztető mellet, egy idő után már nem jött föl több buborék, akkor a megfelelő szintig öntöttem, majd lezártam a tartályt. Megint elkezdem ki-be nyomkodni a kart, majd behúzom és levegőcsavar ki. Egy idő után már csak olaj jön, de levegő semmi. A kar meg nem keményedik. Most mi a fene van ezzel?
Én régen vettem egy tankot és be volt ragasztva( volt rajta egy 5 cm-es lyuk) , nekem folyt. Aztán behegesztettem ez már másfél éve volt és semmi baja. Én a hegesztést ajánlom.
Nah most jól megjártam, kilyukadt a tankom, de hogyan? Nem vágom. Mit tudok vele csinálni? Erős kétkomponensű ragasztóval be tudom foltozni vagy hegeszteni kell?
Én érted elmennék a sráchoz a bökkenő számomra az, hogy az egyik az 250km lakik a másik úgy szint messze. Ha a kettő távolságát összeadom és kifizetem az útiköltséget mondjuk benzinben akkor már nem éri meg nekem lemenni. Mindenesetre annyit megérne, hogy lemenni és feldugni az ánuszán... Így viszont mást is áttudnak baszni én azért írtam ide a fórumra is mivel ti is RG tulajok vagytok tőlük óvatosan vagy egyáltalán ne vásároljatok Az ilyen azt érdemli, meg nulla segítséget ha baja van...
Én is jártam így, Simson blokkot akartam elcserélni 2db romet blokkra. Én feladtama csomagot a srác nem. Aztán hívogattam, de mindig csak a nővére vette fel. Majd egyszer visszahívtak arról a számról, és srác ANYJA volt a vonal végén. Azt mondta sajnálja, hogy ilyen a fia, a blokkokat meg perzse meg fogom kapni a napokban. Nah ez kb 1 éve volt, azóta is várom a blokkokat.
Nézd nekem nem az a bajom, hogy szakadt, hanem az hogy mi a fenéért kellet azt mondani, hogy nem szakadt ha szakadt. Nekem mindenki gondolhatja nem célom hibás vagy sérült dolgok vétele, mert azokat próbálom pont, hogy kicserélni. Nyomatékosan megkértem, hogy a lábtartókat, tükröket és a légszűrőbetét jól csomagolja be (mindenki tudja a Magyar Postánál hogyan dobálják a dobozokat és nem szerencsés ha egy vasdarab(lábtartó) ott röpül az üveg vagy a szivacs felett amit meg kiszakíthat). Erre amikor kibontottam a csomagot a tükörre körbe volt tekerve egy puha műanyag de semmi más nem volt becsomagolva. Nem akarok magam fényezni, de majd jövőhéten átveszi a csomagot a Máté és meg lehet kérdezni, hogy csomagoltam be azt az 1DB lendkeréklehúzót. Ha ledobnák a 10emeletről is úgy szednéd ki a szivacsok közül, hogy tudod használni. Én sajnos kezdem úgy látni, hogy ez a Magyar molár lenne az amiért mondták a szüleim, hogy menjek egyetemre +1nyelv és menjek el mert itt minden romokban hever ráadásul a társadalom is ilyen lett. Pont ez is arra utal először mit csinált? Hazudott hogy fasza miközben szar. Másodszor a nemtörődömségével szarul csomagolta be sőt inkább csak belebaszta egy kartondobozba és jó-napot. Harmadszor meg amikor kifizettem ő másnap felvette a pénzt azaz meglopott engem. Úgy látom a Lop-Csal-Hazudik címszó tényleg illik sok emberre...
Persze mint mondtam van kivétel is mert a 3emberből 1 nem vágott át, szóval van még kivétel csak kevés na.
Én csak abba gondoltam bele, hogy nekem sose lenne ennyi bőr a képemen se merészségem hogy így hazudjak valakinek +még tényleg fel is adjam neki utána meg mosolyogva felvegyem a pénzt
Majd ha csinálod a képeket előtte pucold már le mert így nehéz kivenni jó-e lenne nekem vagy sem meg még beszélek Zolival mert vele is függőben van egy fejidom és nem akarok potyára bevásárolni Én mentem aludni, már nem fogok itt lenni, majd holnap felnézek
Üdv. Jóéjt: Bütyök
Létszi tölts már fel minden szögből egy képet ide a fejidomodról mert lehet érdekelni fogom engemet Ez gyári műanyag vagy után gyártott üvegszálas? A plexi repedt rajta?
friss rg 125tulaj vagyok és érdeklődenék hogy mien olajat használjak a gépbe?
texaco motex2TX vagy repsol competition?
és amikor már világit az olaj-jelző lámpa akkor még kb mennyi olaj lehet a tartályban?
Ez pedig tökéletes cikk lesz neked hogyan kell légteleníteni egy adott esetben. A motornál egy ember is eltudja ezt végezni és annyi hogy itt csak 1légtelenítő csavar van
Még valami HA szétszednéd az alsó fékmunkahengert és kiveszed belőle a dugattyúkat vegyél szilikonzsírt és ne spórolj vele amikor összerakod mert a végén szívni fogsz.
Jó munkát
Nem tudom mit csinálok rosszul, de vettem fékfolyadékot, teleöntöttem a kormányon a tartályt, elkezdtem ki-be húzogatni a kart zárt levegőztető mellet, egy idő után már nem jött föl több buborék, akkor a megfelelő szintig öntöttem, majd lezártam a tartályt. Megint elkezdem ki-be nyomkodni a kart, majd behúzom és levegőcsavar ki. Egy idő után már csak olaj jön, de levegő semmi. A kar meg nem keményedik. Most mi a fene van ezzel?
[2] 2009. november 10. 17:52
Korházból írók :S, ahogy kijövök, küldöm a pénzt...
Üdv, Majki1111
válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény
Szóval én November 10 óta várok a csodára
Persze mint mondtam van kivétel is mert a 3emberből 1 nem vágott át, szóval van még kivétel csak kevés na.
Én csak abba gondoltam bele, hogy nekem sose lenne ennyi bőr a képemen se merészségem hogy így hazudjak valakinek +még tényleg fel is adjam neki utána meg mosolyogva felvegyem a pénzt
Üdv. Jóéjt: Bütyök