Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okés, okés.
Asszem nekem van itthon. De lehet, hogy az önindító relé. Este teszek fel képet.
80ashoz valakinek fesszabályzó?
Ok köszi, majd utánanézek! Valszeg az olcsóbbik marad, nem azért mert sajnálom a motortól, hanem mert válság van, meg stb... Amúgy igen használom mindig a lámpát, de majd akkor egy akksi is kerül bele. Meg majd esztétikailag is ki kell pofozni, hogy nézzen is ki valahogy.
Gondolom lámpát mindig használsz így a töltés nem megy hiába. Mindenesetre nem ártana bele rakni egy akkumulátort. Nem azért mert így nem működik, hanem azért mert akkor a töltőtekercsek nem mennek hiába, ha érted mire gondolok

Fékbetét: Én tudok Ferodo Sport Platinum betéteket ezek specó betétek marha jól fognak, de ennek megvan az ára 9000FT!

A másik lehetőség pedig itt található: http://bikeparts.hu/index.php?...
Ez csak 7030FT de én márkát sem találtam

Akkumulátoruk is van ehhez a típushoz annak ára pedig: 4440FT (MOTOBATT AKKUMULÁTOR)
Szevasztok! Látom elektronikai téma van, én is kérdeznék v.mit. Ugye régebbi RG-ken mint az enyém nincs önindító, meg semmi olyan cucc amihez akksi kéne. Az enyémben elöregedett, kivettem és így is tökéletesen működik minden. Lehet valami baja ha akksi nélkül használom? A másik ami iránt érdeklődnék, hogy az első fékbetétem teljesen elkopott, kéne vennem újat. Honnan lehet hozzá szerezni jó minőségűt viszonylag jó áron? 1988-as régebbi szériás Gammáról van szó. Előre is köszi a segítséget!
Én nem láttam, sehol sem 3DB biztosítékot, csak ami gyárilag volt a mocin. Gyárilag csak 1DB biztosítok volt a mocin. Ezen keresztül ment a töltés át az akkumulátorra és ugyan csak ezen keresztül ment át az akkumulátorról a gyújtáskapcsolóra az áram így ellátva a rendszert árammal. Más okosságot nem igen tudok írni. A biztosíték dobozón amúgy rá van írva, hogy Spare (Pót) és megegyezik a tűrőképessége azzal ami használatban van! Azaz 15A
Neked 3 biztosíték van a mociban?
Mert most nézem jól látom 3db.
Nekem csak 1 van.
Ez nem szab meg valamit a moci működésében?
Ha jól megkened a láncot mindig akkor Bölcs a döntésed én leginkább kiállításra fogom használni
De rusnya, de én nem szedtem le. :D
Most mond azt hogy nem rusnya, az a láncvédő ami van rajta gyárilag. Én nem tudom de a vételt követő másnapon már le is szereltem róla a fenébe Ezt követően már a tartófülektől is megszabadultam De még finomítanom kell rajta
Jóféle
Íme a hátsó lengővilla polírozás előtt. Szerintem nem sokat ért az a láncvédő, maximum annyit, hogy ha valaki túl olajozza akkor ne csapja fel azt az idomokra... Én így a tartó füleket levágtam és még most fogom teljesen síkra, simára csiszolni. Pár kép milyen volt és jelenleg, hogy áll. Vélemény?
Bizonyosodj meg arról hogy tényleg csak test kábel mint ahogy eredetileg is! Ha így van akkor tökmindegy, ha így hagyod a szabadban akkor sem lesz semmi baj. Viszont ha van benne áram akkor már nem gyári a bekötése és az egész indexbekötést át kell bogarászni Szóval reménykedj hogy tényleg csak testről beszélünk
Tehát, ami nekem van az is indexrelé? És akkor azzal a saruval mit csináljak? Testeljem le vagy szigeteljem le?
Az utolsó képen pedig tényleg egy műszerfalhoz való dugasz látható
Szia.
Újra segítséget nyújtok neked Az az L alakú csatlakozó és a különálló kábel a saruval az indexreléhez tartozik! Az L alakú csatlakozóban ugye kettő darab csatlakozó van. Az egyik a kapcsolóhoz megy a másik pedig az áramhoz. A különálló fekete kábel saruval a test kábel lenne eredetileg, DE ha neked olyan indexreléd van ahol csak 2csatlakozási pont van ott nem kell testet rakni. Ez csak a gyári indexrelénél volt. Itt van egy bekötési rajz, csak az indexről komplettan így érteni fogod a dolgokat.
Nemcsak az RG-den, de mindenen úgy van, hogy ha befelé tekered, akkor elzárod.
Egy kis segítségre lenne szükségem.

Hiányzik valami az elektronikából. 3 saru lóg egymagában, abból 2 egy L alakú csatlakozóban van. Nah én a régi Suzuki robogómból kivettem még anno egy alkatrészt és ma nézegettem, hogy nem jó-e ide, de akkor az egyik sarut nem tudom sehova se kötni. Valaki tudna-e egy képet dobni h mi is hiányzik onnan? Meg, hogy mi is ez ami nekem van és mire tudom használni.

A másik képen meg egy szétvágott vezetékköteg van, gondolom ez menne a műszerfalba ugye?
A 80-as rg-n a porlasztón, a levegőcsavart ha befelé tekerem, akkor kevesebb levegőt fog kapni, vagy pont fordítva?
Sikerült megcsinálni, szétszedtem mindent, összetettem, egyből jó lett. Viszont még levegős a rendszer, ha hirtelen behúzom a kart akkor bekeményedik, ha meg szépen lassan akkor meg felpuhul.
Nincs mit, jó munkát. (Mint említettem ezért van a Fórum)
Köszi szépen, tűzök is le és szedem is szét s felső munkahengert. :D
Itt van az első komplett fék rendszer robbantott ábrája. Ennél többet nem hiszem, hogy segíteni tudunk esetleg, ha megvan a hiba akkor lehet okoskodni
Valaki tudna nekem segíteni, hogy hogyan tudom szétszedni a felső munkahengert? Az alsót már szétszedtem, összetettem kitakarítottam, beszilikonoztam, de így sem működik a fékem. :S