hali srácok
1993-as Rg 125 höz keresek Power szelepet vagy olyan üzletet ahol van is belevaló :S
múlthéten szétkaptam mert a váltóházból csöpög az olaj (a kar bemet találkozásánál (valaki ötlet hogy mi lesz a baj)) azután továbbnézve takarítottam a kipuffot és gurult vmi benne és találtam egy törött (power darabot?) mellékelem a képet skacok (ma a motorról holnap a problémákról) valami ötlet bármely infóval kapcsolatban nagyon jólesne ..köszönöm (ez a vas :) http://www.youtube.com/watch?v... )
most beszéltem 1 illetövel,amikor megált én észre vettem a karbinál 1 túlfolyo csöröl hiányzó csövet,na most összekötötem 2 tulfolyot,lehet az lesz a hiba,ami a karbi alján van azt a főlsövel kötötem össze,és igy lehet azért kap sok benzint
ha látnám a gépedet biztosan pillanatok alatt rendbe tudnám tenni! van nagyon sok olyan trükk amivel ki lehet skubizni a hibát! így kicsit nehéz! tudod a kétütemű motornál egyszerűbb nincs is! benzin meg szikra kell a megfelelő időben és mennyiségben! utána nincs az az isten hogy az ne pöfögjön!
na akkor csak azt mondom hogy a komplett hengert huzd le de ovatosan hogy a gyűrű el ne pattanjon! én csak azt mondom hogy ott lessz a bibi! az is lehet hogy a henger alatti tömítés van kiszakadva! elég egy gombostűnyi lyuk és már el is fuj!
sok minden megprobáltam.levettem a kipufogot,abbol kb 1 liter benzint öntötem ki.levetem a tankot,és csak a karbiba tettem benzint,ugy sem indul,már fűrőgéppel már a főtengelyt is forgatam 2ezres fordulaton,kijáratam az benzint.szikra van.már probáltam kipufogó nélkul is.sehogy nem indul.
ja igen és még egy egyszerű próbát meg tehetel! vedd le a kipufogót torokból és a levegőszürő csövet! és ugy próbáld meg! ha beindul biztos hogy borzalmas hangja lessz de akkor már tudsz következteni a hibára! utána előbb az egyikat tedd vissza és próba utána a másikat és próba!
és ha teljesen ki járatod a forgattyúsházból az összes benzint, és csak a karbiba öntessz benzint nem kötöd rá a tankot ugy próbáltad már? vagy egyártalán nem indul? pedig akárhogyan nézem ezeket a problémákat ez kompresszió hiányra utal! ha már mindenről lemondtál egy próbát megér még hogy komplett hengert lehuzod. valószinű az egyik gyűrű reragadt! a pannóniáknál ez nagyon sűrűn előfordult! ha kicsit kormosabban jár a moci akkor a gyűrűhorony bekokszolódik és azért ragad bele a gyűrű! szerintem egy próbát meg ér! ha olyan szerelőhöz viszed ugy is ráfogja hogy egy teljes generál szükséges! és ő is pont ezt fogja csinálni! és jó sok pénzel le huz!
most egy kérdés! az a bizonyos cső honnét is jött le? ha minden igaz két vége van annak a bizonyos csőnek! az egyik hova és a másik hova?olyat már láttam hogy a tulfolyó csövet ráhuzták a hengeren lévő olajzócsonkra! és nem olaj ment befelé hanem benzin mind ami az uszóházba volt! esetleg nem lehet egy ilyen hiba?
heló! szerintem a karbit pucold alaposan ki és utána nézd meg mi az ábra! ilyenkor mikor teljesen kifogy az üzemanyag akkor általában a mocsok is belefolyik a karbiba! na attól igazán el tud dugulni és azért pörög annyira! mikor meg teljesen eltömődik az istenért se indul be! a berugokart nem tudod lerugni? az valami más probléma lehet! ha rugásközben behuzod a kuplungot akkor lemegy a kar? mondjuk simsont látam már hogy csuma gázzal mentek vele mikor kifogyott a benzin és amikor hirtelen megállt megragadt! alig birtuk kiszedni a dugót a hengerből! ugyanis mikor fogy az anyag elszegényedik a keverék ! és mint tudjuk ha szegénykeverékkel járunk tul melegszik a motor! a pannonia mociknál volt nagyon jelemző hogy ha tul melegedett leragadt az egyik gyürü és ugyan olyannak tünt a kompresszió de mégse indult be!
Helló! nekem volt egy olyan problémám, hogy elfogyott az üzemanyag.. áttettem mentetközbe tartalékra, mentem vele kb 1 km-t és leállt.. toltam aztán észrevettük, hogy a karbi túlfolyórol lecsúszott egy cső és folyik.. viszaraktuk és nem tudtam berúgni... megakadt, vagy ilyesmi és arra tippeltem, hogy megszorult a dugó aztán pár próbálkozás után még is beindult.. de már tolásra, de a kipufogón okádta a benzint.. namost 9000-volt az alapjárat is és már csak tolásokra indult haza kellett vontatni.. már nem indulbe.. pedig kompresszió ugyan akkora van szikra is de a benzin rengeteg. valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a baja? életet mentene nálam is!
már énis. megkapja az uj dugoszettet, kipufogo meg a power ktakarítva, új gyertya bele, karbi kipucolva menni fog mint a veszedelem :)
csak lenne már kész :D
www.robogotuning.hu
RG125 komplett tömítés szett MOTOR POWER 2.780.-Ft
Esőben különben tök jó a lidl parkolóban
1993-as Rg 125 höz keresek Power szelepet vagy olyan üzletet ahol van is belevaló :S
múlthéten szétkaptam mert a váltóházból csöpög az olaj (a kar bemet találkozásánál (valaki ötlet hogy mi lesz a baj)) azután továbbnézve takarítottam a kipuffot és gurult vmi benne és találtam egy törött (power darabot?) mellékelem a képet skacok (ma a motorról holnap a problémákról) valami ötlet bármely infóval kapcsolatban nagyon jólesne ..köszönöm (ez a vas :) http://www.youtube.com/watch?v... )
vét amive
l e
zt csináltad,köszi
csak lenne már kész :D